wanhan - laserpoint 15.2

42 posts, 3 pages, 13,438 views

Mice

Posts: 402

#1 • • Mice .: unique :.
..onkohan toi lippujen arvoinen.. tuntuu toi 15 melkoiselta..
..ja minusta toi wanha ei ole ihan paraspaikka bileille.. *ding*

..kommentteja..

--
This won\'t hurt, I promise..

Tyly

Posts: 908

#2 • • Tyly
siis siihen hintaan sisältyy se pointteri jokaiselle bilettäjälle... sen takii hinta o semmonen... muutenhan se olis varmaa n. -10 koska sen verran semmonen poistteri maksa... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

bianca

Posts: 207

#3 • • bianca hippiäinen
vanhan akustiikka nyt on mitä on...mutta siellä on kyllä ollu ihan jees bileitä silloin tällöin...oishan tuonne kiva men mutta saa nähdä mikä on mielenterveydellinen tilani ens perjantaina kun toi hemmetin raportti on vihdoin palautettu....*mur*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

cosmikki

Posts: 1,261

#4 • • cosmikki
..vanha ei kyllä paikkana ole kieltämättä houkuttelevin, mutta valot ja PPK vetää kyllä puoleensa sen verran että pakko tsekata ko. bileet *iloinen**plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#5 • • Tyly
Paras puli wanhassa o mun mielestä ettei koskaa ne lipun hinnat oo missää pilvissä *hymy* ´Nii voi lähtee vaik ihan vaa hengailee ja lähtee kesken pois jos onki huonot ja ei vituta panostus...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Avatar
#6 • • Lexus Guest
Kokemukseni vanhan laserpoint bileistä

Mielestäni laserpointit ovat aina olleet hyviä bileitä koska valoihin satsataan paljon ja se luo tunnelmaa, pointteritkin on ihan yees..

Areena on mielestäni todella hyvä, koska se on iso ja siellä mahtuu oikeastaan aina tamppaamaan, muutenkin se on hieno sisältä *taiteellinen* eikä ole sellasta kolkkoa/ hallimaista tunnelmaa.

Äänentoistosta, hyvin on aina kuulunu..

Lauantaina tulee neljäs kerta *hih**hih* nähdään silloin...
cosmikki

Posts: 1,261

#7 • • cosmikki
..jännää.. ensimmäinen ihminen joka puolustaa vanhan äänentoistoa *vink**nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

puupi

Posts: 385

#8 • • puupi the puupi
Wanha-... aurgh.... ne äänet(mun pääni sisällä huutaa nyt jo)..
Ei laaserpointissa mitään vikaa.. paitsi viimevuonna oli aika vaisuu.. LAASERIT on IHANIII*plur*.. ja onhan vanha magee tilana.. niinku pramee.. mut viellä en oo päättäny meenkö.. semmonen pointteri ois kiva*slurps*

--
KM

scobl

Posts: 755

#9 • • scobl
En ole vielä ehtinyt käydä vanhalla, ei kai se ääni voi olla niin pahaa... Käyn itse katsomassa ja jos se on todellakin huono, liityn teidän dissailujoukkoon *iloinen*

--
bred na net

scobl

Posts: 755

#10 • • scobl
Mitä siellä muuten tapahtuu kun porukka saa ne pointterit? Kannattaako ottaa aurinkolasit mukaan? *nauraa*

--
bred na net

Mice

Posts: 402

#11 • • Mice .: unique :.
...speksit vois olla kyllä ihan jees messissä.. sen tietää että noilla pointtereilla kyllä varmasti sohitaan kaikkia.. *suru*

--pitää kai sitä käydä noi sekkaan kun en ole ennen käynyt..
....mutta edelleenkin se äänentoisto.. plaah..

--
This won\'t hurt, I promise..

arty

Posts: 159

#12 • • arty diskopunk
saako lippuja ovelta? *justjoo*

--
||

tuitui

Posts: 1,258

#13 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
ei tänne saa mennä!! *nauraa*
kaikki tulee SHAPEen!!! Gloriaan....eikös *igor* :DDDD
no paree olisi tulla...
mä en ainakaan itteeni wanhalle raahaa...

no mut...menköön jokainen minne tykkää *vink**hih*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

scobl

Posts: 755

#14 • • scobl
marski, ensi kerralla sinne, nyt laseriin *iloinen*

--
bred na net

Avatar
#15 • • - Guest
Toivottavasti ppk soittas kovempaaki settii, onx kellää tietoo minkälaist se soittaa bileis? toivottavasti nopeempaa mitä radiosta kuulee *hymy*

Onko muuten normaalia et kotisivuilla lukee 15 euroo ja sit peritään 16 euroo ku menee ostaa lippua, ku ei vanhan sivuil lukenu mitään + booking tms... *täh*

Kerrankin orkidea soittaa vanhalla isossa salissa... *hih*
puupi

Posts: 385

#16 • • puupi the puupi
NO niin nyt oon päätäny 100% varmasti mua ei siellä nähä! Mä karkaan! Ne on luvannu niille äänille tehä jotain, mut mulla on menny luotto.. VANHA on NIIN syvältä, ei tiiä mitä ne vois tehä.. (rakentaa uudet seinät) et se kumina katois.. No toivotan kaikille kumminkin oikeen mukavaa iltaa, niin vanhalla kun glooriassakin ja näkyy NMRR:lissa*pahis*

--
KM

Yohanna

Posts: 137

#17 • • Yohanna
Taitaa mulla jäädä kans pe bileet väliin, kaikki! Puhuttiin frendin kanssa, et tulis meille, tehtäis jotain hyvää ruokaa, saunottais ja vedettäis himaperseet! *nauru*
Vaihtelu virkistää..

--
-Yo

Mice

Posts: 402

#18 • • Mice .: unique :.
..joo taitaa minullakin jäädä noi väliin.. Vaikka kyllä toisaalta
hieman kiinnostaisi.. hmm.. mut noi kalsari-kännit kyllä on
aina varma ja toimiva vaihtoehto.. *hymy*

--
This won\'t hurt, I promise..

sbart

Posts: 11

#19 • • sbart
no eihän noita Bileitä voi missaa..*iloinen*
pakko tonne on päästä vaik väkisin ku toi PPk saa sen verran hyvin jalat liikkeesseen *iloinen*
cosmikki

Posts: 1,261

#20 • • cosmikki
..mä harkitsen kans jo noidne bileiden missaamista. tänään meni vähän "yli", joten.. voisi säästellä energiaa lauantaiksi *iloinen**plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-