Bugia

752 posts, 38 pages, 497,139 views

sapeli

Posts: 11,768

#321 • • sapeli jokukukamikä?
Mul on duunikoneella (IE 7) semmonen ongelma että ääkköset tuo ruutuun jotain ihmeen laatikkoja tekstin paikalle ja syö muutakin tekstiä, mutta toi menee aina pois kun mä refreshaan. Oon koittanu vaihtaa tota encodingia mut sillä ei tunnu olevan mitään merkitystä.

*täh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miksan

Posts: 1,464

#322 • • Miksan

Verano, 21.9.2007 19:46:
---
SyndroDome, 21.9.2007 10:44:
Juu niin näyttäs edelleen olevan *ding* Ja tosiaan eilen noi suosikit viel näky, et taitaa napsahtaa heti puolen yön jälkeen.

---


Tän päivän menot tosiaan katos heti viime yönä kun vuorokausi vaihtu. Viime viikonloppuna ei perjantai-iltana näkynyt perjantain _eikä_ lauantain suosikkeja profiileissa. Mutta eiköhän nuo tuosta oikene, pääasia että itse muistaa mennä bileisiin vaikkei suosikeissa mitään näykään :D


Tää ei oo kyl kivaa =/
Vanha malli takas et näkyy saman päivän suosikit!
m1kk3

Posts: 5,560

#324 • • m1kk3 no-life

Individual, 29.9.2007 13:19:
Joo, tahtoisin kanssa niin, että saman päivän suosikit näkyy.


ai et muistaa mihin oli menossa *känni* (*tirsk*)

ei mut totta puhuen joo, toi ois ihan kiva kyllä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

MiMoSa

Posts: 1,664

#325 • • MiMoSa

sapeli, 27.9.2007 14:29:
Mul on duunikoneella (IE 7) semmonen ongelma että ääkköset tuo ruutuun jotain ihmeen laatikkoja tekstin paikalle ja syö muutakin tekstiä, mutta toi menee aina pois kun mä refreshaan. Oon koittanu vaihtaa tota encodingia mut sillä ei tunnu olevan mitään merkitystä.

*täh*


Mulla on ihan sama juttu töissä ja tässä kaverin koneella.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Karski

Posts: 6,049

#326 • • Karski Pomon kätyri
mul oli tänään sama ongelma duunis
ie7:lla, jännä feature.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#327 • • jesus Guest
Kaikki mun suosikit ei näy profiilissa vaik tapahtumas kyl (niit ei tod ees oo sitä 20tä) *ding*
Karski

Posts: 6,049

#328 • • Karski Pomon kätyri

Tontsis, 29.9.2007 20:22:
---
Karski, 29.9.2007 19:08:
mul oli tänään sama ongelma duunis
ie7:lla, jännä feature.

---


Teet sä lauantaisinki duunia? *whaat* Amnesty!!



Yritän välttää, mut nyt on pakko puskee ku lähen
kuukaudeks afrikkaan seikkaileen.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jago

Posts: 4,039

#329 • • Jago un-trained monkee
Oon merkannut suosikeihin finrgeihin ja ne näkyy kyllä kalenterissa, mutta ei mun profiilin kautta(se ois olennaista koska en pääse sinne ja pitäisi päästä painamaan rastia*hmph*)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#331 • • sapeli jokukukamikä?

C-Hill, 6.10.2007 21:13:
Uusimmat viestit ei oo enää ilmoitettu tyyliin x minuuttia, vaan "miinus 1 viikko?"



Tää saattaa liittyä siihen että klubbarin oikean yläkulman kello on pari minuuttia myöhässä... Joten uusimmat postaukset tulee tulevaisuudesta!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lyylikki

Posts: 2,975

#333 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Oonko mä peelo ja näin on aina ollutkin, mutta plus(+) merkki ei toimi kommenteissa, eikä sanomassa. Eikä mulla toimi € (euron) merkki missään.

*mouks*

nyt se alkoikin toimimaan sanomassa...ehkä siis myös kommenteissa. En tiedä, kummallista.
planeaario

Posts: 10

#334 • • planeaario
Missä ihmeessä mättää, kun
a) lisäsin kalenteriin uuden tapahtuman ja tein sille topikin. Tätä topikkia ei kuitenkaan näy "Tulevat tapahtumat"-osiossa eikä noissa uusissa viesteissä, vaikka se kuitenkin on olemassa jossain päin bittiavaruutta koska sinne pääsee kalenterin kautta, ja
b) ruikutin tästä jo eilen mutta sekin topikki jonka tätä varten tein on jossain häviksissä, eikä sitä näy tässä osiossa lainkaan. Samaten, äsken asiata tekemäni toinen ruikutustopikki ei näy uusissa eikä myöskään foorumissa. Tosin, se näkyi ko. forumin uusimpana viestinä, jolloin siiihen pääsi käsiksi klikkaamalla sitä. Muuten se on ihan yhtä häviksissä kuin kaikki muukin informaatio.

Nimim. "Epätietoinen"
Marjo

Posts: 1,796

#335 • • Marjo pupuTupuna
Mä oon yrittänyt vaihtaa tuolta asetuksista salasanaa ja sisäänkirjautuessa se on vaihtunut, mutta kun menen katsomaan asetuksista, niin se näyttää edelleen sitä vanhaa... Salasanan pituudesta siis tiedän kumpi on kyseessä.
Zeratul

Posts: 1,170

#336 • • Edited Zeratul Captain miserable

sapeli, 12.10.2007 12:01:
---
C-Hill, 6.10.2007 21:13:
Uusimmat viestit ei oo enää ilmoitettu tyyliin x minuuttia, vaan "miinus 1 viikko?"

---


Tää saattaa liittyä siihen että klubbarin oikean yläkulman kello on pari minuuttia myöhässä... Joten uusimmat postaukset tulee tulevaisuudesta!


Mä oon miettiny ihan samaa, mut mistä se aika noihin viesteihin sit tulee?

edit:Näin testimielessä siirsin käyttöjärjestelmän kelloa pari tuntia eteenpäin, ei mitään vaikutusta siihen mikä aika tässä postissa näkyy... Onko klubbarissa siis kaks eri kelloa jotka on keskenään eri ajassa? *ding*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

siveys

Posts: 2,492

#337 • • siveys lovely
Näen ignoraamani ihmisen online-listassa.
sapeli

Posts: 11,768

#338 • • sapeli jokukukamikä?
Joissakin forum-alueissa tuo näyttää aika vanhoja viestejä "uusimpina" - esim. tuo ihan ylin, olikohan se Klubitus Uutiset tjsp *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

nomic

Posts: 4,120

#339 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Zeratul, 2.11.2007 19:43:
---
sapeli, 12.10.2007 12:01:
---
C-Hill, 6.10.2007 21:13:
Uusimmat viestit ei oo enää ilmoitettu tyyliin x minuuttia, vaan "miinus 1 viikko?"

---


Tää saattaa liittyä siihen että klubbarin oikean yläkulman kello on pari minuuttia myöhässä... Joten uusimmat postaukset tulee tulevaisuudesta!

---

Mä oon miettiny ihan samaa, mut mistä se aika noihin viesteihin sit tulee?

edit:Näin testimielessä siirsin käyttöjärjestelmän kelloa pari tuntia eteenpäin, ei mitään vaikutusta siihen mikä aika tässä postissa näkyy... Onko klubbarissa siis kaks eri kelloa jotka on keskenään eri ajassa? *ding*



Jos järjestelmä on esimerkiksi kahdella koneella, joissa kellot on kummassakin eri ajoissa, niin voi käydä näin. :) Tähän ei pitäisi vaikuttaa laisinkaan oman koneen kello, vaan aika otetaan servulta.

Itse olen huomannut, että klubbari lagaa välillä aika paljon. Puolet sivuista latautuu ihan hyvin, mutta kun revitään tietoa ad.tomasta niin välillä jäätyy.
or_neon

Posts: 598

#340 • • or_neon mr2090
Heips. En tiedä, onko tämä oikea paikka antaa palautetta, mutta miksi en voi kirjoittaa skerbon profiiliin? Ei vaan oo sitä tekstikenttää mihin kirjoittaa?? Mikä avuksi?

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]