SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,681,751 views

Jago

Posts: 4,039

#19381 • • Jago un-trained monkee
Ahistaa semisti, kun kaikki on vihdoin ollu hyvin ja sit eksä päätti sanoo, et itteasiassa mitä enemmän me hengataan sitä enemmän se mua kohtaan tuntee.

Ei täs kerennykkään olla kun 1 viikko sellasta aivan täydellisessä tasapainossa olemista, kun olin saanut kaiken setvittyä ja olin keskittyny muihin asioihin.
En edelleenkään haluu palaa yhteen. Jos jotain joskus tapahtuu se saa olla ihan uus suhde uusilla eväillä.Enkä mä todellakaan aijo helpottaa sen tapahtumista. Nyt nautin omasta sinkkuelämästä ja oman tulevaisuuden luomisesta ja sitä en halua menettää.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

mariq

Posts: 2,154

#19382 • • Edited mariq

Replying to SINKKULUUKKU:

---
Mun mielestäni itsensätutkiskelu, kipukohtien bongaaminen ja niiden jauhaminen on kivaa ja mielenkiintoista - ikävää ja hankalaa saattaa olla kun niitä kieltäytyy havaitsemasta..? Ehkä osasyy haltioituneeseen asenteeseeni on sekin, että olen oppinut tähän (ja toki oppimassa koko ajan) vasta viimeisten kahden vuoden aikana. Tästä iso kiitos kuuluu rakkaalle avomiehelleni. <3
---



Se oli lievästi karrikoitu ajatus, että omien sisäisten ongelmakohtien tutkailu on ikävää ja hankalaa.. Vaikka kaikessa mielenkiintoisuudessaankaan se ei välttämättä tunnu aina helpolta, sillä ikäviä tunteita herättävien asioiden suhteen itselläni on sen verran vahvat defenssit, että niiden yli harppominen on usein alkuun hieman ärsyttävää, vaikka ehkä sitäkin palkitsevampaa, kun niistä huolimatta pääsee eteenpäin. Se hankaluus ei siis onneksi ole aina mukana, usein on ihan vaan jännää ja mielenkiintoista jäädä itselleen kiinni joistain tavoista ajatella ja reagoida, tutkailla niiden alkuperiä ja mahdollisia syntymekanismeja, pohdiskella keinoja opettaa itsensä ajattelemaan ja reagoimaan toisin..
Sulla on kyllä varsin inspiroiva avomies ^^

Parastahan olisi viettää aikaansa sellaisten ihmisten seurassa, jotka auttavat kasvamaan kohti sitä täyttä omaa potentiaalia, samalla mukavaa rentoilua ja purinaa tarjoten. Yksiselitteisesti ei siis henkilökohtaista kasvua voi laittaa sinkkuuden, seurustelun, hyvän tai huonon suhteen piikkiin.



Sanoisin, että joidenkin kasvun paikkojen suhteen olosuhteet voivat olla aika merkittävässä asemassa. Esimerkiksi yhteisasumiseen liittyviä henkilökohtaisia ongelmia ei vain tule vastaan yksin asuessa, ja vaikka niitä kuinka paljon teoriassa puntaroisi ja jauhaisi, en usko hypoteesitason spekuloinnilla koskaan päästävän käytännön kokemuksen tasolle. Toki kaikilla elämäntilanteilla on varmasti tarjota omat haasteensa, jos niitä vain tahtoo ottaa vastaan, eikä määrällisesti yhdensorttinen olosuhde mahdollistane sen enempää kasvua kuin toinenkaan.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

siveys

Posts: 2,492

#19383 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:


Parastahan olisi viettää aikaansa sellaisten ihmisten seurassa, jotka auttavat kasvamaan kohti sitä täyttä omaa potentiaalia, samalla mukavaa rentoilua ja purinaa tarjoten. Yksiselitteisesti ei siis henkilökohtaista kasvua voi laittaa sinkkuuden, seurustelun, hyvän tai huonon suhteen piikkiin.



Itse olen kokenut varsin isoksi siunaukseksi sen, että olen onnistunut kohtaamaan sellaisia ihmisiä, jotka herättävät niin paljon lämmön ja rakkauden tunnetta, että heitä ei halua päästää pois sydämestään, mutta jotka samalla onnistuvat (joko tietoisesti tai tiedostamatta) satuttamaan niin syvästi, että joutuu reilusti omien mukavuusrajojensa ulkopuolelle.

Olen ollut havaitsevani sellaisen ilmiön, että useimmille ihmisille tällaiseen riittävä lämpö ja rakkaus pääsee usein syntymään vasta ns. "vakavassa" suhteessa. Kevyemmissä suhteissa omien mukavuusrajojen tullessa vastaan on usein helpointa vain heittää hanskat tiskiin, syyttää toisen ihmisen viallisuutta ja pysytellä omien mukavuusrajojensa sisällä.

Vakavammatkaan suhteet eivät kuitenkaan omien havaintojeni mukaan usein tarjoa erityisen hyviä avaimia henkilökohtaisten rajojen ylittämiseen. Vakavien parisuhteiden kirjoittamattomiin sääntöihin nimittäin tuntuu kuuluvan se, että kummatkin osapuolet tekevät parhaansa ollakseen satuttamatta toista tai asettamatta toista vaikeisiin tilanteisiin.

Uskonkin, että yhteiskunnassamme voi olla vaikeata kohdata sattumalta sellaisia ihmissuhteita, jotka tarjoavat riittävän hyvän pohjan henkilökohtaisen kasvun prosesseihin sysäämiselle. Niiden ensimmäisten kokemusten jälkeen sydäntään uskaltaa kenties helpommin avata ja lienee myös helpompi nähdä mukavuusrajojen ylittäminen positiivisena haasteena, mutta millä päästä alkuun ja saada ne ensimmäiset positiiviset kokemukset?

Huomaan tässä vaiheessa ajattelevani tätä asiaa jotenkin hirvittävän ihmissuhdekeskeisesti, vaikka omien rajojensa ylittäminen ulottuu toki moneen muuhunkin elämän osa-alueeseen. Tämä lienee seurausta siitä, että ihmissuhteet - ja niiden yhteydessä tapahtuneet kasvukokemukset - lienevät olleet minulle niitä vahvimpia kokemuksia, joiden kautta silmät sitten ovat avautuneet vähän laajempaankin tarkasteluun. Lienee ihan mahdollista, että tällaisia alullepanevia kokemuksia voi saada myös muita reittejä pitkin, mutta minulla ei niistä ole hirveästi kokemusta. Olisiko jollakulla muulla vastaavia kokemuksia esimerkiksi psykoaktiivisten aineiden käytön kautta tai joltain muulta elämän osa-alueelta?
Jago

Posts: 4,039

#19384 • • Jago un-trained monkee
Tajusin, että oon kohta taas ottamassa turpiin enkä voi oikeestaan sitä enää estää.
Okei viimeks oopin niin paljon. Tuun oppii tällä kertaa enemmän. Tulenko katumaan.. en..

""Never did my dreams come true
There wasn't anything that I could do
Until I cast my gaze up to the skies
And saw the truth & you opened my eyes""

sekä sen suhteen, että eron aikana siis tää ihminen on avannut mua tavalla jonka arvoa ei voi mitata..

..ja eihän se oo kiveen kirjoitettu että tää kerta ois sitten sellanen joka feilaa, mutta tuntuu tietenkin osin idiootilta, kun huomaan olevani tässä saman ihmisen kanssa.
Okei tilanne on osin erilainen, muttei se oikeestaan tarkota mitään

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Wolverine

Posts: 1,860

#19385 • • Edited Wolverine
oon kyl aina liian innokas jos vaikuttaa siltä että jotain rupeisi tapahtumaan. en yksinkertaisesti osaa olla chillisti, jos mua kiinnostaa joku toinen henkilö niin silloin mä kyllä myös pidän siihen yhteyttä ja haluan kuulla sen kuulumiset. ei tietenkään tarvitse joka päivä soitella tai tekstaa tai mitään mutta emmä voi olla viikkoa kuulematta toisesta ihmisestä mitään jos mua oikeasti kiinnostaa se toinen tapaus. pitkästä aikaa todellisia perhosia vatsassa mutta jotenkin on sellainen fiilis että tuo homma taitaa kariutua juuri tuohon perinteiseen yli-innokkuuteen..
Ergilion

Posts: 751

#19386 • • Ergilion

Replying to SINKKULUUKKU:

oon kyl aina liian innokas jos vaikuttaa siltä että jotain rupeisi tapahtumaan. en yksinkertaisesti osaa olla chillisti, jos mua kiinnostaa joku toinen henkilö niin silloin mä kyllä myös pidän siihen yhteyttä ja haluan kuulla sen kuulumiset. ei tietenkään tarvitse joka päivä soitella tai tekstaa tai mitään mutta emmä voi olla viikkoa kuulematta toisesta ihmisestä mitään jos mua oikeasti kiinnostaa se toinen tapaus. pitkästä aikaa todellisia perhosia vatsassa mutta jotenkin on sellainen fiilis että tuo homma taitaa kariutua juuri tuohon perinteiseen yli-innokkuuteen..



tumblr_lu7qkwA8Oj1qanwos.png

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

psymax

Posts: 283

#19387 • • psymax

Replying to SINKKULUUKKU:


---
oon kyl aina liian innokas jos vaikuttaa siltä että jotain rupeisi tapahtumaan. en yksinkertaisesti osaa olla chillisti, jos mua kiinnostaa joku toinen henkilö niin silloin mä kyllä myös pidän siihen yhteyttä ja haluan kuulla sen kuulumiset. ei tietenkään tarvitse joka päivä soitella tai tekstaa tai mitään mutta emmä voi olla viikkoa kuulematta toisesta ihmisestä mitään jos mua oikeasti kiinnostaa se toinen tapaus. pitkästä aikaa todellisia perhosia vatsassa mutta jotenkin on sellainen fiilis että tuo homma taitaa kariutua juuri tuohon perinteiseen yli-innokkuuteen..
---


tumblr_lu7qkwA8Oj1qanwos.png





liian monesti täällä suomessa käy näin... mutta mun mielestä tunteita ei saa hillitä eikä rajoittaa. Mä en vaan oo koskaan ymmärtäny tätä suomalaista kulttuuria kuinka muka pitäis pelata kaikenlaisia "vaikeasti tavoitteltavissa pelejä" .
Wolverine

Posts: 1,860

#19388 • • Wolverine

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---
oon kyl aina liian innokas jos vaikuttaa siltä että jotain rupeisi tapahtumaan. en yksinkertaisesti osaa olla chillisti, jos mua kiinnostaa joku toinen henkilö niin silloin mä kyllä myös pidän siihen yhteyttä ja haluan kuulla sen kuulumiset. ei tietenkään tarvitse joka päivä soitella tai tekstaa tai mitään mutta emmä voi olla viikkoa kuulematta toisesta ihmisestä mitään jos mua oikeasti kiinnostaa se toinen tapaus. pitkästä aikaa todellisia perhosia vatsassa mutta jotenkin on sellainen fiilis että tuo homma taitaa kariutua juuri tuohon perinteiseen yli-innokkuuteen..
---


tumblr_lu7qkwA8Oj1qanwos.png
---




liian monesti täällä suomessa käy näin... mutta mun mielestä tunteita ei saa hillitä eikä rajoittaa. Mä en vaan oo koskaan ymmärtäny tätä suomalaista kulttuuria kuinka muka pitäis pelata kaikenlaisia "vaikeasti tavoitteltavissa pelejä" .



Aivan. Toi "pelaaminen" on ehkä ärsyttävintä mitä oikeasti on. Mä ymmärrän sen jos jossain teini-iässsä pitää harrastaa tollaista mutta mun mielestä tässä iässä (kuulostanpa vanhalta) asiat ei enää ole noin helvetin monimutkaisia. Jos oikeasti kiinnostaa nähdä toista niin pidetään yhteyttä ja nähdään, sit jossei kiinnostaa niin sanotaan rehellisesti päin naamaa että kiitos mutta tuntuu siltä ettei meillä ole sitä tarvittavaa kemiaa tms. Mun mielestä tässä iässä ollaan kuitenkin niin aikuisia että asioista pitäisi pystyä keskustelemaan avoimesti eikä harrastaa mitään mind fuck-pelejä jossa mietitään jokainen päivä kerrallaan että mikä olisi strategisesti oikea siirto. Meen itse tunteella ja jollei nainen kestä sitä niin sitten häntä ei yksinkertaisesti ole tarkoitettu minua varten.
Wolverine

Posts: 1,860

#19389 • • Wolverine

Replying to SINKKULUUKKU:


---
oon kyl aina liian innokas jos vaikuttaa siltä että jotain rupeisi tapahtumaan. en yksinkertaisesti osaa olla chillisti, jos mua kiinnostaa joku toinen henkilö niin silloin mä kyllä myös pidän siihen yhteyttä ja haluan kuulla sen kuulumiset. ei tietenkään tarvitse joka päivä soitella tai tekstaa tai mitään mutta emmä voi olla viikkoa kuulematta toisesta ihmisestä mitään jos mua oikeasti kiinnostaa se toinen tapaus. pitkästä aikaa todellisia perhosia vatsassa mutta jotenkin on sellainen fiilis että tuo homma taitaa kariutua juuri tuohon perinteiseen yli-innokkuuteen..
---


tumblr_lu7qkwA8Oj1qanwos.png



Kiitos muuten tästä, tää piristi päivää :)
tommib

Posts: 3,204

#19390 • • tommib
Nyt mennyt 14kk ilman treffejä, eikä näytä putki katkeavan. Olo on ollut sellainen, että olisi mukava ihan vaan avoimin mielin tutustua uusiin ihmisiin. Jos nyt sitten jotain sieltä löytää ystävien lisäksi, niin en panis pahakseni, mutta pääpaino olisi uusilla ystävillä. Se vaan ei ujolle pölhölle ole helppoa...
Wolverine

Posts: 1,860

#19391 • • Wolverine

Replying to SINKKULUUKKU:

Nyt mennyt 14kk ilman treffejä, eikä näytä putki katkeavan. Olo on ollut sellainen, että olisi mukava ihan vaan avoimin mielin tutustua uusiin ihmisiin. Jos nyt sitten jotain sieltä löytää ystävien lisäksi, niin en panis pahakseni, mutta pääpaino olisi uusilla ystävillä. Se vaan ei ujolle pölhölle ole helppoa...



Niin säälittävältä kuin se kuulostaakin niin joku nettideittailu näyttää olevan nykyaikaa. Kävin itse ihan läpällä parilla treffeillä sitä kautta ja niitä treffipyyntöjä tulee kyllä aika paljon että testaa jotain suomi24:ää.

En saa tosta yhdestä naisesta mitään selvää. Välillä se on täysin kylmä ja sitten välillä taas vaikuttaa siltä kuin sitä kiinnostaisi. Yksi luonteenpiirre mitä arvostan ihmisessä eniten kaikesta on rehellisyys. Itsekin joutunut monta kertaa paskaan tilanteeseen joka on tuntunut ikävältä mutta mielestäni ei olisi oikein toista kohtaan olla kertomatta tunteistaan, jos tuntuu siltä ettei vaan natsaa niin sit ei natsaa. Mä haluaisin vain samaa kohtelua takaisin, ei mun maailma murene jollei naista kiinnosta, niitä tulee aina lisää. Mut tuntuu siltä että turhaan mä kulutan aikaani johonkin pelaamiseen, loppupeleissä homma on tosi yksinkertainen. Tai sit olen vain putkiaivo joka näkee asian yksinkertaisena.
tommib

Posts: 3,204

#19392 • • tommib

Replying to SINKKULUUKKU:


---
Nyt mennyt 14kk ilman treffejä, eikä näytä putki katkeavan. Olo on ollut sellainen, että olisi mukava ihan vaan avoimin mielin tutustua uusiin ihmisiin. Jos nyt sitten jotain sieltä löytää ystävien lisäksi, niin en panis pahakseni, mutta pääpaino olisi uusilla ystävillä. Se vaan ei ujolle pölhölle ole helppoa...
---


Niin säälittävältä kuin se kuulostaakin niin joku nettideittailu näyttää olevan nykyaikaa. Kävin itse ihan läpällä parilla treffeillä sitä kautta ja niitä treffipyyntöjä tulee kyllä aika paljon että testaa jotain suomi24:ää.

En saa tosta yhdestä naisesta mitään selvää. Välillä se on täysin kylmä ja sitten välillä taas vaikuttaa siltä kuin sitä kiinnostaisi. Yksi luonteenpiirre mitä arvostan ihmisessä eniten kaikesta on rehellisyys. Itsekin joutunut monta kertaa paskaan tilanteeseen joka on tuntunut ikävältä mutta mielestäni ei olisi oikein toista kohtaan olla kertomatta tunteistaan, jos tuntuu siltä ettei vaan natsaa niin sit ei natsaa. Mä haluaisin vain samaa kohtelua takaisin, ei mun maailma murene jollei naista kiinnosta, niitä tulee aina lisää. Mut tuntuu siltä että turhaan mä kulutan aikaani johonkin pelaamiseen, loppupeleissä homma on tosi yksinkertainen. Tai sit olen vain putkiaivo joka näkee asian yksinkertaisena.



Kokeiltu. Lapsita venakolta tuli joo viesitä siinä kaikki:)

Inhottavaa, kun toisesta ei ota selkoa:( Tietääköhän hän itsekään mitä edes haluaa/kaipaa/etsii. Voimia sinulle ja toivon koko sydämestäni tuon tilanteen ratkeavan pian!
Wolverine

Posts: 1,860

#19394 • • Wolverine

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---
Nyt mennyt 14kk ilman treffejä, eikä näytä putki katkeavan. Olo on ollut sellainen, että olisi mukava ihan vaan avoimin mielin tutustua uusiin ihmisiin. Jos nyt sitten jotain sieltä löytää ystävien lisäksi, niin en panis pahakseni, mutta pääpaino olisi uusilla ystävillä. Se vaan ei ujolle pölhölle ole helppoa...
---


Niin säälittävältä kuin se kuulostaakin niin joku nettideittailu näyttää olevan nykyaikaa. Kävin itse ihan läpällä parilla treffeillä sitä kautta ja niitä treffipyyntöjä tulee kyllä aika paljon että testaa jotain suomi24:ää.

En saa tosta yhdestä naisesta mitään selvää. Välillä se on täysin kylmä ja sitten välillä taas vaikuttaa siltä kuin sitä kiinnostaisi. Yksi luonteenpiirre mitä arvostan ihmisessä eniten kaikesta on rehellisyys. Itsekin joutunut monta kertaa paskaan tilanteeseen joka on tuntunut ikävältä mutta mielestäni ei olisi oikein toista kohtaan olla kertomatta tunteistaan, jos tuntuu siltä ettei vaan natsaa niin sit ei natsaa. Mä haluaisin vain samaa kohtelua takaisin, ei mun maailma murene jollei naista kiinnosta, niitä tulee aina lisää. Mut tuntuu siltä että turhaan mä kulutan aikaani johonkin pelaamiseen, loppupeleissä homma on tosi yksinkertainen. Tai sit olen vain putkiaivo joka näkee asian yksinkertaisena.
---


Kokeiltu. Lapsita venakolta tuli joo viesitä siinä kaikki:)

Inhottavaa, kun toisesta ei ota selkoa:( Tietääköhän hän itsekään mitä edes haluaa/kaipaa/etsii. Voimia sinulle ja toivon koko sydämestäni tuon tilanteen ratkeavan pian!



En tajunnu tota ekaa hommaa kyl yhtään :)

Luultavasti ei tiedä, ainakin semmoisen fiiliksen olen saanut. Törmäillään melkein päivittäin random merkeissä mutta ollaan käyty vasta muutaman kerran kunnolla ulkona. Välillä saan semmosia merkkejä että häntä kiinnostaisi kunnolla ja välillä saan sellaisen fiiliksen että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa. Mun mielestä tässä iässä voi myös sanoa suoraan jollei kiinnosta, ja jos kiinnostaa. Ja jollei tiedä kiinnostaako niin senkin voi sanoa suoraan, eihän tässä heti olla mihinkään naimisiin menossa. Pointti on kuitenkin se että jos kiinnostaa niin sillon odotan myös vastakaikua ja jollei kiinnosta niin sen että siitä sanotaan suoraan, ei mitään turhia pelejä.
tommib

Posts: 3,204

#19395 • • tommib

Replying to SINKKULUUKKU:


---

Kokeiltu. Lapsita venakolta tuli joo viesitä siinä kaikki:)

---


Mitä tarkoitat?



Tein profiilin suomi24:ään. Ainoa viesti, jota koskaan sain oli lapista joltain venäläisnaiselta, joka selvästi etsi elättäjää. KYllä piristi mieltä. Tuli sitten näitä muitakin vastaavia viestejä tosin venakoilta jne. jotka etsii passia Suomeen tahi elättäjää.
Wolverine

Posts: 1,860

#19396 • • Wolverine

Replying to SINKKULUUKKU:


---

---

Kokeiltu. Lapsita venakolta tuli joo viesitä siinä kaikki:)

---


Mitä tarkoitat?
---


Tein profiilin suomi24:ään. Ainoa viesti, jota koskaan sain oli lapista joltain venäläisnaiselta, joka selvästi etsi elättäjää. KYllä piristi mieltä. Tuli sitten näitä muitakin vastaavia viestejä tosin venakoilta jne. jotka etsii passia Suomeen tahi elättäjää.



aah okei :/ noh kyllä se oikea vielä löytyy! Sain taas erittäin ristiriitaisen fiiliksen itse, tänään tää nainen taas oli aivan ihana ja vaikutti tosi rennolta. Ota nyt siitä sit selvää.
anis

Posts: 2,451

#19397 • • anis
Blää! Ei näistä jutuista näköjään ikinä mittään tule. Onpas mullakin positiivinen asenne :D

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jago

Posts: 4,039

#19400 • • Jago un-trained monkee

Replying to SINKKULUUKKU:


---
Nyt mennyt 14kk ilman treffejä, eikä näytä putki katkeavan. Olo on ollut sellainen, että olisi mukava ihan vaan avoimin mielin tutustua uusiin ihmisiin. Jos nyt sitten jotain sieltä löytää ystävien lisäksi, niin en panis pahakseni, mutta pääpaino olisi uusilla ystävillä. Se vaan ei ujolle pölhölle ole helppoa...
---


Niin säälittävältä kuin se kuulostaakin niin joku nettideittailu näyttää olevan nykyaikaa. Kävin itse ihan läpällä parilla treffeillä sitä kautta ja niitä treffipyyntöjä tulee kyllä aika paljon että testaa jotain suomi24:ää.

En saa tosta yhdestä naisesta mitään selvää. Välillä se on täysin kylmä ja sitten välillä taas vaikuttaa siltä kuin sitä kiinnostaisi. Yksi luonteenpiirre mitä arvostan ihmisessä eniten kaikesta on rehellisyys. Itsekin joutunut monta kertaa paskaan tilanteeseen joka on tuntunut ikävältä mutta mielestäni ei olisi oikein toista kohtaan olla kertomatta tunteistaan, jos tuntuu siltä ettei vaan natsaa niin sit ei natsaa. Mä haluaisin vain samaa kohtelua takaisin, ei mun maailma murene jollei naista kiinnosta, niitä tulee aina lisää. Mut tuntuu siltä että turhaan mä kulutan aikaani johonkin pelaamiseen, loppupeleissä homma on tosi yksinkertainen. Tai sit olen vain putkiaivo joka näkee asian yksinkertaisena.


Noi nettideitit harvoin toimii. Eihän siinä oo oikeestaan ees edellytyksiä siihen.

Riippuen mimmosesta nettideittimestasta sen oot "pokannu" ja kuinka paljon tekstii se on kirjottanu, saatat tietää intiimejäkin asioita sen menneisyydestä tai mitoista tai sitte mennään vaan sillä perusteella että toinen on kivannäkönen siinä 5-10v vanhassa kuvassaan, mutta todellisuudessa ei tiedä mitään kemiasta tai muustakaan yhteisestä.

Sitten mennään pakkopulla treffeille, joissa molemmat tenttaa toisiaan ja kattoo miten toinen vastaa kysymyksiin.
Ittellä jääny oikeestaan kaikista tollasista vaan ajanhaaskausfiilis. Onneks en sellasilla tarjoo mitään ni ei tuu rahallisesti takkiin*nauru*

Yleensä ottaen sanoisin, että harrastusten/duunien yms kautta löytää todennäköisemmin jonkun "todellisen" kumppaniehdokkaan. Esim itte löytäny omat exät bilettämisien kautta.
Ainakin silloin on yhteinen musamaku, jossain määrin samankaltainen elämäntyyli ja mahdollisesti yhteistä kaveriporukkaakin missä molemmat viihtyy.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe