SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,678,964 views

psymax

Posts: 283

#19421 • • psymax

Replying to SINKKULUUKKU:


---
Sinkkuluukku what's up! Täällä taas :/
---


Moe muru! <3 Lohdutan: Mulla on ainaski kivaa täälä. Voi tehhä kaikkee pölöö, kuten päättää lähtee yksinään maailmalle ja muodostaa kasoja ihmisten kanssa. Suosittelen! Pus!

(Vaiks okei, oon tullut siihen tulokseen, notta välillä kaipaan kyä semmoista läheistä suhetta jonkun yhen spessun ihmisen kanssa, mutta se tulloo sit joskus jos on tullakseen. Elämässä on onneksi paljon muutakin elettävää.)

Muussika



oikeisiin ihmisiin vaan törmää joskus, pitää vaan mielen avoimena ja ottaa kaiken vastaan mitä tulee. Epäonnistumisiakin tulee mutta ei niistä pidä masentua, uutta putkeen vaan.

ja sit siinä välillä kun on täysin sinkku niin pitää ottaa siitä ilo irti..! itse olen ollu sinkkuna oikeestaan enempi ja vähempi. ja suurimmaksi osaksi ihan sen takia että oon reissannu suomessa ja ulkomailla viimeset 10 vuotta. aina en ole ollu onnellinen mutta siinä ei oo ollu mitään tekemistä sinkkuuden kans.

enkä nytkään aijo kyllä alkaa parisuhteeseen jos ei kaikki natsaa. kaverit on ihan kivoja mutta siinä täytyy olla intohimoa jos meinaa että se parisuhteena kestää.
Sand3

Posts: 1,157

#19422 • • Sand3 satuolento
Taidan kanssa omistaa ikuisuus kortin tänne....

Okei, mä ymmärrän kyllä sen ettei mun elämäntilanteeseen kovin helposti saa mitään suhdetta rakennettua kun viikot oon Kuopiossa ja viikonloput sitten Helsingissä. Mutta, kyllä sitä läheisyyttä, pusuja ja siirappia kaipaa aina välillä.

Asiaa ei taida myöskään helpottaa se et, musta on tullut kyyninen parisuhdetta kohtaan. Oon jo pidempään pohtinut tässä, et onko nykymaailmassa enää parisuhteilla samanlaista arvoa kuin ennen? Jotenkin tuntuu et pettäminen on tämän päivän trendi ja sitä haetaan pitämällä toisessa kädessä perhe ja toisessa tyttöystävä. Näiden välillä sitten jonglöörataan ja toivotaan, että kaikki pallot saataisiin pidettyä ilmassa. En toki itsekkään aina ole ollut se paras ihminen parisuhteessa mutta kuitenkin...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

anis

Posts: 2,451

#19424 • • anis
Joo ihmeesti sitä aina tänne päätyy. Työkaverikin just kuittas että eihän miun perässä mitkään miehet pysy ku kolme kertaa viikossa pitää päästä Proteuksen keikalle :D

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Wolverine

Posts: 1,860

#19425 • • Wolverine

Replying to SINKKULUUKKU:

Taidan kanssa omistaa ikuisuus kortin tänne....

Okei, mä ymmärrän kyllä sen ettei mun elämäntilanteeseen kovin helposti saa mitään suhdetta rakennettua kun viikot oon Kuopiossa ja viikonloput sitten Helsingissä. Mutta, kyllä sitä läheisyyttä, pusuja ja siirappia kaipaa aina välillä.

Asiaa ei taida myöskään helpottaa se et, musta on tullut kyyninen parisuhdetta kohtaan. Oon jo pidempään pohtinut tässä, et onko nykymaailmassa enää parisuhteilla samanlaista arvoa kuin ennen? Jotenkin tuntuu et pettäminen on tämän päivän trendi ja sitä haetaan pitämällä toisessa kädessä perhe ja toisessa tyttöystävä. Näiden välillä sitten jonglöörataan ja toivotaan, että kaikki pallot saataisiin pidettyä ilmassa. En toki itsekkään aina ole ollut se paras ihminen parisuhteessa mutta kuitenkin...



Ei toi pettäminen oo päivän trendi, päivän trendi on et suuri osa ihmisistä yksinkertaisesti on selkärangattomia kusipäitä. En kyl itse arvosta pettämistä lainkaan ja kuuntelin viimeksi tänään järkyttyneenä kun duunikaveri kerto miten saa siitä parhaimmat kiksit ikinä. Mitäs siihen sit sanomaan..

Täällä luukussa hengaileminen on kyllä siitä jees et ei ainakaan tarvitse sumplia menojaan kenenkään muun kalenterin mukaan. Täältä pääsisi pois vaikka heti jos kiinnostaisi mutta ongelma on lähinnä se että mä tavoittelen täydellisyyttä. Ja ei, en tarkoita sillä että naisen täytyisi olla törkeän kaunis, rikas, fiksu ja hyvin koulutettu. Tarkoitan sitä että vaikka kaikki noi edellämainitut kriteerit täyttyis niin jos siitä puuttu "se jokin" niin homma ei vaan tule toimimaan. Sen vielä huomaa suhteellisen nopeasti ja tästä syystä olen päättänyt pysyä täällä kunnes jonkun kanssa oikeasti kolahtaa. Ei kompromisseja :)
aada

Posts: 736

#19426 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---
Sinkkuluukku what's up! Täällä taas :/
---


Moe muru! <3 Lohdutan: Mulla on ainaski kivaa täälä. Voi tehhä kaikkee pölöö, kuten päättää lähtee yksinään maailmalle ja muodostaa kasoja ihmisten kanssa. Suosittelen! Pus!

(Vaiks okei, oon tullut siihen tulokseen, notta välillä kaipaan kyä semmoista läheistä suhetta jonkun yhen spessun ihmisen kanssa, mutta se tulloo sit joskus jos on tullakseen. Elämässä on onneksi paljon muutakin elettävää.)
---


Hei mussukka kerro mulle muuten sellainen mielenkiintoinen fakta et miks naiset käyttäytyy niin epäloogisesti? Taas todistettiin se asia et jos itse osoitan että mua kiinnostaa niin nainen on tosi hankala ja lopulta mul menee hermot eikä kiinnosta enää. Okei ymmärrän et pitää leikkii vähän vaikeesti saatavaa MUTTA... sit jos tylytän sitä ihan täysin niin yhtäkkiä se onki kiinnostunut ja haluaa nähdä. Mä en niinku oikeesti vaan ymmärrä :D



Se ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut. Sen takia se käyttäytyy noin. Jos on tarpeeksi kiinnostunut, ei jätä mitään sattuman varaan.
lopez

Posts: 1,972

#19427 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to SINKKULUUKKU:


---
cut
---
Ei toi pettäminen oo päivän trendi, päivän trendi on et suuri osa ihmisistä yksinkertaisesti on selkärangattomia kusipäitä. En kyl itse arvosta pettämistä lainkaan ja kuuntelin viimeksi tänään järkyttyneenä kun duunikaveri kerto miten saa siitä parhaimmat kiksit ikinä. Mitäs siihen sit sanomaan..


Miten olis, vaikka: "Mulle on turha jauhaa tota paskaa, mua ei kiinnosta vitunka vertaa." tahi: "Jos sulla oo mitään muuta puhutavaa niin lopeta toi munaton paskan jauhamine ja jatka hommias." tahi: "Tavuki vielä ni mä kilautan muijalles." ...Vaihtoehdoille vain mielikuvitus on rajana, ja kun kerran tekee tiettäväksi mitä sietää ja mitä ei niin jää tulevat "järkytykset" siihen top tykkänään. Kun avaa sen sanallisen arkkunsa niin se harvoin jää huomaamatta.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

aada

Posts: 736

#19428 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:

Taidan kanssa omistaa ikuisuus kortin tänne....

Okei, mä ymmärrän kyllä sen ettei mun elämäntilanteeseen kovin helposti saa mitään suhdetta rakennettua kun viikot oon Kuopiossa ja viikonloput sitten Helsingissä. Mutta, kyllä sitä läheisyyttä, pusuja ja siirappia kaipaa aina välillä.

Asiaa ei taida myöskään helpottaa se et, musta on tullut kyyninen parisuhdetta kohtaan. Oon jo pidempään pohtinut tässä, et onko nykymaailmassa enää parisuhteilla samanlaista arvoa kuin ennen? Jotenkin tuntuu et pettäminen on tämän päivän trendi ja sitä haetaan pitämällä toisessa kädessä perhe ja toisessa tyttöystävä. Näiden välillä sitten jonglöörataan ja toivotaan, että kaikki pallot saataisiin pidettyä ilmassa. En toki itsekkään aina ole ollut se paras ihminen parisuhteessa mutta kuitenkin...



Niin. Mun mielestä jos itse pettää tai ei ole luottamuksen arvoinen, niin on hankala enää luottaa toiseenkaan ja uskoa ns. viattomasti rakkauteen ja parisuhteeseen. Eli pitää itse päättää haluaako elää kyynisessä maailmassa vaiko uskoa rakkauteen ynnä muuhun. Itse ainakin haluan uskoa jälkimmäiseen, enkä siksi halua pettää ennen kaikkea itseni vuoksi, en tavallaan halua viedä tuota itseltäni.
aada

Posts: 736

#19429 • • aada

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---

---

---
Nyt mennyt 14kk ilman treffejä, eikä näytä putki katkeavan. Olo on ollut sellainen, että olisi mukava ihan vaan avoimin mielin tutustua uusiin ihmisiin. Jos nyt sitten jotain sieltä löytää ystävien lisäksi, niin en panis pahakseni, mutta pääpaino olisi uusilla ystävillä. Se vaan ei ujolle pölhölle ole helppoa...
---


Niin säälittävältä kuin se kuulostaakin niin joku nettideittailu näyttää olevan nykyaikaa. Kävin itse ihan läpällä parilla treffeillä sitä kautta ja niitä treffipyyntöjä tulee kyllä aika paljon että testaa jotain suomi24:ää.

En saa tosta yhdestä naisesta mitään selvää. Välillä se on täysin kylmä ja sitten välillä taas vaikuttaa siltä kuin sitä kiinnostaisi. Yksi luonteenpiirre mitä arvostan ihmisessä eniten kaikesta on rehellisyys. Itsekin joutunut monta kertaa paskaan tilanteeseen joka on tuntunut ikävältä mutta mielestäni ei olisi oikein toista kohtaan olla kertomatta tunteistaan, jos tuntuu siltä ettei vaan natsaa niin sit ei natsaa. Mä haluaisin vain samaa kohtelua takaisin, ei mun maailma murene jollei naista kiinnosta, niitä tulee aina lisää. Mut tuntuu siltä että turhaan mä kulutan aikaani johonkin pelaamiseen, loppupeleissä homma on tosi yksinkertainen. Tai sit olen vain putkiaivo joka näkee asian yksinkertaisena.
---

Noi nettideitit harvoin toimii. Eihän siinä oo oikeestaan ees edellytyksiä siihen.

Riippuen mimmosesta nettideittimestasta sen oot "pokannu" ja kuinka paljon tekstii se on kirjottanu, saatat tietää intiimejäkin asioita sen menneisyydestä tai mitoista tai sitte mennään vaan sillä perusteella että toinen on kivannäkönen siinä 5-10v vanhassa kuvassaan, mutta todellisuudessa ei tiedä mitään kemiasta tai muustakaan yhteisestä.

Sitten mennään pakkopulla treffeille, joissa molemmat tenttaa toisiaan ja kattoo miten toinen vastaa kysymyksiin.
Ittellä jääny oikeestaan kaikista tollasista vaan ajanhaaskausfiilis. Onneks en sellasilla tarjoo mitään ni ei tuu rahallisesti takkiin*nauru*

Yleensä ottaen sanoisin, että harrastusten/duunien yms kautta löytää todennäköisemmin jonkun "todellisen" kumppaniehdokkaan. Esim itte löytäny omat exät bilettämisien kautta.
Ainakin silloin on yhteinen musamaku, jossain määrin samankaltainen elämäntyyli ja mahdollisesti yhteistä kaveriporukkaakin missä molemmat viihtyy.
---


Joo no tää kyseinen nainen ei ole tota kautta löydetty vaan just harrastuksen kautta löydetty.. Enkä vieläkään ota siitä selvää, eiköhän tää ajan myötä selkene. Päätin että turhaan stressaan, jos sitä gimmaa kiinnostaa niin eikhöän se itsekin ota yhteyttä ja sitten voi koittaa sopia jonkun tapaamisen ens viikolle tms.

Mut mä oon kyllä sitä mieltä että tollainen nettitreffailu on vitusti järkevämpää kuin se baarissa ördääminen mitä suurin osa harrastaa. Tottakai ihmiskemia on sellainen asia mitä ei voi feikkaa mutta ainakin tuolla pystyt valikoimaan hyvin että kenen kanssa voisit kuvitella meneväsi ulos ja saat jonkinlaisen arvion siitä minkälainen tyyppi on kyseessä. Itse tapasin pari gimmaa ja toinen niistä oli erittäin hyvä ja siitä oliskin voinut tulla jotain mutta homma meni liian hankalaksi joten katsoin parhaimmaksi vaan olla pitämättä yhteyttä enää. Pointti oli kyl että mun mielestä toi on nykyään ihan hyvä tapa tutustua uusiin ihmisiin.
---

No joo en meinaa sitä baaripokailua todellakaan tolla mitä meinaan. Aina unohdan että se on optio, kun oma biletyyli ei sisällä bileitä pillun ja päihteiden vuoksi.
Lähinnä meinaan sitä, että kun bileissä tulee muutenkin kokoajan tutustuttua uusiin ihmisiin, joko kaverien kautta tai sitten muuten vaan rupeen jutttelee ni siinä samalla tulee helposti tutusttuu toiseen. Ja siis se toimii jos yrittää tutustuu niihin ihmisinä ja kavereina. Sitten jos kemiat kohtaa ni kaveruudesta voi kehittyä jotain muutakin.



Voihan baareihin mennä etsimään kumppania ihan ilman hirveää juopottelua taikka saman tien sänkyyn menemistä? Kyllähän sinne voi mennä vain istuskelemaan ja pitämään hauskaa kavereiden kanssa ja samalla tutustua moniin varteenotettaviin miehiin?
hiphei

Posts: 493

#19430 • • hiphei

Replying to SINKKULUUKKU:

Joo ihmeesti sitä aina tänne päätyy. Työkaverikin just kuittas että eihän miun perässä mitkään miehet pysy ku kolme kertaa viikossa pitää päästä Proteuksen keikalle :D




Hih*tirsk* Tää on paras kommentti vähään aikaan :)
Simmonen äijäReivaaja rinnalle sitten joka fanittaa samalla tavalla.
anis

Posts: 2,451

#19431 • • anis

Replying to SINKKULUUKKU:


---
Joo ihmeesti sitä aina tänne päätyy. Työkaverikin just kuittas että eihän miun perässä mitkään miehet pysy ku kolme kertaa viikossa pitää päästä Proteuksen keikalle :D
---



Hih*tirsk* Tää on paras kommentti vähään aikaan :)
Simmonen äijäReivaaja rinnalle sitten joka fanittaa samalla tavalla.



Joo täytyy myöntää että kaikki miun vähänkään pidemmät suhteet on ks artistin keikoilta löydetty *joo*. Muuten toinen saattais olla vähän turhanki erilainen kun itelle tuo asia on sen verta tärkeä. Mut ei kyl missään nimessä samalla tavalla tarvi tykätä, kivahan se vaan jos joskus lähtee messiin ;)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Wolverine

Posts: 1,860

#19432 • • Wolverine

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---
cut
---
Ei toi pettäminen oo päivän trendi, päivän trendi on et suuri osa ihmisistä yksinkertaisesti on selkärangattomia kusipäitä. En kyl itse arvosta pettämistä lainkaan ja kuuntelin viimeksi tänään järkyttyneenä kun duunikaveri kerto miten saa siitä parhaimmat kiksit ikinä. Mitäs siihen sit sanomaan..
---

Miten olis, vaikka: "Mulle on turha jauhaa tota paskaa, mua ei kiinnosta vitunka vertaa." tahi: "Jos sulla oo mitään muuta puhutavaa niin lopeta toi munaton paskan jauhamine ja jatka hommias." tahi: "Tavuki vielä ni mä kilautan muijalles." ...Vaihtoehdoille vain mielikuvitus on rajana, ja kun kerran tekee tiettäväksi mitä sietää ja mitä ei niin jää tulevat "järkytykset" siihen top tykkänään. Kun avaa sen sanallisen arkkunsa niin se harvoin jää huomaamatta.



No kyllähän mä sanoin sille suoraan että mun mielestä toi on täysin selkärangatonta toimintaa enkä mä arvosta sitä pätkääkään :)

tolla "mitäs siihen sit sanomaan" tarkoitin lähinnä et mun on turha ruveta jeesustelemaan kuitenkaan, jokainen tekee omat valintansa elämässään ja elää sitten niiden päätösten kanssa. kaikki ihmiset eivät yksinkertaisesti vain pysty elämään korkean moraalin tasolla enkä mä niitä vihaa vaan koitan tuntea myötätuntoa heitä kohtaan. se on paljon vaikeampaa mutta samalla palkitsevampaa kuin yksinkertainen vihan tunteminen :)
MitnJtn

Posts: 38

#19433 • • MitnJtn
Kamalan vakavia juttuja on tänne päässyt patoutumaan. Jäbien pitäis relaa vähä *piis* Ei se elämä niin kamalaa ole sinkkuna, ainakaan paljoa. *tirsk*
lopez

Posts: 1,972

#19434 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---

---
cut
---
Ei toi pettäminen oo päivän trendi, päivän trendi on et suuri osa ihmisistä yksinkertaisesti on selkärangattomia kusipäitä. En kyl itse arvosta pettämistä lainkaan ja kuuntelin viimeksi tänään järkyttyneenä kun duunikaveri kerto miten saa siitä parhaimmat kiksit ikinä. Mitäs siihen sit sanomaan..
---

Miten olis, vaikka: "Mulle on turha jauhaa tota paskaa, mua ei kiinnosta vitunka vertaa." tahi: "Jos sulla oo mitään muuta puhutavaa niin lopeta toi munaton paskan jauhamine ja jatka hommias." tahi: "Tavuki vielä ni mä kilautan muijalles." ...Vaihtoehdoille vain mielikuvitus on rajana, ja kun kerran tekee tiettäväksi mitä sietää ja mitä ei niin jää tulevat "järkytykset" siihen top tykkänään. Kun avaa sen sanallisen arkkunsa niin se harvoin jää huomaamatta.
---


No kyllähän mä sanoin sille suoraan että mun mielestä toi on täysin selkärangatonta toimintaa enkä mä arvosta sitä pätkääkään :)

tolla "mitäs siihen sit sanomaan" tarkoitin lähinnä et mun on turha ruveta jeesustelemaan kuitenkaan, jokainen tekee omat valintansa elämässään ja elää sitten niiden päätösten kanssa. kaikki ihmiset eivät yksinkertaisesti vain pysty elämään korkean moraalin tasolla enkä mä niitä vihaa vaan koitan tuntea myötätuntoa heitä kohtaan. se on paljon vaikeampaa mutta samalla palkitsevampaa kuin yksinkertainen vihan tunteminen :)


Kyllä-kyllä. Mainitemastasi palkitsevuudesta en sen suurempia ryhdy spekuloimaan, kun itse rähähdän tuollaiset mieluummin ruotuun ja takaisin maan pinnalle kuin kallistun kannallesi, vaikken vihaa tunnekkaan. Tämäkin vain jos brassailu pääsee pintaan allekirjoittaneen aikana ja eritoten siten, että minun moista oletetaan sietävän. Muutoin ei liikuta sen pätkän vertaa kanssaihmisten keskinkertaisuus. :)

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

mariq

Posts: 2,154

#19435 • • mariq

Replying to SINKKULUUKKU:


---
Sinkkuluukku what's up! Täällä taas :/
---

Moe muru! <3 Lohdutan: Mulla on ainaski kivaa täälä. Voi tehhä kaikkee pölöö, kuten päättää lähtee yksinään maailmalle ja muodostaa kasoja ihmisten kanssa. Suosittelen! Pus!

(Vaiks okei, oon tullut siihen tulokseen, notta välillä kaipaan kyä semmoista läheistä suhetta jonkun yhen spessun ihmisen kanssa, mutta se tulloo sit joskus jos on tullakseen. Elämässä on onneksi paljon muutakin elettävää.)

Muussika


Tarviiko siihen yhden? Spessun kyllä varmastikin..
Huomaan olevani todella epäreilun ihanassa asemassa itse elämässäni, kun niitä spessuja, ihania, halikasoitettavia ihmisiä on useampikin. ^__^

Ihmettelen kun jotkut ihmiset kertoo hakevansa turvallisuuden tunnetta parisuhteesta, ja siitä että on se joku yksi, johon tukea. Itselleni huomattavasti turvallisemmalta tuntuu se, että on läheinen turvaverkko joka koostuu useista ihmisistä, ja yhden oleminen merkittävästi muita läheisempi tuntuu itse asiassa varsin turvattomalta ja ei-tavoiteltavalta tavalta olla. Niin en langeta liiaksi oman hyvinvointini tukemista yksille harteille, ja toisaalta usemmasta erilaisesta ihmisestä saa huomattavasti laajemman kirjon erilaisia tukirakenteita erilaisten tilanteiden tarpeisiin, ja toisaalta myös lukuisia näkökulmia.

Toisaalta useammat läheiset suhteet pysyvät todennäköisesti kuitenkin hieman vähemmän läheisinä, kuin se yksi ylitse muiden -tyyppinen suhde. Itselleni tämä tuntuisi sopivan oikein oivallisesti, kun se yksin oleminenkin tuntuu sen verran mukavalta useimmiten.
(saa nähdä miten tottunut olen olemaan olematta yksin ja millaisia totuttautumisoireita on alkuun sitten kun taas on enemmän mahdollisuuksia itsekseen oloon)

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#19436 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:



Hei mussukka kerro mulle muuten sellainen mielenkiintoinen fakta et miks naiset käyttäytyy niin epäloogisesti? Taas todistettiin se asia et jos itse osoitan että mua kiinnostaa niin nainen on tosi hankala ja lopulta mul menee hermot eikä kiinnosta enää. Okei ymmärrän et pitää leikkii vähän vaikeesti saatavaa MUTTA... sit jos tylytän sitä ihan täysin niin yhtäkkiä se onki kiinnostunut ja haluaa nähdä. Mä en niinku oikeesti vaan ymmärrä :D



Heipä hei toinen mussukka. :D

Kaikki naiset ei käyttäydy epäloogisesti. Eikä kaikki miehetkään. Osa käyttäytyy molemmista sukupuolista, mutta en yleistäisi moista ilmiötä vain toiseen sukupuoleen. Itse suosin suoraa puhetta ja suoraa toimintaa. Pelaaminen sun muu on ihan bullshittiä ja totaalinen turn off. Joko kiinnostaa tai ei kiinnosta. Jos ei hae mitään vakiintumista yhden ihmisen kanssa, niin senkin voi sanoa suoraan ja kivaa voi olla muulla tavoin ja reilulla pelillä. Simple as that. Ehkäpä tapailemasi nainen tykkää pelata pelejä. Toiset tykkää, toiset ei. Kaikki naiset ei kuitenkaan moista harrasta. :)
Avatar
#19437 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:



Tarviiko siihen yhden? Spessun kyllä varmastikin..
Huomaan olevani todella epäreilun ihanassa asemassa itse elämässäni, kun niitä spessuja, ihania, halikasoitettavia ihmisiä on useampikin. ^__^



Mä olen tutkiskellut itseäni ja todennut, että vaikka mullakin on ihania spessuja ihmisiä elämässäni enemmänkin, niin olen silti aika perinteistä parisuhde-tyyppiä luonteeltani. Tästä huolimatta en asettele elämäni spessuja ihmisiä tärkeysjärjestykseen, sillä koen erilaisten ihmissuhteideni olevan yhtä tärkeitä, kukin omalla erityisellä tavallaan. Oon kuitenkin todennut, että tykkään todella paljon siitä, kun voin bondata voimakkaasti psyykkisellä ja fyysisellä tasolla jonkun yhden ihmisen kanssa, ts. olla parisuhteessa. Pystyn kyllä halutessani jakamaan fyysisenkin olemiseni useamman spessun ihmisen kanssa, mutta elementissäni olen silloin, kun voin kokea tätä puolta vain jonkun yhden ihmisen kanssa kerrallaan.

Meitä on moneksi. :) Pääasia lienee, että tutustuu itseensä ja tietää ja oppii, mikä on se oma juttu.
Avatar
#19438 • • Edited Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:



oikeisiin ihmisiin vaan törmää joskus, pitää vaan mielen avoimena ja ottaa kaiken vastaan mitä tulee. Epäonnistumisiakin tulee mutta ei niistä pidä masentua, uutta putkeen vaan.

ja sit siinä välillä kun on täysin sinkku niin pitää ottaa siitä ilo irti..!



Mutkia tulee välillä matkaan, oli sitten sinkku tai parisuhteessa tai missä suhteessa / suhteettomuudessa tahansa. Oleellisinta lienee, miten asioihin suhtautuu ja millaisilla ajatuksilla elämäänsä evästää. En koe, että onnellisuuteni riippuu siviilisäädystäni. Onnellisuus on tässä ja nyt, sinkkuna tahi ei-sinkkuna. :) Se on sitten oma lukunsa, kun sitä onneaan voi ja haluaa jonkun kanssa jakaa, kukin omalla tavallaan.

Kaveriltani bongattua:

"It is easier to take a jump when you are happy because with happiness courage comes, with happiness the possibility of a higher bliss opens, with happiness the whole world looks like a home. With misery the world is like hell, and there is no hope. Then you cannot take any jump. In misery one becomes a coward, and one clings to misery because at least this misery is known. You cannot be adventurous when you are unhappy. Adventure needs a subtle happiness in you. Then you can leave the known. You are so happy that you are not afraid of the unknown. And the happiness has become such a deep phenomenon to you that you know that wherever you will be you will be happy." -Osho
Ergilion

Posts: 751

#19439 • • Ergilion
hanki sixpack > mene ulkoilmatapahtumaan ilman paitaa > saa seuraa > profit???

tässä kesän sotasuunnitelma

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Wolverine

Posts: 1,860

#19440 • • Wolverine

Replying to SINKKULUUKKU:


---


Hei mussukka kerro mulle muuten sellainen mielenkiintoinen fakta et miks naiset käyttäytyy niin epäloogisesti? Taas todistettiin se asia et jos itse osoitan että mua kiinnostaa niin nainen on tosi hankala ja lopulta mul menee hermot eikä kiinnosta enää. Okei ymmärrän et pitää leikkii vähän vaikeesti saatavaa MUTTA... sit jos tylytän sitä ihan täysin niin yhtäkkiä se onki kiinnostunut ja haluaa nähdä. Mä en niinku oikeesti vaan ymmärrä :D
---


Heipä hei toinen mussukka. :D

Kaikki naiset ei käyttäydy epäloogisesti. Eikä kaikki miehetkään. Osa käyttäytyy molemmista sukupuolista, mutta en yleistäisi moista ilmiötä vain toiseen sukupuoleen. Itse suosin suoraa puhetta ja suoraa toimintaa. Pelaaminen sun muu on ihan bullshittiä ja totaalinen turn off. Joko kiinnostaa tai ei kiinnosta. Jos ei hae mitään vakiintumista yhden ihmisen kanssa, niin senkin voi sanoa suoraan ja kivaa voi olla muulla tavoin ja reilulla pelillä. Simple as that. Ehkäpä tapailemasi nainen tykkää pelata pelejä. Toiset tykkää, toiset ei. Kaikki naiset ei kuitenkaan moista harrasta. :)

Muussika


Toi muussika vaan jotenki muistuttaa mussukkaa niin paljon et oli ihan pakko heittää :D <3

Mut joo näinhän se on että ei saa yleistää, tulin itsekin siihen lopputulokseen että mä oon vaan tavannut jotain omituisia tapauksia viime aikoina ja niitä hyviäkin naisia löytyy jostakin.. mut se hyvä tyyppi tulee sit vastaan joskus kun on sen aika, siihen asti pitää vaan keskittyä ja nauttia elämästä :)

ps. ensimmäiset yli 7 tunnin yöunet takana pariin viikkoon, 10h unta putkeen teki niiiiiiiiiiiin gutaa ja elämä maistuu <3