SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,684,115 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9861 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Jep, jep.. Back in Business.. *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Dana

Posts: 647

#9862 • • Dana

hallucinogen, 16.8.2006 08:26:
---
Dana, 16.8.2006 08:25:
Sinkkuuden tyhmyyttä.. kahdet treffit samana päivänä ja toinen tulee oikein naantalista asti. *toktok* noniin.. eka ei ole ketään ja sit on joka sormelle! Ahmatti kun ole.. *eikä*

---

Mä en oikein hyväksy tota et treffailee useampaa samaan aikaan *igor* Se ei ole mun mielestä reilua.



Pitäisikö sitten "jättää" se toinen jonka on nähnyt kaksi kertaa .. koska tän toisen näkisin ekan kerran..

IMO en tykkäisi jos kundi tapailisi vielä kuukauden deittailun jälkeen vielä toisia tyttöjä, mutta tässä vaiheessa kun nähty kerran tai kaksi en odota mitään sitoutumista, puolin tai toisin.. Reilua siinä tilanteessa on sit SE keskustelu, jossa tehdään toiselle selväksi et toisiin pöytiin ei enää katsella.
hallucinogen

Posts: 8,190

#9863 • • hallucinogen Edain

Dana, 16.8.2006 08:37:
Pitäisikö sitten "jättää" se toinen jonka on nähnyt kaksi kertaa .. koska tän toisen näkisin ekan kerran..

IMO en tykkäisi jos kundi tapailisi vielä kuukauden deittailun jälkeen vielä toisia tyttöjä, mutta tässä vaiheessa kun nähty kerran tai kaksi en odota mitään sitoutumista, puolin tai toisin.. Reilua siinä tilanteessa on sit SE keskustelu, jossa tehdään toiselle selväksi et toisiin pöytiin ei enää katsella.


Mun mielestä ois pitänyt katsoa asiat loppuun sen kanssa jonka tapasit ensin ennen kuin alkaa treffailemaan muita. Tietysti ihmiset tekee mitä haluaa mut itse en edes tapailisi ihmistä jonka tietäisin tapailevan montaa ihmistä samaan aikaan. Oisko susta kivaa jos jäbä lähtis viel parille treffeille oltuaan sun kanssa ensin vaikka puistos syömässä mansikoita ja vähän käsi kädessä kävelyä?

--
pikku-*possu*

Dana

Posts: 647

#9864 • • Dana

hallucinogen, 16.8.2006 08:41:
----

Mun mielestä ois pitänyt katsoa asiat loppuun sen kanssa jonka tapasit ensin ennen kuin alkaa treffailemaan muita. Tietysti ihmiset tekee mitä haluaa mut itse en edes tapailisi ihmistä jonka tietäisin tapailevan montaa ihmistä samaan aikaan. Oisko susta kivaa jos jäbä lähtis viel parille treffeille oltuaan sun kanssa ensin vaikka puistos syömässä mansikoita ja vähän käsi kädessä kävelyä?



Joo!! Koska siinä vaiheessa ei olisi vielä Vahvoja tunteita pelissä. Mieluummin haluaisin että kundi kävisi nyt "tsekkaan markkinat" jottei sitten parin kk jälkeen tule kummallekkaan sellainen olo et mitä hittoa, mitäköhän sille naapurin liisalle/peralle kuuluu......!

Ja mä tapasin ne samaan aikaan, toinen vain ollut kaksi vkoa armeijassa ja pääsee vasta nyt lomille, Siksi en edes voinut nähdä aikaisemmin. Silti hän hurmasi mut hymyllään, muuta en oikeastaan tästä toisesta tiedä ja siksi just haluan mennä ulos jotta tiedän kumpi olisi mulle parempi, koska siitähän tästä on loppupeleissä kyse.. et MINÄ löydän itselleni jonkun rakkaan, ei et deittaanko kuinka montaa kundia samaan aikaan *ding* vai?
Epailija

Posts: 5,636

#9865 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Dana, 16.8.2006 08:49:
*Snip*



Kysypä sitten kumpaiseltakin kundilta, että haittaako tämä muiden deittailu heitä. Tällaisissa tilanteissa se, mikä on reilua, määräytyy molempien osapuolten mielipiteen mukaan - ei vain sinun.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Dana

Posts: 647

#9866 • • Edited Dana

Epailija, 16.8.2006 08:53:
---
Dana, 16.8.2006 08:49:
*Snip*

---


Kysypä sitten kumpaiseltakin kundilta, että haittaako tämä muiden deittailu heitä. Tällaisissa tilanteissa se, mikä on reilua, määräytyy molempien osapuolten mielipiteen mukaan - ei vain sinun.



Miten mä voin deittailla montaa samaa aikaan kun en ole edes ollut treffeillä toisen kanssa!! tätä kummaksun..

mut joo toki jos haluan jatkaa molempien tapailua niin sitten toki kerron pojille.

edit:ja siis näillä näkymin en edes ole näkemässä molempia!! kahdet treffit samana päivänä on liikaa minullekin!!
Zapa

Posts: 1,393

#9867 • • Zapa Mr Wrangler

ezzy, 16.8.2006 00:09:
voi jeesus, että on hienoa vatvoa menneitä exän kanssa *igor*



Jos teillä on jotain selvittämättömiä asioita, kannattaa ne tietty käydä läpi, mut jos vatvominen jatkuu pidempään niin noista jutuista ei saa yleensä muuta käteen kuin paskan fiiliksen itselle. Mitä pidempään vatvoo, sitä kauemmin kestää suhteesta "toipuminen" joten suosittelen pitämään minimissä.

nimim. kokemusta on.
Zapa

Posts: 1,393

#9868 • • Zapa Mr Wrangler

U n i k, 16.8.2006 00:28:
"Naisia on kahdenlaisia: ex ja tuleva ex" *nauru*



Ei kannata mennä naimisiin koska jokainen avioliitto päättyy 100% varmuudella, joko eroon tai vanhuksen kuolemaan *nauru*
laite

Posts: 2,994

#9869 • • laite MastahWankah
Tytöt on pääasiassa ihan tyhmiä *uuh*

Jotenkin musta on tuntunut viimeviikkoina siltä, että en haluis ees sinkkuluukusta pois... Vaikka oonkin ollut tosi kiltisti (ts. ei mitään panojuttuja) ja kaikkee muuta, mut sit alkaa aina ahdistamaan jos joku alkaa ehdottelemaan jotain vähänkin vakavammalta kuulostavaa...

Sit toisaalta, olis niin perkeleen hienoa kun olis joku jonka viekkuun vois käpertyä kun on sellanen olo. Mitähän vittuu sitä tekis itsensä kanssa sit..
Kianoni

Posts: 357

#9870 • • Edited Kianoni pomputtaako?

Zapa
Ei kannata mennä naimisiin koska jokainen avioliitto päättyy 100% varmuudella, joko eroon tai vanhuksen kuolemaan *nauru*


ei kannata mennä naimisiin jos ei siitä ole verotuksellista tai muuta hyötyä

ihastuminen on kamalaa, ainakin minun mielestä. *pihkassa*
René Patrick

Posts: 826

#9871 • • René Patrick

U n i k, 16.8.2006 00:28:
"Naisia on kahdenlaisia: ex ja tuleva ex" *nauru*



Tää on kyllä tilastollisesti aika todennäköstä...

Kysymys kuuluukin..miksi siis kuluttaa turhaan aikaa *hih*
-Santtu-

Posts: 1,965

#9872 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Mul on samanlainen olo kun on varmaan hyljätyllä kesäkissalla. Yhtä hukassa. Pitäis varmaan hakea sellainen HESY:ltä niin voitais olla kohtalotoverit *igor*
Kianoni

Posts: 357

#9873 • • Kianoni pomputtaako?

-Santtu-, 16.8.2006 11:09:
Mul on samanlainen olo kun on varmaan hyljätyllä kesäkissalla. Yhtä hukassa. Pitäis varmaan hakea sellainen HESY:ltä niin voitais olla kohtalotoverit *igor*


juu kannattaa, varsinkin jos annat pikkuiselle hyvän kodin.
hylätyt voi olla alkuun vähän outoja mutta ihan parhaita sitten myöhemmin..

tuo raitapaita on rescue ja lumikki exän tutun vahinkopentueesta
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=osama_&album_id=667311
ezzy

Posts: 8,060

#9875 • • ezzy Droid-pappa

-Santtu-, 16.8.2006 11:09:
Mul on samanlainen olo kun on varmaan hyljätyllä kesäkissalla. Yhtä hukassa. Pitäis varmaan hakea sellainen HESY:ltä niin voitais olla kohtalotoverit *igor*



Mä voisin verrata oloani jotenkin kissaan joka on hylätty tyhjään kämppään kesäks ja tekis mieli riehua, mut ei vaa pysty tekeen mitään ku on niin turta. Ruokakaan ei maistu. Olispa joku mökki vaikka minne paeta. ffs ku hatuttaa kaikki.
kap-pu

Posts: 1,167

#9876 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Progress, 16.8.2006 03:34:
ny alkaa kyl jo sinkkuus riittää meikälle...nyt äkkiä jotain säpinää! *hih* *pepsodent**vink*



eiks se säpinä tapahdu just silloin kun sinkkuna ollaan? :o

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#9877 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ezzy, 16.8.2006 11:24:
---
-Santtu-, 16.8.2006 11:09:
Mul on samanlainen olo kun on varmaan hyljätyllä kesäkissalla. Yhtä hukassa. Pitäis varmaan hakea sellainen HESY:ltä niin voitais olla kohtalotoverit *igor*

---


Mä voisin verrata oloani jotenkin kissaan joka on hylätty tyhjään kämppään kesäks ja tekis mieli riehua, mut ei vaa pysty tekeen mitään ku on niin turta. Ruokakaan ei maistu. Olispa joku mökki vaikka minne paeta. ffs ku hatuttaa kaikki.



Ihan samat fiilarit! *igor* alan jo näyttääkin hyljätyltä kissalta! *nauru* Yhtä luinen ja harmaa!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#9878 • • cjet Guest
Voi kissa parkoja.. *tirsk*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#9880 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

ezzy, 16.8.2006 11:42:
---
Cjet, 16.8.2006 11:40:
Voi kissa parkoja.. *tirsk*

---


Ei o tää kesä ollu kissoille kovin hyvä, ei. Talvesta tulee aika rankka. Pitänee alkaa taas kiksuttelemaan.



Jep jep..Mitenhän sitä talvesta selviää?! Pakko hommaa varmaan joku varahoitaja! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..