bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia

470 posts, 24 pages, 361,599 views

Viltsu

Posts: 2,010

#241 • • Viltsu noname
vidin ihmemies
virittelet vaan lisää kewlejä ominaisuuksia mitä kukaan ei osaa edes toivoa ;)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Philly

Posts: 506

#242 • • Philly AIM HIGH!

India:
eipä oo muuten kauhian kiva homma toi että näkee ketä on samalla sivulla! Eikös toi nyt ole hieman turhaa tietoa? En mä ainakaan tykkää että muut voi tsekkailla missä lueskelen... *igor*



ei näyttäis enää tätä featuree olevan lainkaan...
Pätkis

Posts: 1,038

#243 • • Pätkis Pikkis
Oonksmä ainoa jonka profiilikuvaa vaihtaessa kone herjaa vaan ettei sivua voi näyttää? *ding*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

anqqa

Posts: 4,032

#244 • • anqqa tirehtööri

kuilu:
Toi on kans kiva oi automaattinen kenoviivalisäily mitä tulee aina ku käyttää lainausmerkkejä.



kuis nyt?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Pätkis

Posts: 1,038

#245 • • Edited Pätkis Pikkis
Mä olen varmaan edelleen yksinkertaisesti täysin tyhmä, mutten tiedä johtuuko koneesta vai klubituksesta se, ettei mun profiilikuvaa pysty vieläkään vaihtamaan. ”Kopioi kuva koneelta ->browse ->kuvan osoite näkyy->kopioi *klik* ” : the page cannot be displayed. *ding* hjälp.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#246 • • astaroth Guest

Pygmi:
Mä olen varmaan edelleen yksinkertaisesti täysin tyhmä, mutten tiedä johtuuko koneesta vai klubituksesta se, ettei mun profiilikuvaa pysty vieläkään vaihtamaan. ”Kopioi kuva koneelta ->browse ->kuvan osoite näkyy->kopioi *klik* ” : the page cannot be displayed. *ding* hjälp.


Same problem here. o/
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#247 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Jostain syystä tuo pikkuinen avatar kuva näkyy profiilissa muttei siinä nimen alla kun kirjoitan jonkun viestin foorumiin?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Mizfir

Posts: 2,472

#248 • • Mizfir pittuinen
En jaksanut lukea näitä kaikkia edellisiä, mut onko jollain ilmennyt samaa kun mulla..näkyy et olis tullu 3 ryhmäviestiä, sit kun ne katsoo läpi, mihinkään ei ole tullut mitään..ja vaikka kävis yksitellen läpi, niin silti se 3R merkki ei häviä..*täh*

--
-Mannanen-

patis

Posts: 1,158

#249 • • patis 10
Muokattuun viestiin ei tule enää "muokattu xxxx" merkintää. Miksi?
innae

Posts: 1,377

#250 • • innae PaskaJätkä
Kun kirjoittaa sanomia niin se laittaa siihen alle "laatikon" niistä lauseista joita siihen oot jo kirjoittanut*ding* tai sit olen vaan tyhmä ja se johtuu selaimestani (firefox).

--
PaskaJätkä

Karski

Posts: 6,049

#251 • • Karski Pomon kätyri

innae:
Kun kirjoittaa sanomia niin se laittaa siihen alle ”laatikon” niistä lauseista joita siihen oot jo kirjoittanut*ding* tai sit olen vaan tyhmä ja se johtuu selaimestani (firefox).



Toi on selaimen ominaisuus. Löytyy muistakin
selaimista.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#252 • • polve Guest

innae:
Kun kirjoittaa sanomia niin se laittaa siihen alle ”laatikon” niistä lauseista joita siihen oot jo kirjoittanut*ding* tai sit olen vaan tyhmä ja se johtuu selaimestani (firefox).



Selaimesta ilmeisesti kiinni, koska kotona itselläni Firefox ja
duunissa IE ja täällä ei tapahdu moista.
innae

Posts: 1,377

#253 • • innae PaskaJätkä

Tres:
---
innae:
Kun kirjoittaa sanomia niin se laittaa siihen alle ”laatikon” niistä lauseista joita siihen oot jo kirjoittanut*ding* tai sit olen vaan tyhmä ja se johtuu selaimestani (firefox).

---


Toi on selaimen ominaisuus. Löytyy muistakin
selaimista.




*blush* Olen siis tyhmä*muhaha*

--
PaskaJätkä

innae

Posts: 1,377

#254 • • innae PaskaJätkä
Olenko taas niin tyhmä ja avuton, mutetn pääse kuva-sivulle*ding* Jos menis nukkuun jos olo helpottais ja olis fiksumpi*justjoo*
Mutta se eui vaan avaa sitä*ding*

--
PaskaJätkä

joun

Posts: 425

#255 • • joun People want to be needed
Heheh, joo eipäs pääsekään *justjoo*

--
Im happy only when Im busy

MaSari

Posts: 1,986

#256 • • MaSari space jammer
Miks kaikissa kuvissa ei lue ketä siinä kuvassa on? On käynyt usein niin että jää miettimään et kukahan se siinä on, ja olis kummiskin kiva tietää jos se klubbarissa kummiskin pyörii *hymy*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

K

Posts: 511

#257 • • K
Minkä takia käyttäjien pitää päästä näkemään, millä sivulla kukin käyttäjä on? Eihän tolla ominaisuudella oo mitään muuta käyttöö, ku muiden vakoileminen. Vai?
Avatar
#258 • • ALIEN Guest

K:
Minkä takia käyttäjien pitää päästä näkemään, millä sivulla kukin käyttäjä on? Eihän tolla ominaisuudella oo mitään muuta käyttöö, ku muiden vakoileminen. Vai?



vainoharhailijoita varten... :D
Flamie

Posts: 478

#259 • • Flamie
Aina kun kirjoitan viestin, tulee sivua ei löydy, painan refreshiä niin sitten toimii.
anqqa

Posts: 4,032

#260 • • anqqa tirehtööri

Flamie:
Aina kun kirjoitan viestin, tulee sivua ei löydy, painan refreshiä niin sitten toimii.



väärä aihe. mutta mikä selain ja ympäristö?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!