Ibiza

1,979 posts, 99 pages, 1,281,504 views

silencio

Posts: 401

#21 • • silencio el
Kiitos taas infosta! *aplodit*
Vieläkö löytyy lisää kokemuksia?
Noista jo alkoi matkakuume nousta uusiin ulottuvuuksiin. *joo*
Syyskuuhun on pitkä aika, liian pitkä......*nyyh*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Grizzley

Posts: 2,893

#22 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti


Parasta clubeissa on hyvin toimiva ilmastointi. Ihan sama missä joraa, mut joka paikassa on ihanan viileätä, eikä tule edes hiki, vaikka mestoilla voi olla 2000kin ihmistä.



Samoja kokemuksia muuten mut ainakin Spacessa tuli elämäni hikiviki, ikinä ei oo ollu niin kuuma!!! *nyyh* ...tosin terdeltä alkaneelta kaheksan tunnin pomppimisputkella saattaa olla jotain tekemistä asian kanssa *jiihaa* *ding*

--
Signature summarily executed for treason

Progress

Posts: 955

#23 • • Progress
En oo viel käyny, mut ens elokuussa meen. Sit on meno KOWAA!!!!!! *jiihaa*
Kaikkein eniten ootan, et pääsen Cafe del Mar:in rannalle kattoo arskan laskuu...*hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#24 • • kelasin Guest
eiks ibiza-kuume oo vieläkään laantunu?
Avatar
#25 • • tanja Guest
Olin viime kesällä Ibizalla samassa porukassa ku Annabel. Se oli aivan mieletön reissu. Me lennettii sinne Barcelonan kautta, joten matkoihinkaa ei menny kauan aikaa.
Mä oon kyl sitä mieltä, että Ibiza on ihan pakko kokea. Ihmiset ja paikat *sydän**sydän**sydän*. Meillä oli kyllä superjengi koossa, joten se edisti hauskanpitoa. Niin, ja jos vaa on varaa, kantsii vuokraa auto. Niin mekin tehtii ja se helpotti huomattavasti liikkumista. Kierrettiin saari moneen kertaan ja käytiin sellasissakin paikoissa, mihin ei kävellen/dösällä ois ikinä päässy.
Avatar
#26 • • kelasin Guest
paljokohan mahtaa olla esim viikon kustannukset per henkilö jos vaik reissuun lähtis 5-7 henkee?

pärjääks tonnilla?
silencio

Posts: 401

#27 • • silencio el

hallaaa:
eiks ibiza-kuume oo vieläkään laantunu?



Ei ole ei *iloinen*
Kuume nousee ja oireet pahenee..... *jiihaa**jiihaa**jiihaa*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Dave

Posts: 1,750

#28 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
tännekannattaa kans vilkuilla.. http://www.ibiza-spotlight.com *hymy*

[muokattu 16.1.2004 12:31]

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Dave

Posts: 1,750

#29 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

hallaaa:

pärjääks tonnilla?

siihen jos pystyt niin saat olla aikaguru..mulla meni 3000

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Avatar
#30 • • kelasin Guest

Dave:
---
hallaaa:

pärjääks tonnilla?

---
siihen jos pystyt niin saat olla aikaguru..mulla meni 3000



no sit ei onneks tarvii ees ajatella tonne lähtöä...


edit: typot

[muokattu 16.1.2004 12:53]
annabel

Posts: 1,681

#31 • • annabel bändäri

hallaaa:
paljokohan mahtaa olla esim viikon kustannukset per henkilö jos vaik reissuun lähtis 5-7 henkee?

pärjääks tonnilla?



Mulle riitti n. 1000e käyttövaroiksi viikolle. Mutta tässä on hyvä ottaa huomioon se, et kaveriporukalla jaettiin ruoka-, asumis- ja autokustannukset, minkä takia safka yms. tuli aika halvaksi (tehtiin esim. villassa pääosin ite safkat).

Fiksua on myös ostaa clubeihin ennakkoon liput esim. Ibiza townin puolen vilkkailta rantakaduilta. Tällöin voi saada jopa 15 euroa alennusta. Myös hyvä tietää, et joillakin clubeilla vesihanavesi on juomakelpoista (vaan ei hyvänmakuista), eikä tarvi maksaa sitä 8e/2,5dl. Esim. Amnesiassa vesi oli ok. Maistui ihan Evianilta (eli pahalta) *hih* Vodkashotti oli muuten 13 euroa laaki *aplodit*
Avatar
#32 • • kelasin Guest

annabel:
---


Vodkashotti oli muuten 13 euroa laaki *aplodit*



*taputapu* menee vähän överiks jo imo
Progress

Posts: 955

#33 • • Progress
Mulla mahis saada sponsori(esim. Red Bull) mukaan...säästää siinä.
Ja sit ku mun kaveri asuu Ibizalla ympärivuotisesti, niin voi buukata siellä. *hymy*
Joten tonni riittää mulle aika hyvin.
Ja ku kaveri on siel ”tunnettu naama” bilepiireissä(tuntee mm. Ibizan kuuluisimman residentti artistin, Dj Pippin:in henk.koht.), se saa hommattuu mulle VIP:it joka clubille... *jiihaa*
Se työskentelee iteki ravintola-alalla ja on mm. tehny joskus vuosia sitten töitä mm. Priviledgessä ja Cafe del Mar:issa.
Ootan IHAN mielettömästi, et pääsen sinne elokuussa!!!!! *aplodit*

*super*
*piis*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

silencio

Posts: 401

#34 • • silencio el

Progress:
Mulla mahis saada sponsori(esim. Red Bull) mukaan...säästää siinä.
Ja sit ku mun kaveri asuu Ibizalla ympärivuotisesti, niin voi buukata siellä. *hymy*
Joten tonni riittää mulle aika hyvin.
Ja ku kaveri on siel ”tunnettu naama” bilepiireissä(tuntee mm. Ibizan kuuluisimman residentti artistin, Dj Pippin:in henk.koht.), se saa hommattuu mulle VIP:it joka clubille... *jiihaa*
Se työskentelee iteki ravintola-alalla ja on mm. tehny joskus vuosia sitten töitä mm. Priviledgessä ja Cafe del Mar:issa.
Ootan IHAN mielettömästi, et pääsen sinne elokuussa!!!!! *aplodit*

*super*
*piis*



You lucky bastard *iloinen**pahis*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Metsäpiru

Posts: 418

#35 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Itseäni ei mitenkään nappaa tuo Ibiza. En tietenkään väitä, että jos sinne pääsisin että minulla tylsää olisi. Mutta sen jälkeen ei varmaan tavalliset baarireissut maistuisi kotimaassa. Ja tv-ohjelman Vetelehtijät perusteella siellä on vaan juntteja koko saari täynnä. Olisihan se varmaan kokemus, mutta mieluummin johonkin muualle ennemmin menisin esim. Ranskaan, Egyptiin, Englantiin..
annabel

Posts: 1,681

#36 • • annabel bändäri

Magia:
Itseäni ei mitenkään nappaa tuo Ibiza. En tietenkään väitä, että jos sinne pääsisin että minulla tylsää olisi. Mutta sen jälkeen ei varmaan tavalliset baarireissut maistuisi kotimaassa. Ja tv-ohjelman Vetelehtijät perusteella siellä on vaan juntteja koko saari täynnä. Olisihan se varmaan kokemus, mutta mieluummin johonkin muualle ennemmin menisin esim. Ranskaan, Egyptiin, Englantiin..



No jaa.. kyllä mulle maistu bileet Suomessakin Ibizan reissun jälkeen, koska on se aina eri juttu olla bileissä, jossa on talo täynnä hyviä kavereita.

Ja Vetelehtijät kuvaa sitä meininkiä saaren toisen puolen, jota tapaa lähes joka ikisessä etelän lomakohteessa. Sellanen on helposti vältettävissä.

Itse olen ollu esim. Goalla rantabileissä, jossa tanssitaan trancea hiekalla aamunkoittoon asti, mikä oli sekin upea kokemus. Mut hyvin kilpailee Ibiza tän rinnalla.
Viltsu

Posts: 2,010

#37 • • Viltsu noname
Mutta hei kelatkaa sitä päivää kun Hedonism, Karibia whateva pippelinheilutus on briteissä enemmän in kuin ibizasekoilu, niin sitten onnenpäivät part II vasta alkaakin ;P

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

dirtyface

Posts: 344

#38 • • dirtyface rok.
En ainakaan huomannu, et joku ois maininnu osotteen http://www.jookoskookos.com
Suomestakin siis järjestetään matkoja Ibizalle ainakin ens kesänä..

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

silencio

Posts: 401

#39 • • silencio el
Niinpäs näkyy, päivämäärätkin sopis aikatauluun.
Kun olisivat vaan jonnee muualle kun tonne San Antonioon........ *nyyh*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Progress

Posts: 955

#40 • • Progress

dirtyface:
En ainakaan huomannu, et joku ois maininnu osotteen http://www.jookoskookos.com
Suomestakin siis järjestetään matkoja Ibizalle ainakin ens kesänä..



Juu, toi vois olla hyvä juttu, jos meinais olla vaan viikon.
Mut ite meinaan olla semmoset 3vkoo, joten ei kannata edes ajatella tollasta valmismatkaa.
Meen ensin laivalla Tukholmaan, sit Arlandasta Barcelonaan, sieltä bussilla rantaan. Sit lautalla Ibizalle. Takas tullessa periaattees muuten sama reitti, mut lentäen. Ja siinä sit jää noi lautta/bussireissut väliin.
Nimittäin sinnepäi mentäessä hinnat voi olla korkeetki(ruotsissa kyl halvempaa ku Suomes), mut takas tullessa hinnat on tippunu jo aika paljon. Miksikö? - koska Espanja on halpa maa.

Jos joku on lähössä tos elokuun alkupuolella, niin ilmotelkaa... *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*