maksullisuus?

29 posts, 2 pages, 12,537 views

kaaputin

Posts: 610

#1 • • kaaputin pällikääliö
Tjaa että anqqa alkaa nyt rahastaa oikeen urakalla tästä käytöstä vai??
Millasii suunnitelmii tarkalleen on? onks osa sisällöstä rahan takana ja osa edelleen kaikille nähtävänä? entä mitäs tapahtuu jos ei vaan oo varaa maksaa webistä. Mä ainakaan en o tähän päivään mennessä pistäny yhteenkään internetsisältöön penniäkään kiinni ja jotenkin tuntuu arveluttavalta alottaa tohon siirtyminen.. Kolehtia voi kerätä.. siinä ei oo mitään "pahaa", mut älä ny kuitenkaan ihan koko hommaa muuta rahan taakke.. webiylläpito ei kuitenkaan oo ku ~20e/kk ja klubituksessa rekisteröityneitä taitaa olla reilut 800? aktiivisia noista about 100? joten jaettu kustannus/kk ois jotain 20senttii *vink*

kerroppa lisää ni ei ihmetellä ja arvuutella

--
elämä on <3

patis

Posts: 1,158

#2 • • patis 10
Onks tää nyt niinku Kaaputtimen käsitys aprillipilasta*täh* *nukkuu*
kaaputin

Posts: 610

#3 • • kaaputin pällikääliö
mää luulen et tää on vaan anqqan joku juttu joka viime newsletterissä oli.. no kaipa se jotain on tai sillee *hih*

--
elämä on <3

slush

Posts: 685

#4 • • slush
jaa-a...
tää koko juttu taitaa olla aprillipilaa??*vink*

--
Miks mulle aina käy näin???

mixed~thunder

Posts: 524

#5 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Hope so,tai noh,ei toi 20centtiä kyl oikeestaa olismikää paha..*hymy*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

|Cronos|

Posts: 1,118

#6 • • |Cronos| the Moose
hmm.. noniin.. toi nyt järkytti aika pahast mut kyl täst viel selvitään...
kaaputin.. eiks ylläpito muka maksa enemmäön..? jotenkin vaikea uskoa.. sitte siihen ku lisätään vielä kaikki aika mitä siihen tulee käytettyä niin hinta periaatteessa nousee vieläkin...Mut jos toi 20 euroa pitää paikkansa niin esim kyl mä nyt aina vaikka sellaset v5 erkkiä kuussa maksaa et saadaan sivu poidettyä yllä.. ei se nyt niin kova hinta ole vaikka rahaa onkin toivottoman vähän...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

anqqa

Posts: 4,032

#7 • • anqqa tirehtööri
juu raadollisen hauska aprillipilahan se oli *pahis* makrillit ja purovedet ja silleen..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

scobl

Posts: 755

#8 • • scobl
jos se muuttuisi maksulliseksi, paljonko maksaisi 5s pallukka? *nauru*

--
bred na net

|Cronos|

Posts: 1,118

#9 • • |Cronos| the Moose
aivan.. paljos sille tulis hintaa... *vilauttaa 5 euron seteliä*... miten olis jos sais sen 5 pallon?

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

mushi

Posts: 714

#10 • • mushi laura
mä ainaskin oon valmis maksamaan vaikka ööööööö.... 2 euroo kuussa
Tyly

Posts: 908

#11 • • Tyly
Mä voisin myös hyvittää tästä käytöstä jonkun verran.. *hymy* siis esim peri nysvää aina löytyy taskun pohjalta.. *nauraa*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

anqqa

Posts: 4,032

#12 • • anqqa tirehtööri
eihän joku euro tai 2 kuussa missään yhdellä ihmisellä tunnu, mutta kun moni maksaa niin johan siitä summa saadaan. tohonhan perustuu intternetissä muka rikastuneet kaverit.. myy überhalvalla mutta übersuurille massoille.

ja mitä tosiaan klubbarin rahastukseen tulee - ilmaisena tulee pysymään aina :) ehkä joku meistäteistä vanhoista käyttäjistä vois jonkun nimellisen summan maksaakin, mutta ensimmäistä kertaa tänne tulevalle maksukehoitus on niin paha turn off että ei todellakaan olis vaivan arvoista. eli kyllä yhä pystyn venyttämään kukkaronnyörejä sen verran että maksan kiltisti ihan itse ylläpitokustannukset (109.07 + pari domainia = alle 200 juroa/vuosi).

kiusa se on pieniki kiusa *possu*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

cosmikki

Posts: 1,261

#13 • • cosmikki
hitto, mulla meni koko aprillipila ihan sivusuun kunnen oo ehtiny täällä hengaamaan viime päivinä *nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

slush

Posts: 685

#14 • • slush
No sitähän minäkin että se vain pieni aprillipila oli *nauraa*

--
Miks mulle aina käy näin???

cosmikki

Posts: 1,261

#15 • • cosmikki
voitaisiin kyllä aina vuoden alussa kerätä kolehtia sen verran että anqalle tulisi 0,- kulut klubituksen ylläpidosta *heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

mixed~thunder

Posts: 524

#16 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Jotain palkkaa vaivasta...Ei ois kyl yhtää pahitteeks kaa...

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

slush

Posts: 685

#17 • • slush
Aivan.. samaa mieltä ollaan *joo*

--
Miks mulle aina käy näin???

jucca

Posts: 89

#18 • • jucca
järjestettävien bileiden "ylimääräiset" massit anqqalle....*hih*

(muokattu 5.4.2002 3:39:58)

--
happy happy joy joy

Tyly

Posts: 908

#19 • • Tyly
kaikki ylimääräiset rahat voins mennä meiltä kaikilta anqqalle nii sitten saatasi kaikkee kivaa klubbariinn *pihkassa*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#20 • • cosmikki
mulla ainakin aika harvoin varsinaista ylimäärästä rahaa tuppaa olemaan mutta tosiaan jos jokainen vaikka jossain vaiheessa vuotta lahjottaisi vanqqikselle muutaman euron niin olisi ainakin omasta mielestäni reilua *heiii*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-