Bugia

752 posts, 38 pages, 497,456 views

Android

Posts: 3,908

#61 • • Android

Radar`, 22.7.2005 11:32:
Niin kuulemma kommentit katoo bittitaivaasen jos nickia muuttaa...
En tiiä onko sitte bugi vai ominaisuus?



Ei ole tapahtunut ainakaan minulle, vaikka olenkin tilapäisesti lukuisia kertoja vahtanut nickiä.
Android

Posts: 3,908

#63 • • Android
Firefoxilla avattaessa tiettyjä topiceja ilmestyy häiritsevästi esim tämäntyyppisiä tekstejä keskellä ruutua; © 2000-2005 klubitus :: sivun luonti kesti 0.08217s, tietokantakyselyitä 24kpl, rivejä 233kpl

Foorumibugi vai Firefoxin vika?
anqqa

Posts: 4,033

#64 • • anqqa tirehtööri

An:Droi:D, 23.7.2005 11:16:
Firefoxilla avattaessa tiettyjä topiceja ilmestyy häiritsevästi esim tämäntyyppisiä tekstejä keskellä ruutua; © 2000-2005 klubitus :: sivun luonti kesti 0.08217s, tietokantakyselyitä 24kpl, rivejä 233kpl

Foorumibugi vai Firefoxin vika?



periaatteessa foxin, joka ei päivitä noiden alarivien sijaintia sen jälkeen kun topicissa olevat kuvat on ladattu

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

jaywink

Posts: 1,668

#65 • • jaywink bass warrior
jos ei ole kirjautunut sisään yläpalkin Charts nappi vie vain etusivulle eikä Chartsiin. onkohan näin tarkoitus?
jaywink

Posts: 1,668

#66 • • Edited jaywink bass warrior
ok

entäs tää sit *nauru* mun kuva, jota oon käyttäny mm. omassa dj topicissa ja linkittänyt sitä muutenkin. ilmeisesti kyseinen kuva on joutunut pienen haxxoroinnin kohteeksi. kuva on Sääasema presents Bass (21.5.05) galleriasta

http://www.klubitus.org/kuva.php?id=12959

et niinq wtf *ding*

ps. iso versio http://www.klubitus.org/kuvat/513/2492_12959.jpg on näemmä tallella.

edit; no nyt kuva näkyy galleriassa taas oikein mut suora linkki http://www.klubitus.org/kuvat/513/pieni_2492_12959.jpg antaa "neonazin" *ding*
jaywink

Posts: 1,668

#67 • • jaywink bass warrior

mayah, 25.7.2005 12:16:
Klubbarissa olevien kuvien linkittäminen muualle antaa aina neonazi-barbin, mut täällä ne näkyy aina kivasti, teitpä mitä tahansa. Lähestulkoon hilpeästi joku oli linkittäny klubbarilta mun kuvaa plattarille ja se ilmesty nazi-barbina ruudulle..... <3



*nauru* no vähänkö olin et täh ku katoin Elixiriassa omaa topiccia ja neonazi pongahti ruutuun. hyvä tietää *äkkiä muokkaamaan topikkeja ennenku saa jonkun nazin maineen*
domi

Posts: 7,069

#69 • • domi Työn sankari.

mayah, 20.9.2005 14:11:
---
Kiitän paneutumisestanne asiaan ja että vika on korjattu. Huolimatta siitä, vaadin selvitystä linjauksestanne asian suhteen. VAADIN, että kommenttien lähettäjille asetetaan rangaistus (kuitenkin niin, että mikäli rangaistus asetetaan privaatisti, saan tiedon rangaistuksen laajuudesta). Edellytän, että sivuston ylläpitäjä esittää julkisen anteeksipyynnön jonka sanamuodosta voin keskustella. Korostan, että tässä on kyseessä selkeä ja törkeä syrjintä. Tähän asiaan on saatava kertakaikkinen sopu ja ratkaisu.


Pitäiskö sun päästä oikeesti sieltä Espoosta pois? *nauru*
a-j

Posts: 785

#71 • • a-j
kun käyttää valkoista pohjaa osa teksteitä ei näy, esim uudet boksissa kellonajat, sanoma boxissa viestit, tos yläpalkissa mis lukee kalenteri forum kuvat jne, niin ei näy kans tekstit >:P

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

a-j

Posts: 785

#73 • • Edited a-j

Steven Hoaks, 21.9.2005 16:10:
---
a-j, 21.9.2005 16:08:
kun käyttää valkoista pohjaa osa teksteitä ei näy, esim uudet boksissa kellonajat, sanoma boxissa viestit, tos yläpalkissa mis lukee kalenteri forum kuvat jne, niin ei näy kans tekstit >:P

---


http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=23100;pid=652858#652858



en tarkottanu omia stylesheettejä vaan ihan noita default juttuja tosta ylälaidan värivalikoimasta

edit: nyt näkyy sanomaboksin tekstit ja kellonajat uusissa, mut vielä kalenteri forum ym:t näkymättömissä :>

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

a-j

Posts: 785

#74 • • a-j
taas bugi: toi mainos tossa oikeella tulee välillä tän forumin päälle *grr*
eli ei pysy omalla alueellaan

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Samu81

Posts: 1,224

#75 • • Samu81 kokolihaa
Pari päivää sitten tuli sellainen ongelma, että koko homma siirtyi ihan kiinni vasempaan reunaan. Ennen tuossa oli about 10cm väli (resoluutio 1280x1024) vasemman reunan ja "uudet", "pikavalikko", "sanoma", "online" -juttujen välissä.
Mutta nyt noi on ton sidotun kuvan päällä, mulla on klubbarin perus musta tausta.

Mitään en ole mennyt asetuksia sotkemaan.

*ding*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Garo

Posts: 446

#76 • • Garo #jake

mayah, 22.9.2005 08:28:
Ota nyt ihan rauhallisesti, ku anqqa rakentaa klubbaria uusiks. Kärsivällisyyttä rakkaat ihmiset, kärsivällisyyttä.



No hyvä tietä, ei tässä sitten muuta kuin odotellaan =)

- Garo
Gateway

Posts: 1,391

#77 • • Edited Gateway Club Therapy

a-j, 21.9.2005 16:08:
kun käyttää valkoista pohjaa osa teksteitä ei näy, esim uudet boksissa kellonajat, sanoma boxissa viestit, tos yläpalkissa mis lukee kalenteri forum kuvat jne, niin ei näy kans tekstit >:P



Lähes sama ongelma mulla, yläpalkki ei näy ollenkaan - muut näkyy. Kotona toimii, töissä ei - sama selain, sama versio, cachet tyhjennetty ym. Noo jospa tuo tuosta joskus korjautuis...

EDIT: niin joo, pystyy niitä klikkaileen kun etsii ne tuosta valkoisesta taustasta viemällä hiiren siihen päälle.
Miksan

Posts: 1,464

#78 • • Miksan
Jos ei ollu vielä huomattu ni Kalenteri osassa on nyt 2*Muutetut boxia, pitäis varmaanki olla Uudet ja Muutetut
onni3mk

Posts: 3,973

#79 • • Edited onni3mk Onni on.
Miks mun koneella tää harmaa teema on buginen, mut muiden koneella ei? Tai siis kun mun koneelta noi vasemmalla olevat boxit on mustia ja teksti tummaa ja yläpalkki ei näy tai siis sitä ei oo ollenkaan. *ding*

Edit: Missä tahansa teemassa pikavalikko boxissa toi 'lisää sivu' tulee samalle riville, kun alimmainen pikavalikkosivu. Mietin et johtuuks tää siitä, et käytän Firefoxia, mut kyl tää tais ihan hyvältä näyttää kaverilla, jolla oli kans firefoxia. *ding* Mikä mun konetta vaivaa?

--
Onni on.

toma

Posts: 2,009

#80 • • toma Tototoototo

onni3mk, 23.9.2005 09:52:
Miks mun koneella tää harmaa teema on buginen, mut muiden koneella ei? Tai siis kun mun koneelta noi vasemmalla olevat boxit on mustia ja teksti tummaa ja yläpalkki ei näy tai siis sitä ei oo ollenkaan. *ding*


Kyllä mulla bugittaa tää teema koulun koneella myös, riippunee vähän selaimesta tms. Mutta Anqqa on varmaan viilalemassa vielä näitä, uskoisin että alkaa skulaamaan ennen pitkää.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac