the nappi 2 - part deux napperna

79 posts, 4 pages, 37,952 views

Epailija

Posts: 5,636

#61 • • Epailija Physicist, 2nd class.

anqqa:
kakkosessa huijaus on ykköstä vaikeampaa, mutta kolmosessa tulee olemaan lähes mahdotonta samalla periaattella, sitte joskus *uros*



Riippunee ihan tavasta huijata, että miten paljon se sitten vaikeutuu. Ja kuten vanha kansakin tietää: Jos teet jostain idioottivarmaa, joku tekee paremman idiootin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

jansq

Posts: 197

#62 • • jansq Team Emmätajuu
Aivan. Ite oon tosin kuullu ton sanonnan näin ”nothing is foolproof to a talented fool” vaan samapa tuo kummalla murteella sen sanoo
*ding*

--
loud music is good for you

Flow

Posts: 21

#63 • • Flow
tää kakkonen on niin hieno

23:43:57 < Flow> the ultimate hiiriharjotus aka nappi 2
23:44:29 < Flow> pistän mutsin näpyttämään tota puoleks tunniks ennen ku alan neuvoo sille sähköpostin käyttöö :D

ja muijan kans

haha

--
"comfort is the enemy on pleasure" - Scitovsky

ravec

Posts: 1,102

#64 • • ravec
Miks napeissa täytyy huijata?

Nimerkillä. Peelo *grin*
cheat

Posts: 796

#65 • • cheat
nappi varastaa! mä olen sormet tuskassa ja silmät verestäen manuaalisesti naputellut tota helvetin peliä, ja katos kummaa, se varastaa! ikinä en enää siihen kajoa, kun yhtäkkiä alkaa mun pelatessa pisteet ropisee alaspäin! *hmph*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

ravec

Posts: 1,102

#66 • • ravec
missä kohtaa alkaa pisteet tippuun......

Ei mull vaan.....(6)
cheat

Posts: 796

#67 • • cheat
siis mä olen sijalla 70 jotain, pelaan siinä ihan rauhassa, tavoitteena 5000pojo, ni katos kummaa, nappi ensin jumittaa, 4000pisteen kohalla huomaan että listalla mulla on edelleen3669 pojoo, ja siitä ei tilanne muutu! PRKL!*dissaa*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Avatar
#68 • • Concept- Guest
Aarg pelannu tota jo 6 tuntii putkee ku koulus ei mitää tekemistä, sanotaan ny vaa et pahasti jäin koukkuu *hih* *hali*
d-Whack

Posts: 17

#69 • • d-Whack Mr. Clubtrance
the nappi's! *sydän*

nappi ykköseen ei oikein enää kerkee mukaan, mutta nappi kakkosessa taistellaan *nauru*

top50 here i come, enää 8 sijaa *heiii*
Tyly

Posts: 908

#70 • • Tyly
Hmm... Kyllähän niihin olis kerennyt, mutta pitää sentään ajatella hiirtäkin...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

serotonot

Posts: 3,137

#71 • • serotonot Paul Easy
Oisko johdossa oleville syytä järjestää jonkin asteen doping-testi?
Karski

Posts: 6,049

#72 • • Karski Pomon kätyri

Zorlim:
---


Ihan turhaa, vanha konkari tunnustaa alla... ;)

-- Clip clip --

Joulupyhinä ei oo muutakaan järkevää tekemistä, niin täytyy varmaan reverse engineerata noi client pään softat.

Ihan vastaavanlainen Kampi peli oli joskus netissä, ja siinä mulla tuli about 10000 kierrosta sekunnissa mun omalla client softalla. Eiköhän tuossakin ala pisteet ropisemaan. ;)

Kampi versiossa sai vielä chat tyyliin kirjoitella tekstejä siihen oman nimensä perään. Scriptasin sen niin että sain siihan scrollereita ja vilkkuvia tekstejä. Ne kyl tais paljastaa et mä huijaan. Mut ei se mitään, söi ihan sikana jotka oli oikeesti veivanneet sitä miljoona kierrosta kun mä sain ne kiinni alle kahdessa minuutissa... Lisää vaan rinnalle threadin joka kutsuu sitä rutiinia jota kutsutaan kun nappia on onnistuneesti klikattu.

Oiskohan mulla vielä screenshotti tallessa...



HYI VITTU *dissaa*

Tollaset kojootit vie rehellisten napittajien
maineen, pahempaa kuin doping jota
sitäkin TRUE NAPITTAJAT karsastavat.

*hmph* Jos et napita omin käsin niin älä
napita. *eiei*

Ja tuut vielä oikeen elvisteleen tolla tänne... *justjoo*

[muokattu 7.12.2003 12:50]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#73 • • djmg Guest
aivan loistava tuo ...jäänyt ite ihan koukkuun=) mahtavaa...
Cremo

Posts: 117

#74 • • Cremo sinkku
I like the nappi 2! *plur* Eka tavote oli päästä 100 parhaan joukkoon listalla, mutta sen jälkeen tuli joku into painella lisää ja lisää. *aplodit**hih*
Fentae

Posts: 186

#75 • • Fentae
Eikö kukaan ole testannut http://homokaasu.org/killeveryone/ ??? *vink* *pahis*
Minusta nappi kolmosessa voisi olla liikkuvat napit, vaikka 3kpl ja jos klikkaa huti otetaan 2 pistettä pois. *joo* Silloin huijaaminen olisi paljon vaikeampaa.
anqqa

Posts: 4,032

#76 • • anqqa tirehtööri

Fentae:
Eikö kukaan ole testannut http://homokaasu.org/killeveryone/ ??? *vink* *pahis*
Minusta nappi kolmosessa voisi olla liikkuvat napit, vaikka 3kpl ja jos klikkaa huti otetaan 2 pistettä pois. *joo* Silloin huijaaminen olisi paljon vaikeampaa.



tulee olemaan juuri noin ;) aika hitech muutenkin tulee olemaan, kunhan jaksan tehdä

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Fentae

Posts: 186

#77 • • Fentae

anqqa:
tulee olemaan juuri noin ;) aika hitech muutenkin tulee olemaan, kunhan jaksan tehdä



Voisi valmistua vaikka kesälomaksi... *nauru* (29.5)
Olisi kivasti vapaa-aikaa klickailla. *vink*
Jocular

Posts: 1,359

#78 • • Jocular Janni
SIis toi kakkosnappi on äääääärsyttävä!! *nauru* varsinki ku hiiri alko jumittaa ku yritti näppäillä.. meni hermo *nyyh* ehkä ens kerralla..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

tomppelin

Posts: 168

#79 • • tomppelin Lauma
Ilman tätä olisi kesätyö ollut tappavan tylsää!! *hih*

--
It is not easy to live with Spiderman.