Ibiza

1,979 posts, 99 pages, 1,280,812 views

Jace

Posts: 297

#41 • • Jace Monday Bar
Jees, elikkäs ollaan lähdössä saarelle tuossa heinäkuun viimeisenä viikonloppunam ruotsista tietenkin koko matkan lentäen ja perillä sitten odottaa 140 neliön huvila siinä San Antonion kupeessa *plur* Parisen viikkoa olisi tarkoitus bilettää ankarasti!! Olisi kiva jos siellä näkyisi muitakin suomalaisia kun viime kesänä tuli kyllä meikäläisiä bongailtua sieltä aika heikosti, yks muu suomalainen taidettiin sieltä silloin löytää...
hallucinogen

Posts: 8,190

#42 • • hallucinogen Edain

Jace:
Jees, elikkäs ollaan lähdössä saarelle tuossa heinäkuun viimeisenä viikonloppunam ruotsista tietenkin koko matkan lentäen ja perillä sitten odottaa 140 neliön huvila siinä San Antonion kupeessa *plur* Parisen viikkoa olisi tarkoitus bilettää ankarasti!!



Mistäs sä tollasen huvilan oot varastanut? *nauru*

--
pikku-*possu*

Jace

Posts: 297

#43 • • Jace Monday Bar
kyllähän niitä siellä on tarjolla vaikka kuinka paljon...*jiihaa* Ei niissä hotelleissa ole kiva asua kun kaikki riehuu siellä yöt ja päivät ja sitten kun tekisi mieli nukkua se pari tuntia jossain välissä niin saa ainakin sen sitten tehtyä rauhassa ja toiseksi eipä tarvii jakaa uima-allasta muiden kun kamujen kanssa *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#44 • • hallucinogen Edain

Jace:
kyllähän niitä siellä on tarjolla vaikka kuinka paljon...*jiihaa* Ei niissä hotelleissa ole kiva asua kun kaikki riehuu siellä yöt ja päivät ja sitten kun tekisi mieli nukkua se pari tuntia jossain välissä niin saa ainakin sen sitten tehtyä rauhassa ja toiseksi eipä tarvii jakaa uima-allasta muiden kun kamujen kanssa *nauru*



Mut mua kiinnostaa millä massilla tai suhteilla oot tollasen hommannu ja otatko hyvin käyttäytyviä loisia nurkkiin maleksimaan? *pahis*

--
pikku-*possu*

Jussi Soro

Posts: 6,385

#45 • • Jussi Soro choon!

Jace:
Olisi kiva jos siellä näkyisi muitakin suomalaisia kun viime kesänä tuli kyllä meikäläisiä bongailtua sieltä aika heikosti, yks muu suomalainen taidettiin sieltä silloin löytää...


Jos maksat matkan, ni voin tulla mukaan :D
hallucinogen

Posts: 8,190

#46 • • hallucinogen Edain

JussiS:
Jos maksat matkan, ni voin tulla mukaan :D



Jonon hännille siitä, mä koitan loisia ensin *iloinen*

--
pikku-*possu*

Jace

Posts: 297

#47 • • Jace Monday Bar
Mut mua kiinnostaa millä massilla tai suhteilla oot tollasen hommannu ja otatko hyvin käyttäytyviä loisia nurkkiin maleksimaan? *pahis*
[/quote]



No tämä on sellainen traditiohuvituskännäusbiletysreissu jota on tullut tehtyä jo parin kesän ajan parin kaverin kanssa....ja tottahan se on että reissaaminen maksaa aina, eri asia on tietty miten paljon on valmis maksamaan aina hauskan pidosta. *iloinen* Voipi olla kuule että mukaan saattaa ehkä mahtua vielä...ainakin tällä hetkellä näyttäisi siltä.*ding*
hallucinogen

Posts: 8,190

#48 • • hallucinogen Edain
Jos lentäminen olisi halpaa niin voisi jopa harkita mutta taitaa jäädä jonnekin kaukaiseen tulevaisuuteen minun ibiza reissuni :/
Johonkin gatecrasheriinkin jos menin kääntymään niin sais maksaa itsensä kipeeksi pelkästä sisään pääsystä *hmph*

--
pikku-*possu*

Avatar
#49 • • yana Guest

Jace:
Olisi kiva jos siellä näkyisi muitakin suomalaisia kun viime kesänä tuli kyllä meikäläisiä bongailtua sieltä aika heikosti, yks muu suomalainen taidettiin sieltä silloin löytää...


mä vältän yleensä suomalaisia kuin ruttoa =D
Philly

Posts: 506

#50 • • Philly AIM HIGH!
Tätä topiccia selaillessa huomaa väkisinkin että halukkaita ibizalle menijöitä riittää, mutta monelta saattaapi puuttua matkaseura, itsellä juuri tälläinen tilanne. omasta kaveri piiristä en ole halukkaita reissuun löytänyt, johtuu pitkältikkin heidän ikuisuuksiin kestävistä opiskeluista tai muuten vaan mielenkiinnon puutteesta. rahoituksenkin olen jo saanut järkättyä, mutta se että lähteäkkö sinne yksin on enää matkan esteenä, joten jos tämän topicin kautta saisi haalittua kasaan reippaan rymyryhmän niin sehän olisi suurien *aplodit* paikka, samaa asiaa sinne kaiketi kaikki on menossa tekemään, eli bilettämään kellon ympäri *jiihaa*
Jace

Posts: 297

#51 • • Jace Monday Bar

Philly:
Tätä topiccia selaillessa huomaa väkisinkin että halukkaita ibizalle menijöitä riittää, mutta monelta saattaapi puuttua matkaseura, itsellä juuri tälläinen tilanne. omasta kaveri piiristä en ole halukkaita reissuun löytänyt, johtuu pitkältikkin heidän ikuisuuksiin kestävistä opiskeluista tai muuten vaan mielenkiinnon puutteesta. rahoituksenkin olen jo saanut järkättyä, mutta se että lähteäkkö sinne yksin on enää matkan esteenä, joten jos tämän topicin kautta saisi haalittua kasaan reippaan rymyryhmän niin sehän olisi suurien *aplodit* paikka, samaa asiaa sinne kaiketi kaikki on menossa tekemään, eli bilettämään kellon ympäri *jiihaa*



Olet aivan oikeassa!! *pihkassa*

Mihis aikaan kesästä olet ajatellut lähteä?? Meillä voisi olla ehkä tilaa...
Philly

Posts: 506

#52 • • Philly AIM HIGH!
pistäppä paikka varaukseen *aplodit* aikataulun suhteen ei ongelmia, lähteä voin oikeestaan millon vaan kesän aikana ja mitä reittiä tahansa, kunhan päätepiste on Ibiza ja aurinko *iloinen*
wallu

Posts: 125

#53 • • wallu

Philly:
Tätä topiccia selaillessa huomaa väkisinkin että halukkaita ibizalle menijöitä riittää, mutta monelta saattaapi puuttua matkaseura, itsellä juuri tälläinen tilanne. omasta kaveri piiristä en ole halukkaita reissuun löytänyt, johtuu pitkältikkin heidän ikuisuuksiin kestävistä opiskeluista tai muuten vaan mielenkiinnon puutteesta. rahoituksenkin olen jo saanut järkättyä, mutta se että lähteäkkö sinne yksin on enää matkan esteenä, joten jos tämän topicin kautta saisi haalittua kasaan reippaan rymyryhmän niin sehän olisi suurien *aplodit* paikka, samaa asiaa sinne kaiketi kaikki on menossa tekemään, eli bilettämään kellon ympäri *jiihaa*



Joo toi yksin lähteminen olis mullakin ongelmana, jos niin hullu olis että ens kesänä lähtis tuhlaamaan rahaa*justjoo* Kaverit kun on mullakin joko persaukisia, tai sit ne ei ole valmiita mokomaan reissuun*igor*
Jace

Posts: 297

#54 • • Jace Monday Bar
Jessus muuten noi kookosmatkat on kalliita Ibizalle!! Viime vuonna matkoihin meillä meni rahaa joku 490 egee per naama (viikon reissu) ja siinä on kaikki lennot (4 kpl) ja oman huvilan vuokra...
Anselmi Kuusisto

Posts: 704

#55 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Me ollaan parin kaiffan kanssa menossa avajais viikolle tsekkaa meininki ja heinä-elokuussa sit toinen reisssu, lähinnä levy ostoksia tekemään... viime kesänä kun tuli koettua toi ”closari” viikko ja jos joku haluaa nähdä sitä legendaarista oikeaa (se mitä on jäljellä) ibiza paparazi/jet set meiningin niin silloin sinne... meillä matkat tuli nyt maksamaan 160e veroineen kaikkineen ja hotelli 30e yö henkilöltä... se on sitten paikan päällä vähän ittestä kiinni paljon sitä rahua menee... Lippujen hinnat saattaa vaihdella ennakossa jopa 5e... isoihin kemuihin jotuu pulittamaan vähintään 43e... eräs paikallinen perusteli hintaa sillä että näin pysyy britti ”känni ääliöt” poissa... eli jos joku on kattellu vetelehtijöitä, niin tietää mistä hölisen...

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Progress

Posts: 955

#56 • • Progress

Anselmi K:
Me ollaan parin kaiffan kanssa menossa avajais viikolle tsekkaa meininki ja heinä-elokuussa sit toinen reisssu, lähinnä levy ostoksia tekemään... viime kesänä kun tuli koettua toi ”closari” viikko ja jos joku haluaa nähdä sitä legendaarista oikeaa (se mitä on jäljellä) ibiza paparazi/jet set meiningin niin silloin sinne... meillä matkat tuli nyt maksamaan 160e veroineen kaikkineen ja hotelli 30e yö henkilöltä... se on sitten paikan päällä vähän ittestä kiinni paljon sitä rahua menee... Lippujen hinnat saattaa vaihdella ennakossa jopa 5e... isoihin kemuihin jotuu pulittamaan vähintään 43e... eräs paikallinen perusteli hintaa sillä että näin pysyy britti ”känni ääliöt” poissa... eli jos joku on kattellu vetelehtijöitä, niin tietää mistä hölisen...



Ai te ootte taas menossa...Ehkäpä törmäillää siel. *hymy*
Juu, ei HIRVEESTI kiinnosta bilettää ”vetelehtijä-malliin”... *eiei*
Kyl se on niin, että jos on hyvät bileet, voin vaik maxaaki sisään(jos en satu siis saamaan ko. bileisii Vippii. *hymy*
Hyvää alkavaa kevättä sulle Anselmi! *hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

hallucinogen

Posts: 8,190

#57 • • hallucinogen Edain
jos lippu maksaa 40-50e niin sillä ois sit kans syytä saada kans vastinetta rahalle et lineup täynnä staroja ja venuekin syytä olla viimesen päälle *hymy*

--
pikku-*possu*

Jace

Posts: 297

#58 • • Jace Monday Bar
No Manumission on tunnetusti ollut se kaikkein kallein, viime vuonna ennakkoon maksoi lippu 55 mutta olihan siellä 10000 hengen kinkybileissä sitten kyllä niin hulvatonta että, ja sillä samalla lipulla sitten pääsi aamujatkoille Space:iin, halvimmat bileet jossa me käytiin maksoivat vissiin 35 mutta yleensä ne maksavat siinä 40 tuntumassa...mutta edelleenkin mun mielestä ei kannata lähtee tonne saarelle ollenkaan jos koko ajan pitää miettiä että paljonko kuluttaa rahaa siellä...ei se ole sitten enää hauskan pitoa...
Anselmi Kuusisto

Posts: 704

#59 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape

Ai te ootte taas menossa...Ehkäpä törmäillää siel.



Joo... kun tiedät teitin päivämäärät ni laita mulle viestiä...*aplodit*

jos lippu maksaa 40-50e niin sillä ois sit kans syytä saada kans vastinetta rahalle et lineup täynnä staroja ja venuekin syytä olla viimesen päälle



Kyllä sielä vastinetta rahoilleen saa... noin niinko line uppien suhteen... itse dikkailen ylikaiken Pachaa ja Spacen terassia paikkoina... ja ehdoton juttu joka kannattaa kokea niin bora bora ja Dj Gee!!! sinne jo päivällä fiilistelee ja sielt sit puolilt öin johku clubille... trance puolen juttuina taitaa cream amnesiassa olla enää semmonen mainittavan arvonen juttu... Judgen sunnuntait oli aika hiljasia viime kesänä ja tais olla ainoa tuommonen toimivampi juttu jos ei creamia lasketa mukaan...

Mutta kyllä sielä rahoille vastinetta saa... ja kannattaa kysellä semmosilta jotka on käynyt useammin että mihin clubille ja minä iltana kannattaa mennä...

mutta edelleenkin mun mielestä ei kannata lähtee tonne saarelle ollenkaan jos koko ajan pitää miettiä että paljonko kuluttaa rahaa siellä...ei se ole sitten enää hauskan pitoa...



Erittäin hyvin sanottu!!!*aplodit*

[muokattu 26.1.2004 16:17]

[muokattu 27.1.2004 15:15]

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Rocka

Posts: 150

#60 • • Rocka
en ole käynyt, mutta kovasti kiinnostaisi.

mitä jos pistettäis nimilista kiertoon ja sitten lähetettäis se matkatoimistoille, niin jos ne tajuis, että sinne on kysyntää