M: Uudenveroinen Nokia Lumia 900 (myyty!)

30 posts, 2 pages, 20,267 views

mark hamilton

Posts: 439

#21 • • mark hamilton The Mogul

Replying to M: Uudenveroinen Nokia Lumia 900 (myyty!):

14, 15 ja 16 - sit mä hajosin. Ei tämmöstä kollektiivistä rytmitystä saa ku unissaan. Loistavaa koomista ajoitusta ja hiljaista nyökkäilyä, pääs heti ineen läppään, kiitos rakkaat <3




Sori.. kait mä nyt suutun, koska noi pari tyyppiä on nyt monta vuotta väittänyt minusta julkisesti vaikka mitä asioita mitkä ei pidä paikkaansa. Esim. kun kerron, mitä joku yrityshautomon konsultti on minulle lupaillut, että mitäs rahoja voisin yritystoiminnallani saada niin luvattu liikevaihtoluokka on tähän asti ollut 0-200000 € / vuosi, eli se mitä normaali microyritys tekee rahaa vuodessa. Eli liian riskaapelia lähtee vielä edes. Tm:illä liikenteeseen, joten toistaiseksi pysyn ihaan kuulkaas Osuuskunnissa jos mitään ihmettä ei tapahdu. Ja tässäkin erinäiset nimimerkit väittää sitten vastaan, että muka kokonaan omayritys on kannattevempi kuin maksaa jotain 10-30 % komissiota jokaisesta laskusta ja ei mitään silloin kun laskutusta ei ole jollekkin valmiille osuuskunnalle, jossa on valmiskirjanpito, yms.

Ärsyytävää sitten se, että näistä puheita sitten tietyt nimimerkit tietenkin kääntä puheeni, että olen muka väittänyt tienaavani miljoonia ja alkaa väittä hulluksi eli bipolaariseksi. Ja mitään ei uskota kun yritän korjata asioita selittelemällä.

Myöskään teillä ei paljon huumorintajua tunnu olevan jos olen vitsillä puhunut jotain suurin ja villen kautta räväköin puhein.

Pahoittelen jos alan asiasta pikkuhiljaa suuttua ja siitäkin, että minulle on tullut haittaa siitä, että kun olen puhunut mun normaalista viattomasta kaveeraamisesta vastakkaisen sukupuolen kanssa baareiss yms. Luulette vain näitä pillujutuiksi ja mä sitten lähden tyhmyyttäni juttuun tietenkin mukaan ja huonosti sitten jutussa käy. Oikeita tyttöystäviä minulla on ollut elämässäni vasta 5 kpl mutta naispuolisia kavereita on ollut useita ja en muista enää edes kuinka monta.

Niin ja se muija josta olen puhunut täällä on toistaiseksi vain mun koulukaveri PIRAMK:ista. Ja sitä en ala pokaan tosissaan jos se ei tätä halua.
T3k

Posts: 1,221

#22 • • T3k semmonen

Replying to M: Uudenveroinen Nokia Lumia 900 (myyty!):

Juhgy voi vetää tumppuun :D
Ja se toinen voi vätää tumppuunsa :D
Kuten näette alla olevasta kaaviosta että minulla on rahaa ;)
http://www.i4ware.fi/revenue/
Eikä ole kyse mistään mielikuvitustyttöystävästä.. ;-)
- Viljami Tianen - Heijasteesta
- Christopher Lee - Suicide Love Boat:ista
+ koko Amadeus Music Bar voi asian todistaa.
Joten vetäkää Klubarin piri- / essopäät ja vaan käteen :D
Ja ihan tiedoksi, että Amadeuksen henkilökunta on moneen kertaan sanonut, että olette vaan kateellisia :D



ei tartte vääntää mitää ku ite väität..
mark hamilton

Posts: 439

#23 • • Edited mark hamilton The Mogul
Edelleenkin T3k en näe viestejäsi, koska olet ignoressa, joten lopeta tähän topikkiin vastailu, koske teet sen turhaan ;) luulis sulla olevan parempaakin tekemistä :D
mark hamilton

Posts: 439

#24 • • mark hamilton The Mogul
Joo tämä puhelin on nyt myyty!

Moderaatori sulkekoot tämän topikin, koska tässä on ihan tarpeeksi taas kateelisten vittuiluja yms. paskaa!!!!!!!1111111111
nomic

Posts: 4,120

#26 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Luehan tämän langan keskustelu alusta asti ja pohdi mitä tapahtuu. Esimerkiksi nämä naisjutut tuskin on muiden asia, jotenka miksi otit ne _jälleen_ esille? Tuskin parempi puoliskokaan tykkää tuommoisesta.
Vieläkö sulla on beatportissa muiden tekemät remiksit omalla nimellä myynnissä?
T3k

Posts: 1,221

#27 • • T3k semmonen
[16:59] <traitor> http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=106892;sivu=9999#loppu <- antakaa mun kaikki kestää.. miksi ihmisten pitää tulla mulle aukoon, jos yritän myydä vanhaa Nokia Lumia
900:sta... enkä saa olla missään rauhassa..?
[16:59] <urli> traitor, http://tinyurl.com/oaxcmhv KLUBITUS :: forum, viesti: M: Uudenveroinen Nokia Lumia 900 (myyty!) - sivu 2
[17:03] <traitor> Next time.. meen vetään henkilökohtsiesti paria nimimerkkiä turpaan ja hakaan kirveellä niiden DJ-laitteet tuhannen paskas ja suihkutan yleisöön savukonella 16 milj.
scovillen-unitta sisältävää savunestettä :D

onks tää sitä kateellisten vittuilua?
Damien

Posts: 2,882

#28 • • Damien [tr3ox]

Replying to M: Uudenveroinen Nokia Lumia 900 (myyty!):

onks tää sitä kateellisten vittuilua?



Ei, mutta onhan tämä aivan selkeää "kiusaamalla opettamista huumori mielessä" , joka taas ei osaltaan poista sitä faktaa, että itse kohteella on merkittäviä vaikeuksia muodostaa sosiaalisista -langoista loogisia jatkumoita. Tämän koen merkkittäväksi osaksi itse ongelmaa, koska muut eivät halua jättää asiaa sikseen ja kohde itse ei tajua ja todellisuudessa kaikki vaan haluavat viedä toisiaan eteen päin tämän kokemuksen kautta.

Paradoksaaliseti juuri äskettäin manitsemaani asian suhteen itse kohteen päässähän tämä todennäköisesti on jatkuvaa taisteluaa riivajia vastan - I get that - joten vastuun säilyttäminen kollektiivilla tuntuu vain järkevämmältä.

Loppujen lopuksi tämäkin on vain semi-psykoottinen vääntö internetissä ja se sisältää runsaasti myös huumoria, rakkautta, sekä välittämistä - näin ollen jatketaan siihen saakka hymy huulessa, kunnes joku tappaa itsensä ja tästä tulee todellista meille kaikille osallistujille.

PLUR bitches o/
T3k

Posts: 1,221

#29 • • T3k semmonen

Replying to M: Uudenveroinen Nokia Lumia 900 (myyty!):


---
onks tää sitä kateellisten vittuilua?
---



Loppujen lopuksi tämäkin on vain semi-psykoottinen vääntö internetissä ja se sisältää runsaasti myös huumoria, rakkautta, sekä välittämistä - näin ollen jatketaan siihen saakka hymy huulessa, kunnes joku tappaa itsensä ja tästä tulee todellista meille kaikille osallistujille.

/



Mennään tällä :)

Faktaha on et ei mulla, eikä varmasti kellää muullakaan näihin ketjuihi osallistuvilla oo oikeesti mitääään henkilökohtasta masaa vastaan.
Nää ketjut vaa tarjoo nii hyvän pohjan huumorille/ hyvälle internetille et eihä näitä vaa voi oikein sivuuttaa :)

Jos täs tarttis masan puheista oikeesti stressii ottaa, tuski näihi kukaa mitää vastais ;)
Damien

Posts: 2,882

#30 • • Damien [tr3ox]
Me ollaan sillee nimimerkkiemme vankeja (myös tämä "havainnoitsija"), että avoimista keskusteluista tuppaa syntymään teatraalista draaamaa tahtomattamme. Tämä lähinnä siksi, että luetun tekstin ja asiasisällön välille mahtuu kauheasti subjektiivista tulkintaa. Tämä tulkinta ristiriidassa sisäisen ymmärretyksi tulemisen, sekä ulkoisen ulosannin (kirjoitettu media) heikkouden suhteen - ei olla kukaan ammatti kirjottajia - aiheuttaa kaiken tän draaman, johon sitten lähdetään mukaan joko huumorilla eli positiivisella energialla tai loukkaantumalla ja negatiivisella latauksella.

Hmm, mihinköhän mä pyrin? Naamareita ja erilaisia ihmisiä sekoilemassa keskenään. PLUR o/

ps. tarttis kuiluu selventämään lisää ;)