SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,679,662 views

onni3mk

Posts: 3,973

#4921 • • onni3mk Onni on.

mikkihiiri:
---

RiNiK:

poistun täältä... *hihu*

onni3mk:

No prkl! *igor*


---


Älä ole kateellinen toisen onnesta*vink*



En ole
haluan sinkkuilla *joo*

--
Onni on.

kap-pu

Posts: 1,167

#4922 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Lumikki:
ens kerral ku nähdään...



tää kuulostaa kyl aika jännittävältä! *slurps*

Ja jos sä alat kiksubileissä parkumaan, lyömään ja potkimaan ni joku voi luula sua viel gootiks *eiei*



tai vauvaks.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

*magia*

Posts: 536

#4923 • • *magia* säheltävä takkutukka

accule:
hmmm voiskohan olla niin et sinkkuluukusta paasee pois muuttamalla puolaan?*blush*...*hih*





..kyllä varmaan *joo* mutta pitää muistaa ottaa matkalaukkuun pari berliinin munkkia..*iloinen*

--
Jos ei ole elämässä tehnyt virheitä , ei voi sanoa kokeilleensa koskaan mitään uutta!!

styrOx

Posts: 485

#4924 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
heh jooh täällä taas no empä tiiä oonko ees ollu poissakaan*hih*

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4925 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mark:
o/ here we go again.

-M



TÄH?? Missä välissä?? *ding* Mulle pitää kertoa tämmöset eka..

*lohduttel* Eiköhän se elämä taas ala hymyilemään, ku hetken aikaa räpiköi!! *joo* *hali*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

j-p

Posts: 103

#4926 • • j-p

Hyzenthlay:

Mä oon lukenu ihmisen fysiologian ja anatomian, ja galenoksestakin kolmasosan *joo* paljon maksat? *nauru**nauru*




Paljon pyydät? :P
Fyrisch

Posts: 4,525

#4927 • • Fyrisch

subi:
---
Hyzenthlay:

Mä oon lukenu ihmisen fysiologian ja anatomian, ja galenoksestakin kolmasosan *joo* paljon maksat? *nauru**nauru*

---



Paljon pyydät? :P



Kysymys kuuluu: käyks maksu luonnossa *hih*
sapeli

Posts: 11,768

#4928 • • sapeli jokukukamikä?

RiNiK:
poistun täältä... *hihu*



Ihunaa *plur* ja pysykin poissa *hali*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4929 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
katotaan sit sen lobotomian jälkeen miten maksu hoituu *iihhih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#4930 • • astaroth Guest

Hyzenthlay:
katotaan sit sen lobotomian jälkeen miten maksu hoituu *iihhih*


*^___^*
Avatar
#4931 • • --- Guest

*Mirri*:
Molen ainaki tosi kiva..sillo ku oon tajuton tai sukellan. *iloinen* Joten siis...vapaaehtoisia miehiä? *vink* *nauru*



Meitsi sukeltaa aina tajuttomana... *vink* *nauru*
Avatar
#4932 • • --- Guest

KittysDead:
Tuntuu että meitä on monta kivaa tyttöö ja pojkaa täällä. Ei vaan olla koskaan eksytty toistemme tielle. Seuraavissa bileissä jokainen voi tehdä itselleen henkilökohtaisen mission: mennä tutustumaan edes yhteen uuteen ihmiseen.

Ei ne kaikki voi varattuja olla.

::Yksinäisyys ei kotona ruikuttumalla parana *hali* ::

*sydän*



Heh... joka bileis tulee heitettyy läppää ties kui n monen tuntemattoman kaa, et toi "yhteen uuteen ihmiseen tutustuminen" on varmaa vaikeempaa ku olla tutustumatta yhteekään... okay nyt meni teksti liian vaikeeks mut anyway sä tajusit pointin vai mitä häh?? *vinks* *nauruhymyä* *hymynaurua* hohhoo
ZaZa

Posts: 262

#4933 • • ZaZa

äpärä:
---


Heh... joka bileis tulee heitettyy läppää ties kui n monen tuntemattoman kaa, et toi "yhteen uuteen ihmiseen tutustuminen" on varmaa vaikeempaa ku olla tutustumatta yhteekään...



*hmph* Mä oon ainakin niin pieni ja ujo, etten uskalla ikuna ikuna tutustua kehenkään. Jos ei mun rakasta ystävää Charea olis, en ois ikinä tutustunut kehenkään bilettäjään. Jos joku vieras, etenki vastakkaisen sukupuolen edustaja, ja etenkin jos hän on söpö, meen aivan lukkoon jos pitäis jotain jutella... Se ei oo yhtään kivaa *eiei* *uuh*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

-P

Posts: 4,972

#4934 • • -P

Mark:
o/ here we go again.

-M



hoih, tata on kyl jo vaikea uskoa :/.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Armin

Posts: 411

#4935 • • Armin surffitukka
Kyllä, olen jengipetturi...

Poistun.

*pihkassa*
UnityF

Posts: 15,721

#4936 • • UnityF joo just se

Mark:
o/ here we go again.

-M



HÄÄÄÄÄÄÄÄÄ??? *ding* *tipahti kärryltä..* ohhoh.. elämä tosiaan yllättää...
Tatu*

Posts: 39

#4937 • • Edited Tatu* Da ChARMER cHARMELEON

ZaZa:
---
*hmph* Mä oon ainakin niin pieni ja ujo, etten uskalla ikuna ikuna tutustua kehenkään. Jos ei mun rakasta ystävää Charea olis, en ois ikinä tutustunut kehenkään bilettäjään. Jos joku vieras, etenki vastakkaisen sukupuolen edustaja, ja etenkin jos hän on söpö, meen aivan lukkoon jos pitäis jotain jutella... Se ei oo yhtään kivaa *eiei* *uuh*

Samat sanat... Nykyään en omaa oikeastaan 'klubittavia ystäviä', toisinsanoen kukaan kaverini ei tahdo lähteä klubille kanssani. Yksin sisään - yksin ulos. Kun olen vielä todella ujo ja epävarma ittestäni, niin ei ole minun helppo tutustua uusiin ihmisiin saatika hakea kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.

--
'FeelTheBassComeDownOnMeBaby'

Shaz

Posts: 324

#4938 • • Shaz team Wittupäät
Oon niin ujo ni siks oon viel sinkku. Tai sit oon sinkku siks et miehet ei vaan käsitä mikä niille on parasta *vink*
*nauru* Nojoo. Unohdetaan koko juttu. *nauru*
ZaZa

Posts: 262

#4939 • • ZaZa

Tatu*:
---
Samat sanat... Nykyään en omaa oikeastaan 'klubittavia ystäviä', toisinsanoen kukaan kaverini ei tahdo lähteä klubille kanssani. Yksin sisään - yksin ulos. Kun olen vielä todella ujo ja epävarma ittestäni, niin ei ole minun helppo tutustua uusiin ihmisiin saatika hakea kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen.



Hm, hyvä tietää etten oo ainoo... Mut kyl tää ujous on mult alkanu vähitellen hiipumaan... Ku aina välil tulee repastyy ja sit huomaa et ei se ookkaan niin kamalaa mennä juttelee ihmisille... ...mut tolleen tapahtuu ainoastaan hyvin harvoin... *blush*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Avatar
#4940 • • greenie Guest

Tatu*:
Yksin sisään - yksin ulos.



Sama juttu, vaikka sen pitäisi kai olla mahdotonta.

Puhutaankohan me nyt samasta asiasta?

Noei, mutta ihan vakavissaan. Mulla on toi sama ongelma. Musta on vaan jotenkin kornia mennä turisemaan tyhjänpäiväisiä ihmisille, vaikka se olisikin sallittua, ellei jopa koko jutun idea. Vaadin liian konkreettisia asioita. Painotus sanalla "liian". Ehkä mun pitäisi vaan irroitella ja rakentaa pilvilinna tai jotain.

*nauru*