Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 608,722 views

India

Posts: 475

#21 • • India
Minä kanssa tuossa keväällä ”jouduin” lopettamaan... Suht hyvin olen onnistunutkin..*joo*
Se taisi mennä niin että aluksi yritin vähentämällä ja sitten taisin vain lopettaa.. Silloin tällöin olen polttanut kännissä yhden tai muutaman.. *eiei* se kyllä aina harmittaa jälkeen päin ihan mielettömästi...
Korvasin röökin suklaalla.. Nyt jo aamulla pysäkille kävellessä koukkaan kaupan kautta hakemassa jonkun suklaisen.. Taidan olla suklaaseen pahemmin koukussa kuin röökiin.. AAARgh*nyyh* Millä tästä pääsen irti?!! Noh onneks on luotu sellanen kroppa ettei suklaat tunnu missään... ja jos vaikka vähän lisää tulisikin niin ei haittaa!

Tupakoinnin alotin joskus kuudennella. Joten enköhän mä oo saanu jo kiintiöni täyteen.Toivottavasti en enää koskaan lankee polttamaan täyspäiväsesti..

Täytyy vaan ihmetellä niitä jotka jatkaa polttamista jonku parin vuoden tauon jälkeen..*täh*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#22 • • Jussi Soro choon!

OCS:
Itse lopetin tuossa keväällä vähentämällä ensin polttelun puoleen ja sitten kokonaan. Harvalla se onnistuu kertaheitolla, joten ajattelin koittaa pikkuhiljaa vähentämällä ja onnistuinkin. Viikon verran about oli sellanen hajoo-pää-fiilis, mutta kyllä se siitä tahdonvoimalla meni ohi *igor**iloinen* Sen jälkeen on satunnaisesti pätkät vetänyt, mutta en mä sitä koe miksikään itsepetokseksi. Olen kuitenkin henkisesti ja fyysisesti päässyt siitä yli. Ainoastaan työpaikalla joskus viduttaa kun yli puolet työkavereista sauhuttelee *hmph* Ruoka on kyllä maistunut sen jälkeen ja painossahan sen huomaa *blush* Onneksi liikunta maistuu myös joten ei pääse fläsähtämään ihan totaalisesti *piis*

Olen ylpeä itsestäni *plur* Hehe!



*ylävitonen*

Mäkin lopetin!

Sain pidettyä uudenvuodenlupaukseni :)
Avatar
#23 • • Juzba Guest
Tupakoinnin lopettaminen on tosi vittumaista, tiedän sen itsekin. Koitin kerran lopettaa ihan noin vain mutta eihän siitä mitään tullut, tärisin vaan olohuoneen lattialla suurinpiirtein kädet ristissä rukoillen, että joku antaisi mulle tupakan... Nyt olen taas ajatellut lopettavani polttamisen koska armeijakin lähestyy ja sillälailla. Ehkä siitä tulee jotain, tai ainakin toivoisin niin tapahtuvan.*iloinen**iloinen*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#24 • • Jussi Soro choon!

Juzba:
Tupakoinnin lopettaminen on tosi vittumaista, tiedän sen itsekin. Koitin kerran lopettaa ihan noin vain mutta eihän siitä mitään tullut, tärisin vaan olohuoneen lattialla suurinpiirtein kädet ristissä rukoillen, että joku antaisi mulle tupakan... Nyt olen taas ajatellut lopettavani polttamisen koska armeijakin lähestyy ja sillälailla. Ehkä siitä tulee jotain, tai ainakin toivoisin niin tapahtuvan.*iloinen**iloinen*



Nojaa, ite poltin askin päivässä viimiset kymmenen vuotta, eikä lopettaminen tuntunu ees pahalta. (No okei, öisin hikoili ekan viikon.)
Elsa F

Posts: 2,763

#25 • • Elsa F Koululainen :)
Aloitin polttamaan 15-vuotiaana...Poltin 5 vuotta askin päivässä, kunnes sit tajusin lopettaa. Aluks korvasin polttamisen älyttömällä purkansyönnillä...*hih* Ei kyllä kaduta ollenkaan, että olen nykyään savuton!*plur*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Avatar
#26 • • Kirsikka Guest
lopetin eilen. tänään toinen päivä polttamatta. vähän tekee tiukkaa mutta yritetään..
Avatar
#27 • • GoA Guest
Annetaas tähän tilanne raportti. Tänään on viides päivä. Eilen selvisin pahimmasta koitoksesta eli humalatilassa oleminen ilman tupakkaa mikä onnistui täydellisesti. *iloinen*

Olo on ollut vittumainen. On kai aika henkilökohtaista kuinka riippuvuus oireet ilmenee. Itse olen ollut todella huonolla tuulella. Sydän hakkaa, kädet tärisee, hikoilee ja olo on todella hermostunut. Nooh, tämä on hyvä asia ja pakko ottaa vain päivä kerrallaan, kyllä tämä tästä. Onneksi moni kaveri on ollut todella kannustavia, kiitokset tästä kuuluu heille. *hymy*

Ja onnea kirsikalle loistavasta päätöksestä. *hih*
Blues

Posts: 5,414

#28 • • Blues Koning van Afrika

Juzba:
Nyt olen taas ajatellut lopettavani polttamisen koska armeijakin lähestyy ja sillälailla.



Intissä just moni aloittaa polttamaan ja siellä vasta tupakkaa kuluu. Jos aiot siellä lopettaa, tempaus on aika hyvä ja kannattaa aloittaa sinä päivänä kun saapuu paikalle.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Jusuplussa

Posts: 1,292

#29 • • Jusuplussa UG-///
Mä ajattelin, et lopetan intin jälkeen. Intissä se on liian vaikeeta, ku 3/4 tupalaisista polttaa.
cheat

Posts: 796

#30 • • cheat
neljä päivää, puoli askia röökiä.*hymy*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Avatar
#31 • • GoA Guest

Yusu:
Mä ajattelin, et lopetan intin jälkeen. Intissä se on liian vaikeeta, ku 3/4 tupalaisista polttaa.



Niin mäkin aattelin. Enpä lopettanu. *hih*
Armin

Posts: 411

#32 • • Armin surffitukka
Mä olin polttanut yhdeksän vuotta säännöllisesti, tosin en koskaan polttanut paljoa, aski kesti mulla joku kolme päivää.
Keväällä päätin lopettaa ja lopetinkin, kuin seinään, kahteen kuukauteen (melkein kolmeen) en polttanut ainokaistakaan savua, ensimmäinen viikko oli helpoin, mutta ensimmäisen kuukauden jälkeen siitä alkoi olla todella tuskasta.
Painoni nousi, kaikki se mitä olin laihduttanut aikaisemmin, tuli takaisin ja vielä muutama kilo lisää.
Mutta en antanut sen haitata, seurustelin onnellisesti ja koin että elämäni oli kunnossa.
Eronkaan jälkeen en alkanut polttamaan, heti.
Mutta sinkkuilu teettää raskaita huveja ja jotenkin se körssi taas eksyi sinne suupieleen.

Nykytupakointiini olen hyvinkin tyytyväinen, poltan todella vähän, lähinnä baarissa.
Se harmittaa mua jokseenkin, kun oli kiva sanoa ”hei, mä en polta” *hih*
Mutta kyllä mä luulen että lopullinen tupakoinnin lopettaminen tulee lähiaikoina.
Avatar
#33 • • GoA Guest
Nyt alko pelottamaan toi painon nousu. Pitäiskö alkaa polttamaan.... *täh* Nääh, lisää vaan liikuntaa ja vähemmän ruokaa.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#34 • • Jusuplussa UG-///

GoA:
---
Yusu:
Mä ajattelin, et lopetan intin jälkeen. Intissä se on liian vaikeeta, ku 3/4 tupalaisista polttaa.

---


Niin mäkin aattelin. Enpä lopettanu. *hih*


Mä ajattelin ja LOPETAN. Alotan intin jälkee kuntoilee (eli punttia ja aerobista..ja jätän bileissä riehumisen vähemmälle) ..kunto on vaa intissä huonontunu.
NextAce

Posts: 2,505

#35 • • NextAce Alienated

Yusu:
Mä ajattelin, et lopetan intin jälkeen. Intissä se on liian vaikeeta, ku 3/4 tupalaisista polttaa.



Mä taas ajattelin et lopetan ennen kun menen inttiin..No empä lopettanu. Eihän siellä voinu olla polttamatta, varsinkaan metässä*vink*

--
-Alienation-

-----

Jusuplussa

Posts: 1,292

#36 • • Jusuplussa UG-///

NextAce:
Eihän siellä voinu olla polttamatta, varsinkaan metässä*vink*


Rööki maistuu leireillä ainakin 46,2 kertaa paremmalta, ku missään muualla
NextAce

Posts: 2,505

#37 • • NextAce Alienated

Yusu:
---
NextAce:
Eihän siellä voinu olla polttamatta, varsinkaan metässä*vink*

---

Rööki maistuu leireillä ainakin 46,2 kertaa paremmalta, ku missään muualla



Niin maistu*plur*

--
-Alienation-

-----

Lucia

Posts: 47

#38 • • Lucia Grasslander
En oikeastaan tunne mitään tarvetta lopettaa.

Tupakointi on ylettömän kahvinjuonnin rinnalla oma pieni paheeni josta en luovu, ennen kuin röökin hinta kiipeää liian korkealle tai saan jonkun muun vastaavan syyn mieleeni. *vink*

Itseänipä siinä pääasiassa vahingoitan. *enkeli*

--
IMadeThis.

OCS

Posts: 1,828

#39 • • OCS

JussiS:
*ylävitonen*

Mäkin lopetin!

Sain pidettyä uudenvuodenlupaukseni :)



Heh, onneksi olkoon! *hih* Muista pitää siitä kiinni.
pr0ton

Posts: 588

#40 • • pr0ton mörökölli

Hixxy:
itelläni oli vajaa aski varalla koko ajan, enkä kajonnu siihen kertaakaan *hymy*



Sama juttu. Pää ajatteli että se lopettaminen on sitten oma valinta, eikä siitä kiinni ettei muka olis röökiä. Toimi mulle ainaki *iloinen*

Edit: mulla ainaki teki humalassa vähemmän röökiä mieli ku selvinpäin.

[muokattu 5.9.2003 07:50]

--
onks kaikki oke? oooookke.