bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia

470 posts, 24 pages, 361,649 views

anqqa

Posts: 4,032

#461 • • anqqa tirehtööri

Replying to bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia:

Onks foorumin uudet-listasta todellakin poistunu ne pikkuiset nuolet jokaisen topikin kohdalta, jolla pääsee threadin alkupostaukseen?



Lisätty!

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

anqqa

Posts: 4,032

#462 • • anqqa tirehtööri

Replying to bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia:

Sillai et sais upotettuu YouTube -videot suoraan postaukseen ja et ne pyöris siinä.



Ja heti 10kk myöhemmin - voilà!

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Takyon

Posts: 2,945

#463 • • Takyon Möwkö

Replying to bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia:


---
Onks foorumin uudet-listasta todellakin poistunu ne pikkuiset nuolet jokaisen topikin kohdalta, jolla pääsee threadin alkupostaukseen?
---


Lisätty!



En mä kyl näe niitä vieläkään. Ja selvennetään nyt että mä puhun tästä vanhasta systeemistä, en alphasta..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

anqqa

Posts: 4,032

#464 • • anqqa tirehtööri

Replying to bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia:

En mä kyl näe niitä vieläkään. Ja selvennetään nyt että mä puhun tästä vanhasta systeemistä, en alphasta..



Ah, siihen ei oo kyllä koskettu, eli ainakin MullaToimii(tm)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

DJ Rx

Posts: 2,527

#465 • • DJ Rx FINRG Recordings
Hello! Olisi mukava jos kalenteripuolella olis mahdollista tehdä artisti / dj hakuja menneisyyteen, kun tarkoituksena olisi ottaa muutamalta valitulta talteen klubituksen keikat erästä proggista varten. Lisäksi hakusanan lyhyyden vuoksi allekirjoittanut ei ilmeisesti vieläkään pysty hakemaan omia keikkoja mikä on varsin harmillista :(

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

anqqa

Posts: 4,032

#466 • • anqqa tirehtööri

Replying to bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia:

Hello! Olisi mukava jos kalenteripuolella olis mahdollista tehdä artisti / dj hakuja menneisyyteen, kun tarkoituksena olisi ottaa muutamalta valitulta talteen klubituksen keikat erästä proggista varten. Lisäksi hakusanan lyhyyden vuoksi allekirjoittanut ei ilmeisesti vieläkään pysty hakemaan omia keikkoja mikä on varsin harmillista :(



Betan puolella haku kattaa myös menneisyyden, mutta vielä uupuu varsinainen hakusivu joka osaisi näyttää enemmän tuloksia kun tuo trendikäs livehakujuttuli. Hakusanaa voisi tosiaan lyhentää kahteen merkkiin, tosin jos yllekirjoittanut on aina DJ-tittelin kera ni siinähän on jo 5 merkkiä :P

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

DJ Rx

Posts: 2,527

#467 • • DJ Rx FINRG Recordings

Replying to bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia:


---
Hello! Olisi mukava jos kalenteripuolella olis mahdollista tehdä artisti / dj hakuja menneisyyteen, kun tarkoituksena olisi ottaa muutamalta valitulta talteen klubituksen keikat erästä proggista varten. Lisäksi hakusanan lyhyyden vuoksi allekirjoittanut ei ilmeisesti vieläkään pysty hakemaan omia keikkoja mikä on varsin harmillista :(
---


Betan puolella haku kattaa myös menneisyyden, mutta vielä uupuu varsinainen hakusivu joka osaisi näyttää enemmän tuloksia kun tuo trendikäs livehakujuttuli. Hakusanaa voisi tosiaan lyhentää kahteen merkkiin, tosin jos yllekirjoittanut on aina DJ-tittelin kera ni siinähän on jo 5 merkkiä :P



Loistoa! Joo valitettavasti allekirjoittaneen taitelijanimi on suomessa osin fakkiintunut pelkäksi Rx:säksi vaikka itse olen julkaissut ja ohjeistanut aina promoottoreita käyttämään DJ etuliitettä :/

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

¡ Previous post about a year ago !
anqqa

Posts: 4,032

#468 • • anqqa tirehtööri
Klubitus tukee nyt suojattua SSL-yhteyttä, eli https://klubitus.org toimii ja salailee juttuleita! Ulkopuolelta tuleva sisältö on tosin usein vielä http:n takana, eli ällös ihmetelkö jos selain sanoo ettei ole turvallista.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

anqqa

Posts: 4,032

#469 • • anqqa tirehtööri
Yksinkertaiset artistiprofiilit taas saatavilla.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jimmyfi

Posts: 904

#470 • • Jimmyfi
millo tulee foorumin etsi toiminto? *^_^*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!