mistäs tiesit tänne tulla.. ?

138 posts, 7 pages, 35,339 views

anqqa

Posts: 4,032

#1 • • anqqa tirehtööri
eli vanhan forumin hyvä aihe, mistä sait tietää klubituksesta? koska ensimmäisen kerran piipahdit täällä? käytätkö usein vai harvoin vai et ollenkaan? miksi käytät jos et käytä ja ennen kaikkea miksi et käytä jos et käytä?

olis pitäny aikoinaan laittaa rekisteröitymiskaavakkeeseen moinen kohta, mutta pääs unohtumaan.. käyhän se näinkin :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

scobl

Posts: 755

#2 • • scobl
kuulin *klubitus*sta kaverilta joka kuuli toiselta kaverilta *hih* Näin klubituksen mainoksen joskus myös streatbeatin sivuilla *hymy*
En ole kertaakaan käyttänyt mobiilia sekä palautetta, chatissa yleensä voi kertoa...
Radio on hyvä jos se vielä soittaisi uutta musiikkia, siellä pyörii aika vanhoja settejä... Olisiko mahdollista parantaa radion laatua, olisi 2 vaihtoehtoa: modeemi ja kaapeli?

--
bred na net

cicca82

Posts: 190

#3 • • cicca82
En muista enää, mutta aktiivisesti olen yrittänyt kaikkia kavereita, joilla jollain tapaa on tietokone käytössä, tulemaan tänne sivuille kurkkaamaan.8D*purr*

--
partyparty im here so also party is here

Tyly

Posts: 908

#4 • • Tyly
Kerran aikoinnaan tosi kauan aikaa sitten etin bilekalenteria ja sit päätin laittaa osoitteeksi klubitus.com ja siinähän se... *pihkassa* Sitten pari kertaa kun täällä oli käynyt uskaltautui chatin puolelle ja tässä sitä nyt sitten ollaa...*hih*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

mixed~thunder

Posts: 524

#5 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Diabon JA sluShin kautta tänne eksyin,ja sille tielle jäin *hymy*
Chatissa lärpättelemässä,infoo ehtimäsä...No more rock'n roll *heiii*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

jucca

Posts: 89

#6 • • jucca
kyselin frendiltä jotain netti saittii mist löytäis tietoo bileistä yms....et sitä rataa.....*pihkassa**joo*

--
happy happy joy joy

patis

Posts: 1,158

#7 • • patis 10
Mä varmaan menin painamaan plattarista jonku sigistä löytynyttä linkkiä tai jotain...

Mulla meni uskomattoman kauan ennenku selvisin tonne foorumin puolelle, muistan kyllä ne marskin ja bellan loputtomat vuoropuhelut... tuntu ettei mulla ollu sinne mitää asiaa *ding*

Chatissa on tullu sitte pauhattua, ennenmuinoin pelkästään koulussa, nykyään myös kotona.

Bileet on silti helpompi kattoo accesssista ... sori *ankka* *hih*
niiksu

Posts: 119

#8 • • niiksu
joo..mäkin tässä joskus kuulin kaverilta ohimennen tän osotteen..sitä sillä hetkellä ajatellu..vasta muutaman viikon, ehkä jopa kuukauhen päästä sitten aloin kelaa et mikäs se olikaa..sitte itteni tänne löysin..ensin kans vaan bilekalenteria kattelin.. sitte yks kaunis päivä uskaltauduin chattii..ja mut otettii niin mukavasti vastaan etten oo täältä pois halunnukkaa..kiitokset kaikille, varsinki anqqa,puupi, bella,marski,duris..ja kaikki ketä en satu muistamaan mainita..*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Avatar
#9 • • pulssi Guest
heh, piti pistää samanlainen domaini pystyyn ja piti tarkistaa onko tällainen nimi jo käytössä...*iloinen*
Parempi näin*plur*
tiipi

Posts: 506

#10 • • tiipi
mäkin kuulin kaverilta, ku se käski tulla tänne kattelee parii kuvaa.. sit tultiin ja kateltiin kuvii vähän enemmänki, sitte eksyin tänne foorumiin ja juutuin lueskelemaan ihmisten mietteitä. pari kertaa sit kävin 'kattelemas' ennen ku rekisteröidyin. nyt sitte lähinnä eniten tulee kateltuu just foorumii ja välillä uskaltaudun chattiinki *hih* mullakin noi mobiili ja palaute osiot on jääny vähemmälle, tai itseasias olemattomalle, mutta muita sitte niidenki edestä! *hih**nauru*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

cosmikki

Posts: 1,261

#11 • • cosmikki
kaverilta muistaakseeni minäkin kuulin tästä paikasta *plur*

joskus viime kesänä taisi tulla ekoja kertoja käytyä ja syksyn myötä jämähdin tänne ihan kokonaan *nauru**sydän*

..nyt tuntuu ettei meinaa enää aikaa riittää tarpeeksi tälle paikalle. surullista *nyyh*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#12 • • scobl
cosmi, ethän unohda meitä? *nyyh*

--
bred na net

Avatar
#13 • • Jakke Guest
No mä heitin jotain klubijuttuja googleen ja sitä kautta eksyin tänne! Se oli joskus illalla ja oli kauhee kiire yksiin bailuihin ja aattelin vaan, et siisti paikka, mut en muistanu bookmarkata lainkaan*ding*
Muistan varmaan pitkään kun seuraavana päivänä hain tätä saittii uudestaan.. ööh lievässä kanuunassa*nauraa*
Noo.. Nyt kun netti on auki 24-7 ni tulee kyl käytyy tääl tosi usein ja sitä rataa..
Kaikki ihmiset vaikuttaa täällä tosi siisteiltä ja jes! tääl o hyvä meininki!*heiii**nauraa**pahis**slurps**ökkö*
ilarip

Posts: 731

#14 • • ilarip
Siis elikkä sama uusiks mut kieli : suomi

Niin siis miten tänne löysin, jostain taisin ettiä jotain biletykseen liittyvää tietoa googlesta, ja hupsis löysin klubituksen.

no niin meni hetkonen kunnes vaivauduin rekisteröimään. chattiin menin välillä istuskelemaan, ja katselin duriksen ja hurjimuksen chatti sotaa.

mutta pikku hiljaa sitä uskals avata suunsa. ja tässä sitä nyt ollaan

tnks anqqa *klubitus* rockk

(muokattu 11.4.2002 23:23:17)
cosmikki

Posts: 1,261

#15 • • cosmikki
scobl; en minä teitä pystyisi unohtamaan *sydän*

..koitan roikkua täällä enemmän taas tulevaisuudessa... *hymy*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

freba

Posts: 151

#16 • • freba
*enkeli*:t tänne mut houkutteli.
Avatar
#17 • • psyyge Guest
nonni saimpa koottua itseäni sen verta paljon että uskallaudun vastailemaan *iloinen* kaverilta kuulin joskus hörrrh no joskus . aika pitkälti joku päivä tulee vilastua tota pile kalenterii joka iha ygönen *super*
slush

Posts: 685

#18 • • slush
el.diablo taisi mulle näistä sivuista mainita kun kyselin että mistä löytää tietoa bileistä *hymy*
..ja sitten eka uskaltauduin chattiin ja nyt tänne foorumiin kirjottelen päivittäin *joo*
..täällä on niin mainioita ihmisiä että tänne on vaan jäänyt koukkuun *plur*

--
Miks mulle aina käy näin???

tuitui

Posts: 1,258

#19 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
jaa-a...mites mä tänne tulinkaan...siitä on jo niinp itkä aika :DD
öö...taisin labyrinthin sivuilta painaa banneria ja eksyä tänne...se oli yksi todella kuollut työpäivä kun ei ollut mitään tekemistä..
ja niin...loppu onkin sit historiaa...täällä oltiin joka päivä vkolla 8h...minä bella,anqqa ja jay...me neljä :D
ei voi muuta sanoa kuin että olen löytänyt aidoimmat jaihanimmat ihmiset klubituksesta.. :)(:
moni on mulle rakas samoin itse klubitus!!

ilman klubitustahan en olisi koskaan bellaa tai anqqaa taikka puupiakaan löytänyt..siis ihan 1s. mesta!!

kaikkia palveluja olen tainnut kayttää..ja onhan mulla se klubituksen logokin kännykässä ;P
palautetta olen anqqalle laittanut..ennen vähän liikaakin :D (kai?)

radioo en oo muuten tainnut käyttää...kun pitää kannustaa devotionin streamia :D

mitäs vielä....öö....
kirjottelen jos tulee jotain mieleen....

marski *ökkö*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#20 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Noh haluanpa minäkin kertoa miten tänne eksyin,*ankka*isäntä kyllä muistaa varmaan;)Jo piletyksen alkuaikoina törmäsin ankkaan, hypessä, muistat varmaan?Sitten muistan kun puhuit perustaneesi sivut ja kas vain olin hypes jakaas ekoja klubitus-flaikkuja ja kehottelin jengii menee tsiikaa sivui.Sillo oli kaik ihan ihmeissään...nyt taitaa jo olla melko tuttu jokaiselle klubbaajalle klubitus!!HIENOA!!!Itse tsekkaan aina pileet täältä, alussa en sättiä paljon käyttänyt enkä tota loggaustakaan, ennenkös nyt viime aikoina. Mun kone on nii vanha ettei tota radioo voi kuunnella,mut foorumissa tulee pörrättyy paljon ja sillon tällön sätissä,kun on vähänki aikaa*hymy*
Kiitos vaan*ankka*,oot terkut ansainnu ja terkkuja muillekkin tutuille ja tuntemattomille!!!

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!