Postaa demo Spin Undergound Records:lle

28 posts, 2 pages, 47,377 views

mark hamilton

Posts: 439

#24 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Postaa demo Spin Undergound Records:lle:

ok hyvä tietää



Sinulla on nyt ollut 3 päivän aikana melkein 1000 streemiä Spotifyssä. Jos sama jatkuu jokapäivä tästä eteenpäin niin se tuottaa kyllä 3 kk sen verran että ensimmäiset tilitykset pystytään sinulle maksamaan.


Kun markkinoi uusia biisejä niin tulee striimejä ;-)



Miten onnistuit markkinoinnissa? Itse olen mainostanut mm. Facebookissa vaikka kuinka ja silti ei tule tuollaisia nk. longtaileja Spotify-streemeissä vaan tasaista päivitäistä Streemin tynkää joita päivässä on liian vähän. Niin ja Spotifyä ajatellen markkinonti ei saisi maksaa mitään tai sen pitäisi olla hinnaltaan suhteessa kassavirtaan mitä Spotifystä voi saada. Siis tarvitaan n. 10000 streemiä että tulee n. 50 € liikevaihtoa.
mark hamilton

Posts: 439

#26 • • Edited mark hamilton The Mogul

Replying to Postaa demo Spin Undergound Records:lle:

Eli älkää opettako isäänne paneen kiitos.



Ainoa kysymys tässä on, että ketäköhän se isä on mahtanut panna?



Sä olet jo aikuinen ja et varmasti ole niin tynnyrissä elänyt, että et muka tiedä mitä tuolla yleisesti tarokitetaan. Joten loppuu se naljailu. Oli miten oli ja mitä sitten ikinä tuolla tarkoitatkaan niin loppu se pään aukominen silti.

Esim. olette natissä suurella joukolla väittänyt että mun osaamisella ei pääse IT-alalle ohjelmoijaksi, jne. Kuten esim. että en jopa ole päässyt peruskoulusta läpi, jotka ei pidä paikkaansa ja minulla on 4 kpl ammattikoulutukintoja ja yksi AMK-tutkinto.

Ja sekin on nähty, että käyttydytte samallailla kuin minä kun dissausta tulee, joten turha väitää, että suhtaudun kritiikkiin kummallisesti.