SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,678,568 views

nazarie

Posts: 176

#19781 • • nazarie saapasjalkakissa
Itsesuojelumielessä tai vaan pinttyneen tavan takia säädän vaan sellasten miesten kanssa joita ei kiinnosta hevonkuttua mikään erityisempi. Pysyy homma turvallisena. Sit kitisen ja jupisen ittekseni, ihan vaan tavan vuoksi. Eipä tuo tarjonta oo koskaan vähäistä ollu mutta on se jännä kun hakkaa päätänsä aina samanlaiseen puuhun. Ihan vaan varmuuden vuoksi. Ihastuminen sellaisissa suhteissa on epäterveellistä, ja alitajuntaisesti ajaa ittensä aina samaan kuvioon.


(ihan vaan varmuuden vuoksi)

toisaalta en jaksa kyllä hätäillä yhtään minkään perään, vakaasti harjoiteltu itsensä katkeroittaminen vielä kesken :D ihastuminen on äärimmäisen harvinaista mutta vois olla kivaakin jos muistaisi miten se tapahtuu tai antaisi siihen itselleen luvan.

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

Oj

Posts: 1,349

#19782 • • Oj Keep it FILTHY
Joo täällä taas ja kyllä harmittaa *uuh*

Ja kun kaikki sanoo että nyt saat tehdä asioita mitä parisuhteessa et saanut niin eipä mulla ollu mitään mitä en voinu tehdä ..ehkä päin vastoin nyt alkaa taas tulemaan asioita joita parisuhde hyvässä esti eli tää tietokoneella istuminen, dokaaminen ja mielenkiinnoton arki YKSIN! Ei tätä yksin oloa vaan kestä *uuh*

APUAAAA!?!?!?

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

aada

Posts: 736

#19783 • • aada
Mäkin olen taas täällä! Muutaman päivä sitten tuli ero. Nyt jo uutta metsästämässä! :-)
Yediah

Posts: 1,090

#19784 • • Yediah FINRG, Spacehouse
Kesällä tulis vuoden verran sinkkuilua mittariin :) Saapi nähdä milloin se seuraava sopiva tulee vastaan *hih*
akir0

Posts: 2,554

#19785 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to SINKKULUUKKU:

Mäkin olen taas täällä! Muutaman päivä sitten tuli ero. Nyt jo uutta metsästämässä! :-)



Raportoi nyt ihmeessä, että miten homma jatkuu? Ja mikä siinä edellisessä nyt ei toiminutkaan..
Cloud

Posts: 2,162

#19786 • • Cloud Game Freak

Replying to SINKKULUUKKU:


---
Mäkin olen taas täällä! Muutaman päivä sitten tuli ero. Nyt jo uutta metsästämässä! :-)
---


Raportoi nyt ihmeessä, että miten homma jatkuu? Ja mikä siinä edellisessä nyt ei toiminutkaan..



Ei tarpeeks kokoomuslainen? liikaa vastikkeellista blowkaria? Liian vähän pääomaa? ^^

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Hyttynen

Posts: 168

#19787 • • Hyttynen
Mun mielestä tää on mukawa paikka tässä vaiheessa elämää. Kun juuri on saanut asiat kuntoon elämässä*pepsodent*
aada

Posts: 736

#19788 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:


---
Mäkin olen taas täällä! Muutaman päivä sitten tuli ero. Nyt jo uutta metsästämässä! :-)
---


Raportoi nyt ihmeessä, että miten homma jatkuu? Ja mikä siinä edellisessä nyt ei toiminutkaan..



Meillä oli liian erilaiset arvot ja toiveet elämän ja arjen suhteen. Minulle perhe ja parisuhde ovat melkeinpä kaikista tärkeimmät asiat, miesystävälle eivät olleet ja se näkyi koko ajan.

Nyt keskityn itseeni ja tottakai yritän pitää silmät avoinna uuden rakkauden suhteen.

Hassua, että en ole yhtään sydän särkyneenä tai surullinen. Tuntuu, etten ole menettänyt mitään ja, että nyt voin vihdoin alkaa toteuttamaan asioita, joita itse pidän tärkeinä.
aada

Posts: 736

#19789 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Joo täällä taas ja kyllä harmittaa *uuh*

Ja kun kaikki sanoo että nyt saat tehdä asioita mitä parisuhteessa et saanut niin eipä mulla ollu mitään mitä en voinu tehdä ..ehkä päin vastoin nyt alkaa taas tulemaan asioita joita parisuhde hyvässä esti eli tää tietokoneella istuminen, dokaaminen ja mielenkiinnoton arki YKSIN! Ei tätä yksin oloa vaan kestä *uuh*

APUAAAA!?!?!?



Sun pitää itse tehdä sun arjesta mielenkiintoista.
aada

Posts: 736

#19790 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Jäin miettimään tuota aiemmin sivuttua tavoitteellisuusasiaa.

Ne joilla on tavoitteissa perustaa perhe hakevat luonnollisesti tähän tarkoitukseen vierelleen kumppania jonka kanssa tämän suunnitelman voi toteuttaa, mutta mitenkä ne joilla ihan näin ilmiselvästi kaksi tarvitsevia suunnitelmia ei ole (disclaimer: joo, toki lisääntyä voi muutenkin kuin parisuhteilun kautta, useimmilla [pääosin toki naisilla] ihan paritteleminen riittää, miehille tämä itsekseen perheen perustaminen on vähän mutkikkaampi prosessi) : Millaisia tavoitteita lisääntymishaluttomilla, tai lisääntymishaluistaan ei-niinkään-vakuuttuneilla on ihmissuhteiden suhteen?

Jotkut ehkä hakee tukea kasvuunsa ihmisinä heijastelemalla ajatuksiaan ja kokemuksiaan muiden ajatuksiin ja kokemuksiin. Toiset saattaa pyrkiä availemaan sisäisiä solmujaan ja parantamaan itsetuntemustaan avaamalla sisuksiaan läheisilleen ja tonkimalla mielensä pölyttyneitä ja varjoisia nurkkia kaivaten siihen hieman (vertais)tukea. Ja näiden suhteen voi kokea saavuttavansa sitä syvällisempiä oivalluksia mitä syvällisempi ja läheisempi on suhde, monille parisuhteen ollessa se ylivoimaisesti läheisin.

Itse en ole huomannut tavoittelevani mitään erityistä tai erityisen spesifistä ihmissuhteiden kautta, lähinnä pyrin viettämään aikani sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurasta nautin ja jotka sitä kautta tuovat iloa ja merkitystä päiviini. Ellei tavoitteena voi pitää sitä, että hakeudun sellaisten ihmisten seuraan, joiden koen tuovan lisäarvoa elämääni. Toki (vertais)tuki niiden solmujen availussakin on sopivassa tilanteessa varsin tervetullutta. En kuitenkaan pidä sitä varsinaisena tavoitteena, ja itselleni tällaisten luonnostaan tulevina hyvin palkitsevien asioiden tavoitteleminen tietoisesti tuntuu jotenkin aavistuksen teennäiseltä ja elämän kanssa heikommin korreloivalta.

Mutta millaisia tavoitteita sinulla on, jos on?



Kaikista tärkeimpänä tavoitteenani on löytää minulle sopiva elämänkumppani ja päättää, että rakastan häntä loppuelämäni. Tavoitteenani on myös perustaa perhe tämän elämänkumppanin kanssa. Haluaisin, että olisimme sekä parhaita kavereita ja elämänkumppaneita, vanhempia ja rakastajia. Tavoitteenani on, että voin olla oma itseni elämänkumppanini kanssa ja elää omannäköistä elämää, minulle tärkeiden arvojen mukaisesti. Haluaisin, että me molemmat toisimme jotain lisää toistemme elämään ja nimenomaan jotain sellaista mitä se toinen myös arvostaa.
Hyttynen

Posts: 168

#19791 • • Hyttynen
Kukas se esitti sen puumaa mä metsästän,p
nazarie

Posts: 176

#19792 • • nazarie saapasjalkakissa

Replying to SINKKULUUKKU:

Joo täällä taas ja kyllä harmittaa *uuh*

Ja kun kaikki sanoo että nyt saat tehdä asioita mitä parisuhteessa et saanut niin eipä mulla ollu mitään mitä en voinu tehdä ..ehkä päin vastoin nyt alkaa taas tulemaan asioita joita parisuhde hyvässä esti eli tää tietokoneella istuminen, dokaaminen ja mielenkiinnoton arki YKSIN! Ei tätä yksin oloa vaan kestä *uuh*

APUAAAA!?!?!?




Be someone who makes you happy :)

Karu totuun on että jos ei viihdy itsensä kanssa ja mielen kanssa ongelmia niin niitä ei voi kukaan muu paranataa, tukena voi toki olla mut huonoissa fiiliksissä jättäytyy joskus liikaa "muiden pelastettavaksi". Sorruin itse siihen joskus liiankin kanssa ja piti käydä todella, todella pahassa suossa jolloin oli pakko opetella ajattelemaan uusiks että selvis koko sopastaan hengissä.

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

epicuros

Posts: 7,734

#19793 • • epicuros

Replying to SINKKULUUKKU:

Ja kun kaikki sanoo että nyt saat tehdä asioita mitä parisuhteessa et saanut niin eipä mulla ollu mitään mitä en voinu tehdä ..ehkä päin vastoin nyt alkaa taas tulemaan asioita joita parisuhde hyvässä esti eli tää tietokoneella istuminen, dokaaminen ja mielenkiinnoton arki YKSIN! Ei tätä yksin oloa vaan kestä *uuh*

APUAAAA!?!?!?



Eihän parisuhde olekaan mistään kotoisin, jos siinä ei saa toteuttaa itseään. Mut hei, kesä tulee ja uutta intressiä ja päämäärää kehiin! Noista ryhmäjumpista ja esim. crossfitista aika moni innostuu, eikä syyttä. Siellähän on paljon kaunista emäntääkin ja hemmetin hyvä fiilis ;)

http://www.box100.fi/
http://www.crossfitturku.fi/
http://liedonliikunta.net/liikunta.htm

--
Valid criticism does you a favor.

Oj

Posts: 1,349

#19794 • • Oj Keep it FILTHY
Otetaas vähän takaisin... *hihu* me saatiin sovittua ja nyt yritetään kokonaan uudelta pohjalta :) eli pois täältä ja kohti SEUKKAUSLUUKKUA :)

offtopic: Paljon muutakin menossa uusiksi kesän aikana. mm.

Työt (toivottavasti), alkoholin käyttö, tulossa oma ensiasunto :)

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Freja

Posts: 8,774

#19795 • • Freja Sihteeri

Replying to SINKKULUUKKU:

Otetaas vähän takaisin... *hihu* me saatiin sovittua ja nyt yritetään kokonaan uudelta pohjalta :) eli pois täältä ja kohti SEUKKAUSLUUKKUA :)

offtopic: Paljon muutakin menossa uusiksi kesän aikana. mm.

Työt (toivottavasti), alkoholin käyttö, tulossa oma ensiasunto :)



Luin, että Tytöt. *nauru*

Ja kerro ny vielä, et onko se asunto nyt sit yksin vai kaksin hankittavana? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hyttynen

Posts: 168

#19797 • • Hyttynen

Replying to SINKKULUUKKU:


---
Kukas se esitti sen puumaa mä metsästän,p
---




jep mul tais ollakin tuo biisi haha,p
hemuz

Posts: 2,178

#19798 • • hemuz kätevä emäntä

Replying to SINKKULUUKKU:


---
---
Kukas se esitti sen puumaa mä metsästän,p
---


---

jep mul tais ollakin tuo biisi haha,p



Kyllähän puuma puumalaulut tietää. :D


Onneks on kämppis, niin ei tarvii ihan yksin olla jos ei halua.
Ja hyvät välit ex puolisoon ja piha jota voi käydä kuopsuttelee :) .

Asioilla on aina tapana järjestyä.
nazarie

Posts: 176

#19799 • • nazarie saapasjalkakissa

Replying to SINKKULUUKKU:

Otetaas vähän takaisin... *hihu* me saatiin sovittua ja nyt yritetään kokonaan uudelta pohjalta :) eli pois täältä ja kohti SEUKKAUSLUUKKUA :)

offtopic: Paljon muutakin menossa uusiksi kesän aikana. mm.

Työt (toivottavasti), alkoholin käyttö, tulossa oma ensiasunto :)




nonni, asiat järjestyy aina jotenki päin *joo*

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

Hyttynen

Posts: 168

#19800 • • Hyttynen

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---
---
Kukas se esitti sen puumaa mä metsästän,p
---


---

jep mul tais ollakin tuo biisi haha,p
---


Kyllähän puuma puumalaulut tietää. :D


Onneks on kämppis, niin ei tarvii ihan yksin olla jos ei halua.
Ja hyvät välit ex puolisoon ja piha jota voi käydä kuopsuttelee :) .

Asioilla on aina tapana järjestyä.



näin se menee joo;)