bongausta a.k.a. uusia ominaisuuksia

470 posts, 24 pages, 361,574 views

patis

Posts: 1,158

#201 • • patis 10

Lost-Soul:
Saako noita ihme merkkejä jostain pois kytkettyy...



Mäki haluun noi pois. Toi gallup-merkki on ihan informatiivinen, mutta toi aiheen alkuun -merkki on aivan turha ja pistää silmään häiritsevästi.
Mizfir

Posts: 2,472

#202 • • Mizfir pittuinen

anqqa:
---
Mizfir:
Kuuluux tämä myös uutuuksiin..eli ennen ku loggasin itseni sisään, klubbari näkyi sillä teemalla, jonka olin valinnut..mutta nyt kun tekee saman, joutuu joka kerta laittamaan teeman uudelleen..*täh*

---


korjattu



Kiitosh*hali*

--
-Mannanen-

India

Posts: 475

#203 • • India
eipä oo muuten kauhian kiva homma toi että näkee ketä on samalla sivulla! Eikös toi nyt ole hieman turhaa tietoa? En mä ainakaan tykkää että muut voi tsekkailla missä lueskelen... *igor*
Hetu

Posts: 666

#204 • • Hetu hetaro

India:
eipä oo muuten kauhian kiva homma toi että näkee ketä on samalla sivulla! Eikös toi nyt ole hieman turhaa tietoa? En mä ainakaan tykkää että muut voi tsekkailla missä lueskelen... *igor*




Oon kyllä samaa mieltä, vähän turha ominaisuus *hmph*
India

Posts: 475

#205 • • India
ouh nouh!!

AAArgh!! Nyt kyllä poksahti pää! ei nuin saa tehä! En oo kyllä aiemmin huomannu!
*hmph* yksityisyyttä vaadin minä! Eikö ole mitään mahollisuutta itse valita että näkyykö tuolla vai ei?
India

Posts: 475

#206 • • India
En suostu! Jos mä en heti saa mahollisuutta piiloutua, sanon itseni irti!
Nyt meni kyllä mieli rusinaksi...
JustinSan

Posts: 822

#207 • • JustinSan Nullius in verba

mayah:
---
India:
eipä oo muuten kauhian kiva homma toi että näkee ketä on samalla sivulla! Eikös toi nyt ole hieman turhaa tietoa? En mä ainakaan tykkää että muut voi tsekkailla missä lueskelen... *igor*

---


Klikkaapa online-laatikon yläreunassa olevaa online-tekstiä. Sieltä aukeaa Täysin Uusi Maailma. Ja on ollut siinä jo kauan... Eli ?samalla sivulla?-uudistus ei tuonut mukanaan tätä tirkistelymahdollisuutta, se on ollut täällä jo ennen! ?Katselee ketä on linjoilla-addiktit? kyllä tunnistavat itsensä *vink*



OU MAI GAAD! Nyt olen kyllä syvästi järkyttynyt. Rupesi kuumottamaan *hikoil*
Pitääkin ruveta lisäämään tuota anonyyminä selailua *vink*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

India

Posts: 475

#208 • • India
juu ei mulla nyt hirveesti mitään salailtavaa ole siinä mitä täällä lueskelen, mutta silti en pidä siitä että se on kaiken maailman nähtävillä.
Eikös se nyt riitä että näkee ketä on paikalla?
Nyt olisi ainakin saatava mahdollisuus valita näkyykö tuolla vai ei?
Chare

Posts: 412

#209 • • Chare kiltti tyttö
siis täh?? *ding* jengi ei oo oikeesti tienny tota \”katselee ketä on linjoilla\” -juttuu? ootte jääny niin paljosta paitsi.. *nauru*
nimimerkillä yksi niistä \”katselee ketä on linjoilla\” -addikteista... *hih*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

JustinSan

Posts: 822

#210 • • JustinSan Nullius in verba

mayah:

OH MY GOD!! Oonko mä nyt paljastanu jonku järkyttävän salaisen sisäpiiritiedon, jota selvästikkään valtaosa klubbarilaisista ei ole vielä kypsä sulattamaan?? Mitä olenkaan mennyt tekemään...



Maailma ei ole aina valmis kaikkeen. Tässä kyllä särkyi monien maailmankuva. Munkin lapsenuskoni anonyymistä klubbarilla roikkumisesta hajosi pirstaleiksi, ikuisiksi ajoiksi *nyyh*
No onneks mulla on keinot mun tarkkailun estämiseen, buahhahah *juonittel*


Haluaisin pyytää anteeksi kaikilta niiltä herkiltä klubittajilta, ketkä ovat vuosia selailleet forumia täysin tietämättöminä siitä, että joku ?katselee ketä on linjoilla-addikteista? katselee.



Ei tässä nyt auta kun alkaa pelkäämään, että mikähän ominaisuus seuraavaksi paljastuu.
Ne kaikki tarkkailee mua *hikoil*


(ja se pakollinen *justjoo*)



*taputapu*

*iloinen*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Juhgu

Posts: 7,921

#211 • • Juhgu Virnistelijä

India:
En suostu! Jos mä en heti saa mahollisuutta piiloutua, sanon itseni irti!



No hei voi ei! Joku tietää missäpäin klubitusta liikut!

...jos se nyt ketään edes kiinnostaa. *igor*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

tiipi

Posts: 506

#212 • • tiipi
hmm, mikä on 'changelog'?

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

India

Posts: 475

#213 • • India

Juhgu:
---
India:
En suostu! Jos mä en heti saa mahollisuutta piiloutua, sanon itseni irti!
---


No hei voi ei! Joku tietää missäpäin klubitusta liikut!

...jos se nyt ketään edes kiinnostaa. *igor*



tietenkin kaikkia kiinnostaa! *taputapu*
Ei pointti olekaan siinä, vaan en vain siltikään halua että tiedot siitä missä pyörin on kaiken kansan edessä. Sillä selvä! Eikö?
akir0

Posts: 2,554

#214 • • akir0 idleRPG champion 2009

India:
tietenkin kaikkia kiinnostaa! *taputapu*
Ei pointti olekaan siinä, vaan en vain siltikään halua että tiedot siitä missä pyörin on kaiken kansan edessä. Sillä selvä! Eikö?



Ooks koskaan kuullu logout-nappulasta. Toiha on ihan perusominaisuus nykyisin joka foorumilla, turha itkeä.
UnityF

Posts: 15,721

#215 • • UnityF joo just se
sml *jiihaa* tossa jossa näkyy noi uudet viestit.

s = 10 otsikkoa
m = 20 otsikkoa
l = 50 otsikkoa


tää oli tosi kätevä.. *joo*
Kiitos *ankka* *hali* *plur*
Saara

Posts: 1,954

#216 • • Saara #2970

India:
juu ei mulla nyt hirveesti mitään salailtavaa ole siinä mitä täällä lueskelen, mutta silti en pidä siitä että se on kaiken maailman nähtävillä.



Ainakin kun on klikannut online-boksin tekstii ni kyllähän sieltä on nähnyt mitä kukakin tekee.... jopa sinäkin.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

sapeli

Posts: 11,768

#217 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF:
sml *jiihaa* tossa jossa näkyy noi uudet viestit.

s = 10 otsikkoa
m = 20 otsikkoa
l = 50 otsikkoa


tää oli tosi kätevä.. *joo*
Kiitos *ankka* *hali* *plur*



Ja se pikku-viiva siinä katkoo topiccien nimet yhteen riviin ettei ne vie niin paljoa tilaa, myös erittäin hyvä keksintö! *joo*

Pari kysymystä: yksityisviesteissä jos aiheen nimi on vaihdettu niin siihin ilmestyy 'lukittu'-symboli? Voiko itseään poistaa ryhmäviesteistä?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#218 • • [Nuclear] el aprendiz

tiipi:
hmm, mikä on 'changelog'?


Niinpä, mikäs härpätin toi on?

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

remotion

Posts: 5,283

#219 • • remotion nostatus guru
villiveikkaus. loki johon kirjataan kaikki forumille tehdyt muutokset päivämäärä järjestykseen.
India

Posts: 475

#220 • • India

Saara:
---
India:
juu ei mulla nyt hirveesti mitään salailtavaa ole siinä mitä täällä lueskelen, mutta silti en pidä siitä että se on kaiken maailman nähtävillä.

---


Ainakin kun on klikannut online-boksin tekstii ni kyllähän sieltä on nähnyt mitä kukakin tekee.... jopa sinäkin.



minä en ollut tietoinen kyseisestä toiminnosta ennen kuin vasta eilen minulle asia valaistiin!
Niin ja mua ei oikeesti kiinnosta missä muut on lueskelemassa.