nickit

511 posts, 26 pages, 215,875 views

Avatar
#21 • • trisha Guest
Mä näin joskus pentuna tosi khoolin muijan nimeltä trisha
jenkeissä ja halusin samaistua siihen sillon.Se oli mun idoli. Ja kun tänne piti keksiä nikki, muistu se neiti mieleen ja pääsipä nikikseni.
OMa nimeni(Katja) kun oli jo varattu!*nauru*

[muokattu 19.12.2002 16:38]
Lost-Soul

Posts: 3,107

#22 • • Lost-Soul los pallos
Joo... no siis tää on tietenkin lähteny nettistä ja peleistä liikkeelle... Aina kun pelas jotain BG tai Diabloo niin piti keksii joku kiva velho tjsp oleva nimi... Ja kun pelkkä Lost olis ollu tosi tyhmän näkönen niin keksin sitten että Soul vois olla jotenkin kivasti siihen lisäksi... No ajattelin et Soul Lost vois olla aika tyhmä (vaikka mä oonkin tyhmä ihan muuten) niin päädyin sitten tohon Lost Soul... Ja toi väliviiva sit tuli joskus kun johonkin ei saanu välilyöntii... =D


Siis toi selitys on aika hirvee.... *igor*
Niin ja toi hymiö on ehottomasti muo... *igor**igor*

niin joo ja sit porukat tykkää kutsuu kuitenkin muo Lostis nimel... *igor**igor**igor*

[muokattu 21.12.2002 15:06]

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#23 • • Cera Guest
Hmdihmm.

Varmaankin aika pitkä homma. Sillai että ensin olin Ce'Nedra, joskus muinoin kun vielä chattäilin. sittemmin siirryin Ce:hen.
Sitten kun siirryin irkkiin ei ollutkaan enään mahdollista olla esim Ce'Nedra. kun siellä semmonen ihana oli jo ^__^ ja sitten siellä oli sellainen kuin Ce:kin..
Jaah sitten musta tuli Cee.

irkissä tosin pitää olla ne typerät itseisarvot, koska siellä on muuten joku nuija Cee:näkin *mur*

lailailaa.

*hymy*
Avatar
#24 • • ZoooM Guest
Quakestahan kaikki lähti liikkeelle, kun sillon joskus sen pelaamista alotteli ja siitä lähtien on sitten ollut tällänen nick. Ihme kyllä, vaikka quake ajoista on monta vuotta niin silti jotkut muistavat mun nickin ja kyselevät että olenkos se sama ZoooM kun sillon joskus! *iloinen*
Panfobia

Posts: 521

#25 • • Panfobia
Hmmm...enpäs muistakaan... Eipä tällä taida kyllä mitään hienoo syntyhistoriaa ollakaan, jossain vaan pisti silmään moinen fobia ja sitten päätin omia sen nickikseni ku oon niin pelokas tyyppi... *justjoo*

--
*sydän*

Waide

Posts: 323

#26 • • Waide sabão
Kun olin pieni niin minua kutsuttiin nimellä Viittis siitä nimi on sitten muokkautunut nykyiseen muotoonsa.Niin ja sukunimestähän se tulee =).

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

2000

Posts: 420

#27 • • 2000 Opetuslapsi
Jaa-ah... Ei mitään aavistuta.
Joskus vuonna -98 tarvitsin johonkin käyttäjätunnusta, ja kun kaikki hauskimmat sanat oli varattuja, ajattelin käyttää numeroita.
Se, miksi päädyin juuri kyseiseen numerosarjaan, on minullekkin täysi arvoitus... *ding*

Oikea nimeni ei ole 2000 ( paljastus ) *hih*

--
2 nasty 4 U

Avatar
#28 • • Kirsikka Guest
Mun toinen nimi on Kirsikka, siinäpä se *hymy* Mutta mielummin toivon että kun ihmisiä oikeasti näkee niin kutsuisivat Jenniksi, vaikka onhan tuo Kirsikkakin oikea nimeni =)
Avatar
#29 • • Pirpeli Guest
vaeltajatar tulee luonteesta ja harrastuksesta (retkeily siis) ja sitte Pirpeli ihan vaan siitä kun oon tämmönen pirpana....
Avatar
#30 • • Cera Guest
vaeltajatar:

...ja sitte Pirpeli ihan vaan siitä kun oon tämmönen pirpana....




ARGH. Äiti kutsuu mua vieläkin pirpanaksi. *eiei*
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#31 • • Mao & Taikahattu UG-///
Joo, no taitaa olla yleisin syy, eli lempinimi...
En kyllä vieläkään tajuu et mistä toi on tullu, mut...*joo*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

tematsu

Posts: 436

#32 • • tematsu Innovator
siis täl mun nickillä ei ole mitään merkitystä... toivoisin että voisin vaihtaa sen sellaiseen jolla on sentään jotain merkitystä... mut tää nickki johtaa siihen että löysin aikoinani netistä sellaisen pokemonin kuvan joka näytti siltä et se polkkaisi...*plur**iloinen* kaunis kuva oli kylläkin, joten siitä johtui tämä nickki. saisimpa vaihtaa sen sellaiseen jolla olisi sentään jotain suurempaa merkitystä!!! *possu*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

Tyeicha

Posts: 5,807

#33 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
joskus tuli mtv3'lta sellanen sarja kuin levottomat sielut tms.
siin oli yks tosi kaunis ja järkevä muija, joka oli mun idoli.
sen lapsen nimi oli "tyeicha" ja siitä kai sit otin sen.. *täh*

--
-Tyeicha-

HzO

Posts: 266

#34 • • HzO 9mm burana auttaa
Mun tulee peräkkäisistä aakkosista






pitäisi vaihtaa se vaikka rullatuoliin ku se kuvaa mua paremmin. Ei mitenkään fysiikan takia mutta muuten. Se nimi on pelatessakin joten....*ding*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Illustrator

Posts: 3,171

#35 • • Illustrator
Sitä ei aina itsekkään saa selvää...*justjoo*
Tonyw

Posts: 197

#36 • • Tonyw Manufackture
Mun tyttöystävä ylä-asteella alkoi kutsua mua häppy ginipigik's
(iloinen marsu) ja siinä on muovautunut aluksi se oli ginnis
sittemmin gini.itse oon vaan laitta ton quun siihen huvin vuoksi *igor*
_atmos

Posts: 230

#37 • • _atmos
monet luulee että tää nicki tulee goa-trance dj atmos'ta. itseasiassa en tiennyt koko dj'stä kun kauan sitten eräänä tylsänä päivänä, fysiikan tunnilla tuijotin kirjan otsikkoa "atomos", josta poistin o'n, jolloin jäi "atmos". sitten kun kuulin dj atmos'sta lisäsin "_" merkin atmos eteen eli muodostu "_atmos". sekavaa.
sune

Posts: 2,096

#38 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mun nimi tulee pokemonista koska olen pokemon fani *nauraa* jep..

--
ei kovin ihku eikä plur

Opamox

Posts: 489

#39 • • Opamox
Pikachu:

Mun nimi tulee pokemonista koska olen pokemon fani *nauraa* jep..




Ha! Digimonit on parempii, varsinkin Patamon!! *plur* *nauru*
sune

Posts: 2,096

#40 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Noo... on patamon ihan jees, varsinki se kuminen mikä sun autossa on*nauraa* Mut mä tykkään pika pikasta kaikist eniten.

--
ei kovin ihku eikä plur