SESSIONS2 uutisoi: Pikkupäivityksiä

237 posts, 12 pages, 185,941 views

Freja

Posts: 8,774

#201 • • Freja Sihteeri

Jone, 12.2.2009 08:52:
Kuinka moni muuten uskoi threadiin klikatessaan, että ollaan oikeasti vaihtumassa SESSIONS3:ksi? Tästä nimittäin tuli ihan vakavissaan mulle jo muutama kysele. Tunsin oloni viihdytetyksi. *nauru*



Minä?
Kuitenkin kun jos teidät pitäisi ottaa vakavasti, niin jos uutisoitte että olette pian Sessions3 niin itselleni se ainakin uppos heti. Toki mietin et meniks ny taas vähä yli, eli miks vaihtaa nimeä, mutta sitten taas jos kerran uudistutte isosti, niin aattelin että kai siinä samalla sitten uudistutaan nimellisestikin. Vähä niiku uusi alku ja sillee.

Mutta joo.

itelleni tuli mieleen sama mikä muillakin täällä jo, eli kuvastohaku sekä sitten tuo mediapuolen kehittäminen. Siinähän sitä on jo hieman tekemistä. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Dementation

Posts: 2,892

#202 • • Dementation wednesday?
Joku tossa siihen suuntaan jo vihjaskin, mutta olis kiva jos olis semmonen uudet tapahtumat sivu, eli missä olis näkyvillä vaikka 5 - 20 uusinta kommenttia, uusinta tagitusta, jne tms etc jtn...

Eli siis koska monesti kommentteja on voinut tulla gallerioihin jotka itselle on jo läpikaluttua kauraa, mutta jollekin muulle uusi juttu ja mistään tätä ei voi huomata ellei ko. galleriaa erikseen avaa ja satu muistamaan montako kommenttia siellä viimeeksi oli tai sitten selaamalla kuva kerrallaan.

Samalla "uudet" sivustolla vois sit olla myös vaikka top 10 katsotuimmat ja top 10 kommentoiduimmat kuvat tms, vähän samaan tapaan kuin klubbarissa.

Tuolla kun ei kuitenkaan tule kilpailua siitä että kuka on paras ja suosituin kuvaaja kun on saanut eniten kommaa tai katselukertoja, niin uskoisin homman pysyvän aisoissa ja statistiikan kertovan muustakin kuin kuvaajan kavereista, toisin kuin välillä klubbarissa oli ilmassa *vink*

Ja todellakin niin että saa tägätä itsensä jos haluaa kuviin, mutta ei missään nimessä niin että muut saa tägätä ja mieluiten niillä nimillä millä sessions2:een on rekisteröitynyt, niin saa aktiivisille kommentoijille mahdollisesti joskus kasvot jos ko. ihmiset ne haluavat paljastaa ja kuviin eksyvät.

Sit tietty ton kautta vois olla että jos esim kuvan alla on kommentti henkilöltä x, niin henkilön x nimeä painamalla vois aueta sivu jossa näkyis henkilön x kommentit muihin kuviin (tai joku y määräinen otanta niistä joko randomilla tai uusimmat) ja mahdollisesti kuvat joihin x on tägätty.

Nää on siis vaan visioita, mä pärjään kyllä ilmankin näitä kaikkia toimintoja *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

UnityF

Posts: 15,721

#203 • • UnityF joo just se
Itse olen tykänny just yksinkertaisuudesta näillä sivuilla. *sydän*
Laatukuvia, uutisia jne. <3
Mun mielestä on ollu vain plussaa kun tuol ei oo nimettynä ketään vaan noissa kuvissa todella keskitytään itse bileisiin ja ihmisiin kokonaisuutena. Jos nyt tollainen uudistus tapahtuu et nimiä tulee niin miten olis vaikka vain esiintyjien? Itse kuitenkin arvostan kokonaisuutta.


Mut teettepä te mitä vain niin siellä tullaan käymään jokatapauksessa. *pepsodent*
Jone

Posts: 8,258

#204 • • Jone Archibald Haddock

Freja, 12.2.2009 09:16:
Minä?
Kuitenkin kun jos teidät pitäisi ottaa vakavasti, niin jos uutisoitte että olette pian Sessions3 niin itselleni se ainakin uppos heti. Toki mietin et meniks ny taas vähä yli, eli miks vaihtaa nimeä, mutta sitten taas jos kerran uudistutte isosti, niin aattelin että kai siinä samalla sitten uudistutaan nimellisestikin. Vähä niiku uusi alku ja sillee.



Myönnän et oon halpa ihminen tän suhteen. Arvasin, että toi threadin otsikointi nostaa asian huomioarvoa. Mainosmies on aina mainosmies ja tarkoitus pyhittää keinot joskus. *vink*
Jone

Posts: 8,258

#205 • • Jone Archibald Haddock

UnityF, 12.2.2009 09:41:
Mun mielestä on ollu vain plussaa kun tuol ei oo nimettynä ketään vaan noissa kuvissa todella keskitytään itse bileisiin ja ihmisiin kokonaisuutena. Jos nyt tollainen uudistus tapahtuu et nimiä tulee niin miten olis vaikka vain esiintyjien? Itse kuitenkin arvostan kokonaisuutta.



Käytännössä nimeäminen tulee siis mitä ilmeisimmin tapahtumaan niin, että esim. sinä voit itse itsesi nimetä kuviin jos niin haluat, mutta kukaan muu ei voi sitä puolestasi tehdä. Tällä annetaan käyttäjille edelleen mahdollisuus pysyä nimettöminä niin halutessaan (kokonaan tai tiettyjen kuvien kohdalla - esim. "huonojen kuvien" kohdalla voi edelleen olla ilmoittamatta esiintyvänsä sellaisessa), mutta toisaalta myös hakea kuvia toistensa käyttäjänimillä (ja muuta sen sellaista) siinä tapauksessa, että käyttäjä on itse ilmoittanut esiintyvänsä tietyissä kuvissa.
Jone

Posts: 8,258

#207 • • Edited Jone Archibald Haddock
Eihän keneltäkään satu löytymään kätevästi levyhyllystä tätä:

1.jpg

Ton julkaisemisesta on nyt aika tasan viisi vuotta (julkaistiin silloin Pacifiqueen juhlistamaan uutta saittiamme) ja ajateltiin laittaa se saataville viikoksi vielä ennen tämän vuoden Pacifiqueta. Valitettavasti multa ei itseltäni enää tunnu löytyvän kuin kansifilet, joten apu olisi tarpeen.

Edit: Kiitoksia vaan aktiivisille klubbarilaisille. Tämähän löytyi alle minuutissa. *jiihaa*
Epailija

Posts: 5,636

#208 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Jone, 4.3.2009 13:28:
Ton julkaisemisesta on nyt aika tasan viisi vuotta (julkaistiin silloin Pacifiqueen juhlistamaan uutta saittiamme) ja ajateltiin laittaa se saataville viikoksi vielä ennen tämän vuoden Pacifiqueta. Valitettavasti multa ei itseltäni enää tunnu löytyvän kuin kansifilet, joten apu olisi tarpeen.



Uusintapainos antaa myös tilaisuuden korjata kannen typon. ;)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jone

Posts: 8,258

#209 • • Edited Jone Archibald Haddock

Epailija, 4.3.2009 13:42:
Uusintapainos antaa myös tilaisuuden korjata kannen typon. ;)



Joo, kyllä me siitä tiedetään ja niin antaisi, mutta annetaan sen ja vanhojen webbiosoitteiden olla niin saadaan autenttinen tunnelma. *vink*
DJ Rx

Posts: 2,527

#210 • • DJ Rx FINRG Recordings

Jone, 12.2.2009 08:43:
---
DJ Rx, 11.2.2009 19:04:
Ainakin heti ensimmäisenä tulee mieleen kunnollinen kuvahaku sekä ihmisten tägääminen kuviin :)

---


Tämä tulee ainakin jossain muodossa toteutumaan. Todennäköisesti niin, että kuvassa esiintyvä saitin rekisteröitynyt käyttäjä voi itse tagata itsensä siitä. Sitä pitää vielä harkita, että annetaanko käyttäjien tagata myös toisiaan, koska se voi muutamalla tavalla olla myös epätoivottua.


---
DJ Rx, 11.2.2009 19:04:
Lisäksi olen oikeastaan aina jäänyt kaipailemaan sitä muuta media materiaalia jota sessions sivuilla kuvien lisäksi tarjotaan.

---


Ai niin kuin puolta teidän haastattelusta, joka edelleen lojuu mun läppärini kovalevyllä odottamassa purkamista? *vink*

Ei mut. Ihan ensimmäisenä ollaan ajateltu nyt pikkasen tsemppailla noiden uutisjuttujen kirjoittamisessa saitille eli tiedon antamisessa siitä mitä puuhaillaan. Mahdollisuuksien mukaan myös "oikean" muun mediamateriaalin tuottaminen pistetään listalle. Voi olla, että tässä tulee vastaan se ettei meillä ole resursseja käyttää niin paljon työtunteja harrastustoimintaa, mutta katsotaan.


---
DJ Rx, 11.2.2009 19:04:
Lisäksi galleriat voisi kyllä listata pelkästään teksti muotoon ja lajitella vuosikertojen mukaan, kun tuo sivutolkulla gallerioiden plärääminen ja sen oikean löytäminen alkaa olemaan jo aika vaikeaa runsaan materiaalin vuoksi.

---


Tällaisen vaihtoehtoisen listauksen tekeminen ei lienee ole kauhean iso homma, joten pistetään tehden. Ei siis tule korvaamaan nykyistä esitystapaa, mutta sen rinnalle.


---
DJ Rx, 11.2.2009 19:04:
Ainiin ja Jone vois lisätä ne vanhanliiton kuvat onlinee missä meikäläinenkin heiluu kajaalit ja hame päällä, back in the tru skools dayz ;´D

---


Kaivetaan esille, kajaalipoitsu.

T: Mr. Karvahame 2002



Käyttäjäehtoihin lienee mahdollista lisätä naks naks jonka jälkeen ko. käyttäjä voidaan tägätä muiden puolesta sessions3 kuviin?

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Jone

Posts: 8,258

#211 • • Jone Archibald Haddock

DJ Rx, 4.3.2009 14:02:
Käyttäjäehtoihin lienee mahdollista lisätä naks naks jonka jälkeen ko. käyttäjä voidaan tägätä muiden puolesta sessions3 kuviin?



Mielenkiintoinen idea. Täytyy myöntää ettei kipaissut edes mielessä itsellä.

Propsit siis tästä ja keskustellaan et mitäs jos.

Kyllä jätkä osaa. :)
DJ Rx

Posts: 2,527

#212 • • DJ Rx FINRG Recordings

Jone, 4.3.2009 14:15:
---
DJ Rx, 4.3.2009 14:02:
Käyttäjäehtoihin lienee mahdollista lisätä naks naks jonka jälkeen ko. käyttäjä voidaan tägätä muiden puolesta sessions3 kuviin?

---


Mielenkiintoinen idea. Täytyy myöntää ettei kipaissut edes mielessä itsellä.

Propsit siis tästä ja keskustellaan et mitäs jos.

Kyllä jätkä osaa. :)



Tällä tavoin ainakin saataisiin ko. ominaisuus käyttöön saitille, joka ainakin omasta mielestä lisäisi saitin käytettävyyttä sekä mielenkiintoisuutta huomattavasti kun pystyy alkaa spottaamaan ihmisiä kuvista ja etsimään kavereita erikseen saitin haulla.

Pitäisi olla varsin straight forward koodaus juttu joka ei vaadi suurempia toimenpiteitä, jokainen voi sitten itse halutessaan antaa tägäämiseen oikeuden tai vaihtoehtoisesti jättää hyväksymättä ko. kohtaa. :)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

akir0

Posts: 2,554

#213 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009
Tossa nuolilla selaamisessa on bugi:

Kun menee kuvakategorian etusivulla ja painaa oikealle, niin hyppää kyseisen kategorian kuvaan numero 2, eikä kuvaan numero 1 (tai loogisesti tän pitäis mennä ehkä kuvakaterorian sivulle 2, mut kuitennii).

Esimerkki:
    [li]http://www.sessions2.com/galleries.php?gallery_id=280[/li]
    [li]Paina nuoli oikealle[/li]
    [li]Lennät sivulle http://www.sessions2.com/galleries.php?gallery_id=280&pic_id=1[/li]
Lyra

Posts: 666

#214 • • Lyra
argh rasittava bugi... eli tuo nuolinäppäin kuvis on kyl ihan kiva mut jos aiot jotain kirjottaa kommenttina ja käytät nuolia tekstikentän sisällä ( niinkuin minä esim usein käytän korjaten tekstiä) , niin ups sehän heittääkin sit edelliseen kuvaan!
SESSIONS2

Posts: 532

#215 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
Ilmoitusluontoisena asiana!

IRC-Galleriasta löytyy SESSIONS2-yhteisö. Muistathan linkittää galtsuun laittamasi kuvat oikeaan yhteisöön *sydän*

Myöskin FACEBOOKista löytyy SESSIONS2-ryhmis!

Molempiin saa yhtyä, liittyä ja joinata jos mieli tekee :)

- SESSIONS2 Crew
SESSIONS2

Posts: 532

#216 • • Edited SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
Heipä hei taasen,

Asia on niin identtinen Jonen tähän threadiin 27.2.2006 postaaman viestin kanssa, että saatoin pienin muutoksin kätevästi copypasteilla suurimman osan siitä suoraan tähän. *nauru*

Saitillamme on siis ilo esitellä lisäys tekijäporukkaan; Timo "Wert" Torvikoski tulee hoitamaan SESSIONS2:een valokuvaajan virkaa ja olemme asiasta hyvin innoissamme. Olin seurannut mielenkiinnolla jo jonkin aikaa Timon ottamia kuvia kun otin hänen kanssaan puheeksi siirtymisen kuvaamaan vakituisesti saittimme teamiin.

Timon kuvat poikkeaa SESSIONS2:n muiden kuvaajien kuvista merkittävästi ja tuo näin ollen uutta ja erilaista näkökulmaa tiimimme kuvatarjontaan. Timon kuvista erottuu hyvä tilannetaju sekä kyky hakea kuvakulmia monipuolisesti sekä läheltä että kaukaa. Kuvien pelkistetyt mutta siltikin erittäin värikkäät värimaailmat ovat myös mukavaa vaihtelua perinteisempään bilekuvaukseen.

Odotettavissa on että hyvinkin lyhyen aikavälin sisällä tiedotamme lisää muista uusista kuvaajista. Tiedossa on siis kasapäin erityyppistä lähestymistä tuttuun bileaiheeseen laatukuvien merkeissä!

Lämpimät tervetulotoivotukset vielä Timolle omasta puolestani!

Terveisin,
Karo Holmberg
Site manager | SESSIONS2
remotion

Posts: 5,283

#217 • • Edited remotion nostatus guru
Hieno homma, wertin kuvat on olleet todella laadukkaita jo pitkään mutta niitä on ennen pitänyt katsoa hieman liian pieninä sieltä hänen sivultaan!

todella hyvä galleria olikin jo ilmestynyt ;)
SESSIONS2

Posts: 532

#220 • • Edited SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
Heipä hei taasen,

Asia on niin identtinen Jonen tähän threadiin 27.2.2006 postaaman viestin sekä parin muun kanssa, että saatoin pienin muutoksin kätevästi copypasteilla suurimman osan siitä suoraan tähän. *nauru*

Saitillamme on siis ilo esitellä lisäys tekijäporukkaan; Fredrik "Kinli" Lindblad tulee hoitamaan SESSIONS2:een valokuvaajan virkaa ja olemme asiasta hyvin innoissamme. Olen seurannut mielenkiinnolla Fredin ottamia kuvia jo vuosia ennenkuin otin hänen kanssaan puheeksi siirtymisen kuvaamaan vakituisesti saittimme teamiin.

Fredin kuvien tyyli poikkeaa SESSIONS2:n muiden kuvaajien kuvista merkittävästi ja ammattikuvaajanakin hän tuo uutta ja erilaista näkökulmaa tiimimme kuvatarjontaan, laajasta kokemuksesta puhumattakaan. Fredin kuvista välittyy tilanteiden fiilikset erittäin hyvin ja hänen tapa jatkotyöstää sekä rikkoa perinteisiä normeja tuo värikkään lisän kuvaajatiimiimme.

Lämpimät tervetulotoivotukset vielä Fredille omasta puolestani!

Terveisin,
Karo Holmberg
Site manager | SESSIONS2


Fredin ensimmäinen SESSIONS2-galleria tulee viime toukokuulta suoraan Englannista:

03.5.2009 // Goodgreef & Judgement Sundays @ Club Tall Trees

SESSIONS2

NOX!

Club Tall Trees was the place for a mad Judgement Sunday earlier this year, and this massive club in North East England really showed what clubbing in UK is all about! Unfortunately the venue management is no longer organizing events at Tall Tree's (the recession biting everyone's arse), so we were lucky to witness one of the last evenings at this renowned club. (www.clubtalltrees.co.uk)

The place was jam-packed, but to our surprise they didn't even have all the arenas open (the venue can hold up to 8 000 people) - so it wasn't that heaving after all. Interestingly, they had implemented a no-glass policy at Tall Trees (awesome) and sold laughing-gas (NOX) at the bar (bizarre).

Judge Jules played to a sweaty crowd warmed-up by Yoji and Aly & Fila, and delivered his hammering set with such style that the night turned into an exciting mayhem. To finish off, Lisa Lashes lashed down the place with furious anger - and really didn't look too bad doing it.

Thanks to the rubbish bureaucracy at Tall Trees, my shooting at the club was quite restricted - hence the gallery is rather small and doesn't really meet my standards. But hey ho, this is me joining SESSIONS2 - you'll get a better taster of my style soon enough (Club Colours Gallery coming up).

- Fredrik


KIN_14.jpg