Eka DJ keikka

6 posts, 1 page, 12,301 views

DjE

Posts: 1

#1 • • DjE
Moikka moi! Oon uus täällä. Itselläni on eka dj keikka tän kuun 14 päivä. Vähän jo hermostuttaa että mokaanko jotenkin, en oo näitä hommia ennen tehnyt mutta kiinnostunut oon tosi paljon. Millanen oli sun eka dj keikka? Mul on pyöriny päässä ajatus että apua joudun paniikkiin, tai sitten joku ei vaan tykkää ja alkaa valittaan. En siis soita omia biisejä koska ei ole omia biisejä, tavallinen baari dj. Ja seuraava kysymys onkin että onko baari dj:n homma hankalaa vai helppoa?
tuomasnur

Posts: 27

#2 • • Edited tuomasnur

Replying to Eka DJ keikka:

Vähän jo hermostuttaa että mokaanko jotenkin, en oo näitä hommia ennen tehnyt mutta kiinnostunut oon tosi paljon.



En ole mikään ammattilainen, mutta koitetaan vähän vinkata. Tuota on turha miettiä, että mokaatko vai etkö. Joskus tyyliin kolmannella baarikeikallani soitin saman biisin kaksi kertaa kymmenen minuutin sisällä, kun paniikissa jotain siinä vähän sähläsin. Mikäs siinä, porukka tanssi kuitenkin, mutta vähän otti itseäni päähän. Virheitä tulet kuitenkin todennäköisesti tekemään, mutta ei niitä valtaosa edes huomaa. Varmasti kaikki vaihdot ei mene ihan nappiin jne.

on pyöriny päässä ajatus että apua joudun paniikkiin, tai sitten joku ei vaan tykkää ja alkaa valittaan. En siis soita omia biisejä koska ei ole omia biisejä, tavallinen baari dj. Ja seuraava kysymys onkin että onko baari dj:n homma hankalaa vai helppoa?



Voit olla satavarma siitä, että joku kuitenkin valittaa :) sitten myös seuraavat tulee aika varmasti

"Hei voitko soittaa tän biisin nyt heti kun mä oon jo lähdössä"
"Onks sulla sitä biisiä, sitä mikä menee niinku laalallaaalalllaaaaa, ai miten niin et muka tiedä mikä biisi?"
"Onks sulla mitään sellaista, mitä voisi tanssia paremmin?"

Riippuen baarista, homma voi olla joko todella hauskaa tai todella hankalaa. Mä sain kerran todella hyvän neuvon, eli kukaan ei tule kuuntelemaan sinua sinne baariin, joten käytännössä olet ihan jukeboxina siellä. Tai siis pointtina se, että kannattaa soittaa sitä, mikä saa porukan tanssimaan. Jos sulla on joku oma lempigenre, mikä ei sovi ympäristöön, niin älä sitä liikaa luukuta.

Missä päin ja mikä baari? Laita vaikka privaviestiä, ihan vaan uteliaisuuttani kyselen :)
mark hamilton

Posts: 439

#3 • • mark hamilton The Mogul
Olen kuullut myös erään ohjelmatoimiston Tj:tä, että DJ homma voi olla vaarallista sillä jos et soita jonkun musiikkitoivetta niin voidaan käydä puukon kanssa pälle sitten keikan jälkeen.
tuomasnur

Posts: 27

#4 • • tuomasnur
Mut uhattiin ampua kun en soittanut noin 60-vuotiaan juopon toiveita.
mark hamilton

Posts: 439

#5 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Eka DJ keikka:

Mut uhattiin ampua kun en soittanut noin 60-vuotiaan juopon toiveita.



Uhkailut tuskin ovat vaarallisia jos niitä ei oikeasti toteuteta. Se taas on kun joku manne käy päälle moran kanssa keikan jälkeen kun et toteuta ks. mannen toivomuksia biiseistä.
tuomasnur

Posts: 27

#6 • • tuomasnur

Replying to Eka DJ keikka:

Mut uhattiin ampua kun en soittanut noin 60-vuotiaan juopon toiveita.



Uhkailut tuskin ovat vaarallisia jos niitä ei oikeasti toteuteta. Se taas on kun joku manne käy päälle moran kanssa keikan jälkeen kun et toteuta ks. mannen toivomuksia biiseistä.



Joo, onhan toi jo hiukan vittumaisempaa.