uus palvelin uudet kujeet

32 posts, 2 pages, 14,669 views

anqqa

Posts: 4,032

#1 • • anqqa tirehtööri
eli nyt on sitten ainaki koekäytössä uus palvelin.. kaikki kommentit tänne. hitaampi? epävarmempi? ei toimi? kaikki. samalla myös toimii osoite klubitus.org

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Mice

Posts: 402

#2 • • Mice .: unique :.
..paljonko muuten on päivittäinen hit-countti näille sivuille?
Entäs oletko kerännyt muuta statistiikka, paljonko on aktiivi-vierailijoita jne..

..just for curiosity.. *täh*

--
This won\'t hurt, I promise..

scobl

Posts: 755

#3 • • scobl
anqqis, on se nopeampi, mutta valitettavan usein palvelinta ei löydy tai tulee ActiveX errori (createobject).

Tälläistä on aika usein:

Pinging klubitus.org [213.171.193.66] with 32 bytes of data:

Reply from 62.6.198.37: Destination net unreachable.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Ping statistics for 213.171.193.66:
Packets: Sent = 4, Received = 1, Lost = 3 (75% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Average = 0ms

onko asetuksissa kaikki oikein? kaikki activext on asennettu? kokeile päivittää ODBC: msado 2.7 (mdac_typ.exe, ver 2.7)

--
bred na net

Tyly

Posts: 908

#4 • • Tyly
Tää on mulla ainakin ollu tähän asti stabiliimpi kuin se edellinen *hih* tosin on tässäkin välillä noita erroreja mut ne voi nyt johtuu munkin koneesta..

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

anqqa

Posts: 4,032

#5 • • anqqa tirehtööri
aamun oli palvelin alhaalla palveluntarjoajan kaistantarjoajan viasta johtuen.. ja kone siis ei mitenkään mun hallussa, ainoastaan omaan 200mb levytilaa ja rajattoman määrän kaistaa..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

mixed~thunder

Posts: 524

#6 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Mulla ei oo ainakaan ollut mitään ongelmia,vähemmin jäkittäny ku entinen*hymy*
Mutta toisaalta,en mä tääl niin paljoo kyl ookkaa ku "vanhat"konkarit*vink*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

|Cronos|

Posts: 1,118

#7 • • |Cronos| the Moose
Täytyy kyl sanoa et on nää sivut nyt toiminu paljo nopeammin mikä on hyvä asia... Mut mul ainakin toi zhätti temppuilee entistä enemmän... en sitte ole aivan vamra et johtuuko se omast koenest tai jostain muusta... *miettii*... windows 98...=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Tyly

Posts: 908

#8 • • Tyly
Veikkaampa et olispa sit minkälainen tahansa palvelin jolla tää olis ja olis miten hyvä koodi tahansa näissä sivuissa nii aina jollakin olis jonkun näkösii ongelmii varmasti...*hymy* Se nyt vaa on nii...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

scobl

Posts: 755

#9 • • scobl
no nyt näyttää erittäin hyvältä anqqis! Ei tule virheilmoituksia missään ja sivu toimii nopeasti!

--
bred na net

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#10 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Juu jopa mun vanha kehäraakkimasiina pelittää nopeemmin nyt ku ennen...heh klubitus.org=klubiorgiat;))hihih*vink*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

cosmikki

Posts: 1,261

#11 • • cosmikki
..mun mielestä tää toimii aivan samalla tavalla kuin ennenkin. en siis ole eroja edes huomannut *nauru*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

anqqa

Posts: 4,032

#12 • • anqqa tirehtööri
eli hyvältä näyttää.. hyvä hyvä. ehkäpä siis siirryn lopullisesti tähän ja lopetan anqqa.comin alla olevan version (tietty domainin pidän ;). vielä pitää fixaa meiliosuus, eli tällä hetkellä palaute, salasanan lähetys ja newsletteri ei toimi, mutta sei oo iso homma :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

|Cronos|

Posts: 1,118

#13 • • |Cronos| the Moose
Onhan toi totta, että vaikka nää olis kuinka hyvin tehty niin aian löytyy jostain jotain vikaa... mikään laite, ihminen tai jokin muu olento ei ole täydellinen....

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Insomnia

Posts: 684

#14 • • Insomnia Haahuilija
mulla ei ole ollu mitn ongelmia, eipä ainakaan huonompaa suuntaa menny *hymy*

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

Tyly

Posts: 908

#15 • • Tyly
Kuhan tarpeex kauan jaksetaan kertoo anqqalle näitä virheitä mitä täältä löytyy ja kun ne hän ehtii korjata nii sitten tää kyl täydellisyyttä lähentelevä.. *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#16 • • cosmikki
ainii. miksei tsätissä /whois toiminto toimi :(?

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

anqqa

Posts: 4,032

#17 • • anqqa tirehtööri
kyllä se toimii.. oli päivä pari vaihdoksen jälkeen kun ei toiminu, mutta nykyään kyllä toimii :) ei vaan enää näytä tarkempia tietoja ip-numeron perusteella..

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

scobl

Posts: 755

#18 • • scobl
mitäs IP numerolle tapahtui? se oli aika hyödyllinen ominaisuus nähdä toisten IP osoitteet :)

--
bred na net

Tyly

Posts: 908

#19 • • Tyly
Joo sillähän teki vaikka mitä *justjoo* niinku esimerkiksi.. hmm... *ding*...

Jees se oikestaa o ihan hyvä et hävis sekin nii pysyy identiteetti suojissa enemmän... jos nyt niin haluaa...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

scobl

Posts: 755

#20 • • scobl
ai mitä tehdä no vaikkapa lähettää kivan messenger viestin käyttäen windowsin Alerter serviceä!!

esim: net send IP_osoite_tähän Tunnel Trance 20 on julkaistu!

= käyttäjä saa kivan ilmoituslaatikon jossa lukee "Tunnel Trance 20 on julkaistu!"

*nauru*

--
bred na net