Jedi A - Unnamed

6 posts, 1 page, 6,022 views

RujoNic

Posts: 1,161

#1 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta
Demovaiheessa oleva biisi mutta kaipailisi hieman mielipiteitä.. avaruus darksteppiä?

miksaukselle en sen kummemmin mitään ole vielä tehnyt (laiska ja osaamaton)

breaks, drum'n'bass, experimental, hard

Show details - Listen
Damien

Posts: 2,882

#4 • • Damien [tr3ox]
Diippii Aphex Twinnii, diggaan miten maalailet isoilla saundeilla ja arpeilla mystistä kuvaa kanvaasillesi. Sillee rohkeeta tän päivän tuotannoissa, että vie mut kepeästi "konemusiikki mieleen". Ekat pellit lupailee kans tosi paljon, mut sit lässähtää. Noi kompit mä tajuun joo, mut saundien puolesta tuli sellaset modernit ylihiotut drumnbass kikit mieleen. Et jotain pitkii siniaalto bassomurinoita tai sit ihan vaan paremmat kikki -sämplet. Kaikki omaleimaisuus ja taiteellinen tunnelma ikään kuin lässähti burgeriksi. Sitä mä täällä itken, pystyt parempaan, ellet just sit hae jotain tämmöstä, kyllhä se mäkkäriki vie nälkää, mut ei se kyl pidemmän päälle kanna.
RujoNic

Posts: 1,161

#5 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta

Replying to Jedi A - Unnamed:

Diippii Aphex Twinnii, diggaan miten maalailet isoilla saundeilla ja arpeilla mystistä kuvaa kanvaasillesi. Sillee rohkeeta tän päivän tuotannoissa, että vie mut kepeästi "konemusiikki mieleen". Ekat pellit lupailee kans tosi paljon, mut sit lässähtää. Noi kompit mä tajuun joo, mut saundien puolesta tuli sellaset modernit ylihiotut drumnbass kikit mieleen. Et jotain pitkii siniaalto bassomurinoita tai sit ihan vaan paremmat kikki -sämplet. Kaikki omaleimaisuus ja taiteellinen tunnelma ikään kuin lässähti burgeriksi. Sitä mä täällä itken, pystyt parempaan, ellet just sit hae jotain tämmöstä, kyllhä se mäkkäriki vie nälkää, mut ei se kyl pidemmän päälle kanna.

pitänee siirtyä kokonaan ambientti saundin puolelle kun toi maisemointi tuntuu luonnistuvan.. :P rumpusaundeja mietin pitkään kunnes päädyin ihan täysin tollasiin nykytylsiin neuro saundeihin, ihan vaan kylmyytensä takia. äijältä mä vähän odottelinkin mielipidettä tästä kokeilusta ja aikalailla mielipiteet niihin asioihin mitkä itseäkin hieman askarruttanu tän projektin kans.. kiitos siis näistä :)
Damien

Posts: 2,882

#6 • • Damien [tr3ox]


Voihan sen breiksin kin upottaa osaks kokonaisuutta, nyt vaan paisto liikaa läpi valmis ku jäbä kuitenkin duunaa sielulla.