Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1

140 posts, 7 pages, 96,278 views

Juhgu

Posts: 7,921

#21 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Miksauksen pointti lienee LEVYLAFKA_BISNEKSET. Toisin sanoen mogulihommat.

Meanwhile on IRC


[07:20] -!- Mafer [~chatzilla@*-*-*.elisa-laajakaista.fi] has joined #klubitus

[07:20] [Mafer] jes.. i4ware Records on nyt hyväksytty Beatportiin levy-merkkinä.. I am now the mogul! bye bye!

[07:20] -!- Mafer has quit ["ChatZilla 0.9.90.1]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

RiD

Posts: 2,817

#23 • • RiD Nukemi
Ubuntu mainittu. ULULULU!


Jos teit tämän magneettikengät jalassa katossa roikkuen, ostan heti.

Jos et, sanon että vittu mitä paskaa!

--
*super* *possu*

mark hamilton

Posts: 439

#25 • • mark hamilton The Mogul
Oy jeah.. te olette nyt vaan katellisia kuten moni ilminen mun face-to-face-elämssä on näin sanonut..

Olen ollut DJ:nä Leena Lehtisen Dancemob-radio-ohjelmassa ekan karran vuonna 1998 ja sen jälkeen tehnyht kovan DJ-uran ja nyt olen monen tahon virallistama musiikkituottja..

Joten haistakaa kaikki pppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiitkjKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ psaka vaan kuule! :D :D :D :D :D :D

Olen myös tavannut henkilökohtaisesti DJ Elliot Nesiin vuonna 2002...

Te että näistä kuvioista mitään tiedä..

Ja kyllä mulla on oma Studio, joten lopettakaa se vänkääminen heti tämän käytöstä..

Soitan Poliisille tiedustelupuhelun huomenna liittyen törkeään kunnian loukkaukseen netissä..

Bye By Bye!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111
tommib

Posts: 3,204

#27 • • tommib
Eipä vaan taida puhelu johtaa mihinkään, mutta jos se oloas helpottaa niin siitä vaan. Pitäiskö noista saavutuksista hurrata kaiken typeryyden jälkeen?
RiD

Posts: 2,817

#28 • • Edited RiD Nukemi
Odotan sitä Poliisi-puhelun tulosta innolla. Sano jos tarviit mun henk koht tietoja jollekkin sun mielikuvitus lakimiehille, niin annan heti. En tahdo jäädä ulkopuoliseksi kaikesta hauskasta!

--
*super* *possu*

Juhgu

Posts: 7,921

#29 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---
[T3k:ille]
Mieti kuule sitä!!!111 Ei paljon kiinnosta sun kommentit!!!!!!!!!!!1111111111111

Ja ihan tidoksi vaan sinä olet eräiden nimimerkkien kanssa syyllistynyt törkeään kunnian loukkaukseen minua kohtaan julkisessa mediassa josta saa 2-vuotta linnaa ja kovat sakot rahna.. joten LAST WARNING lopeta minun kiusaaminen netissä jotta ei häkki heilahda...




Internet-kuuluisa ylikonstaapeli Marko "Fobba" Forss kertoo blogissaan (linkki):

...ilmoituksia tehdään asioista, jotka lähtökohtaisesti luulisi aikuisen ihmisen hoitavan itse puhumalla. Jos joku arvostelee sinua kriittisesti tai olet itse lähtenyt mukaan väittelyyn, joka menee suunsoitoksi puolin toisin, ei poliisi ehkä ole oikea tahoa hakea apua. Uhkauksia ei kenenkään tule sietää, mutta kovasanainen molemminpuolinen väittely ei ole lähtökohtaisesti poliisiasia.

Lihavoin tekstistä Maferille tärkeän kohdan.


Yksipuolinen kiusaaminen tai väkivallalla uhkailu (jota ainoastaan Mafer itse on harrastanut täällä) siis ovat mahdollisesti poliisiasioita. Molemminpuolinen pään aukominen ei.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

T3k

Posts: 1,221

#30 • • T3k semmonen

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---

---
[T3k:ille]
Mieti kuule sitä!!!111 Ei paljon kiinnosta sun kommentit!!!!!!!!!!!1111111111111

Ja ihan tidoksi vaan sinä olet eräiden nimimerkkien kanssa syyllistynyt törkeään kunnian loukkaukseen minua kohtaan julkisessa mediassa josta saa 2-vuotta linnaa ja kovat sakot rahna.. joten LAST WARNING lopeta minun kiusaaminen netissä jotta ei häkki heilahda...
---



Internet-kuuluisa ylikonstaapeli Marko "Fobba" Forss kertoo blogissaan (linkki):

...ilmoituksia tehdään asioista, jotka lähtökohtaisesti luulisi aikuisen ihmisen hoitavan itse puhumalla. Jos joku arvostelee sinua kriittisesti tai olet itse lähtenyt mukaan väittelyyn, joka menee suunsoitoksi puolin toisin, ei poliisi ehkä ole oikea tahoa hakea apua. Uhkauksia ei kenenkään tule sietää, mutta kovasanainen molemminpuolinen väittely ei ole lähtökohtaisesti poliisiasia.

Lihavoin tekstistä Maferille tärkeän kohdan.


Yksipuolinen kiusaaminen tai väkivallalla uhkailu (jota ainoastaan Mafer itse on harrastanut täällä) siis ovat mahdollisesti poliisiasioita. Molemminpuolinen pään aukominen ei.



mut eihän normi lait maferiin ny päde, onhan se sentää tavannut itse elliot nessin!
Stone Cold

Posts: 114

#31 • • Stone Cold

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:

Oy jeah.. te olette nyt vaan katellisia kuten moni ilminen mun face-to-face-elämssä on näin sanonut..

Olen ollut DJ:nä Leena Lehtisen Dancemob-radio-ohjelmassa ekan karran vuonna 1998 ja sen jälkeen tehnyht kovan DJ-uran ja nyt olen monen tahon virallistama musiikkituottja..

Joten haistakaa kaikki pppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiitkjKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ psaka vaan kuule! :D :D :D :D :D :D

Olen myös tavannut henkilökohtaisesti DJ Elliot Nesiin vuonna 2002...

Te että näistä kuvioista mitään tiedä..

Ja kyllä mulla on oma Studio, joten lopettakaa se vänkääminen heti tämän käytöstä..

Soitan Poliisille tiedustelupuhelun huomenna liittyen törkeään kunnian loukkaukseen netissä..

Bye By Bye!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111



No vastataas näihin syytteisiin:

Olen levyttänyt yli kymmenellä labelilla briteissä, canadassa, uudessa seelannissa... Musiikkiani on soinut mm. BBC Radio1:lla, Christopher Lawrencen - Rush Hourissa, jne... Olen soittanut myös pitkän uran DJ:iinä, käynyt muuten Tallinnassa ja Briteissäkin soittaan... Tunnen paljon muita artisteja... Ei me tiedetä näistä kuviosta mitää
RiD

Posts: 2,817

#32 • • RiD Nukemi

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---
Oy jeah.. te olette nyt vaan katellisia kuten moni ilminen mun face-to-face-elämssä on näin sanonut..

Olen ollut DJ:nä Leena Lehtisen Dancemob-radio-ohjelmassa ekan karran vuonna 1998 ja sen jälkeen tehnyht kovan DJ-uran ja nyt olen monen tahon virallistama musiikkituottja..

Joten haistakaa kaikki pppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiitkjKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ psaka vaan kuule! :D :D :D :D :D :D

Olen myös tavannut henkilökohtaisesti DJ Elliot Nesiin vuonna 2002...

Te että näistä kuvioista mitään tiedä..

Ja kyllä mulla on oma Studio, joten lopettakaa se vänkääminen heti tämän käytöstä..

Soitan Poliisille tiedustelupuhelun huomenna liittyen törkeään kunnian loukkaukseen netissä..

Bye By Bye!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111
---


No vastataas näihin syytteisiin:

Olen levyttänyt yli kymmenellä labelilla briteissä, canadassa, uudessa seelannissa... Musiikkiani on soinut mm. BBC Radio1:lla, Christopher Lawrencen - Rush Hourissa, jne... Olen soittanut myös pitkän uran DJ:iinä, käynyt muuten Tallinnassa ja Briteissäkin soittaan... Tunnen paljon muita artisteja... Ei me tiedetä näistä kuviosta mitää



Hei. Äläs nyt. Se tapas Elliot Nessin 2002.


Mut, mä en ihan oikeasti tiedä näistä jutuista mitää ku en oo pahemmin keikkaillu, ja oon silti tavannu Elliot Nessin... Niin kuin varmaan lähes kaikki jotka on käyny ikinä missään isommissa kemuissa suomessa... Kai tää meinaa sitte että mulla on meriittiä puhua näistä asioista.

--
*super* *possu*

mark hamilton

Posts: 439

#33 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---

---
[T3k:ille]
Mieti kuule sitä!!!111 Ei paljon kiinnosta sun kommentit!!!!!!!!!!!1111111111111

Ja ihan tidoksi vaan sinä olet eräiden nimimerkkien kanssa syyllistynyt törkeään kunnian loukkaukseen minua kohtaan julkisessa mediassa josta saa 2-vuotta linnaa ja kovat sakot rahna.. joten LAST WARNING lopeta minun kiusaaminen netissä jotta ei häkki heilahda...
---



Internet-kuuluisa ylikonstaapeli Marko "Fobba" Forss kertoo blogissaan (linkki):

...ilmoituksia tehdään asioista, jotka lähtökohtaisesti luulisi aikuisen ihmisen hoitavan itse puhumalla. Jos joku arvostelee sinua kriittisesti tai olet itse lähtenyt mukaan väittelyyn, joka menee suunsoitoksi puolin toisin, ei poliisi ehkä ole oikea tahoa hakea apua. Uhkauksia ei kenenkään tule sietää, mutta kovasanainen molemminpuolinen väittely ei ole lähtökohtaisesti poliisiasia.

Lihavoin tekstistä Maferille tärkeän kohdan.


Yksipuolinen kiusaaminen tai väkivallalla uhkailu (jota ainoastaan Mafer itse on harrastanut täällä) siis ovat mahdollisesti poliisiasioita. Molemminpuolinen pään aukominen ei.



Ei ihan täysin väitteesi pidä paikkaansa.

Kai sitä nyt suuttuu vaikaisesti kun esitätte minusta esim. pilakuvia, joissa vertaatte minua kehitysammaiseen joka yrittää vetää kahta puuta turpaan, jne.

On siis teissäkin syytä.

Mulla vaan alkaa katos palaa käämit kun olette jo 12-vuotta täällä vittuillut mulle kun yritän näissä anonyymifoorumeissa markkinoida omia liiketoimiani.

Olen tähnyt näillä kyllä rahaa ja paljonkin, koska oikeita asiakkaita ei kiinnosta se mitä te sanotte.

Päästään paljon helpommalla kun lopeteatte yksin kerteisesti nämin minun markkinointiviesteihin vastaamisen kokonaan ja jätätte minun rauhaan. Niin ei minunkaan tarvise teitä sitten potkia virtuaalisesti persuuksiin. ;)
mark hamilton

Posts: 439

#34 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---

---
Oy jeah.. te olette nyt vaan katellisia kuten moni ilminen mun face-to-face-elämssä on näin sanonut..

Olen ollut DJ:nä Leena Lehtisen Dancemob-radio-ohjelmassa ekan karran vuonna 1998 ja sen jälkeen tehnyht kovan DJ-uran ja nyt olen monen tahon virallistama musiikkituottja..

Joten haistakaa kaikki pppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiitkjKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ psaka vaan kuule! :D :D :D :D :D :D

Olen myös tavannut henkilökohtaisesti DJ Elliot Nesiin vuonna 2002...

Te että näistä kuvioista mitään tiedä..

Ja kyllä mulla on oma Studio, joten lopettakaa se vänkääminen heti tämän käytöstä..

Soitan Poliisille tiedustelupuhelun huomenna liittyen törkeään kunnian loukkaukseen netissä..

Bye By Bye!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111
---


No vastataas näihin syytteisiin:

Olen levyttänyt yli kymmenellä labelilla briteissä, canadassa, uudessa seelannissa... Musiikkiani on soinut mm. BBC Radio1:lla, Christopher Lawrencen - Rush Hourissa, jne... Olen soittanut myös pitkän uran DJ:iinä, käynyt muuten Tallinnassa ja Briteissäkin soittaan... Tunnen paljon muita artisteja... Ei me tiedetä näistä kuviosta mitää
---


Hei. Äläs nyt. Se tapas Elliot Nessin 2002.


Mut, mä en ihan oikeasti tiedä näistä jutuista mitää ku en oo pahemmin keikkaillu, ja oon silti tavannu Elliot Nessin... Niin kuin varmaan lähes kaikki jotka on käyny ikinä missään isommissa kemuissa suomessa... Kai tää meinaa sitte että mulla on meriittiä puhua näistä asioista.



Elliot Nessin kanssa olen ollut yhteyksissä aikaisemminkin ja DJ Joken välityksellä postaillut sille CDR-levyllä miksauksia.. mutta Elliot Ness sanoi sitten heti kättelyssä, että minun pitää hommata lisää kokemusta.. tämä oli jo 90'-luvulla.. no joo 98 pääsin Leena Lehtisen Dancemob-ohjelmaan yhdellä 30 min Techno-miksauksella jonka tein rikkinäisellaä Vestax A17 -mikserillä ja 2 rikkinäisellä Technic SL1210 MKII -levarilla.. Leena Lehtinen vain sanoi että no-namet ei tähän ohjelmaan pääse, mutta miksaukseni on niin hyvin miksattu, että tällä kertaa hän tekee poikeuksen no-namejen kanssa. Sain tästä melkein 100 € nettopalkaa ja tämä näkyy minun elkäpapereissa... joita voin aina ihailla, että tuntipalkka oli melkein 200 € nettona tunti.
mark hamilton

Posts: 439

#35 • • mark hamilton The Mogul
Ja kyllä tämä juttu on loppuun asti suuniteltu eli siis tämä on vasta:
Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1

Ja tuotan sitten erikseen:
Josh Wink - What ever - Tribute #2
Josh Wink - What ever - Tribute #3
Josh Wink - What ever - Tribute #5
ja lisää jos tarvirvitaan..
Ma sitten teen lopullisen Josh Wink - What Ever - Tributen...
T3k

Posts: 1,221

#37 • • T3k semmonen

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:



Elliot Nessin kanssa olen ollut yhteyksissä aikaisemminkin ja DJ Joken välityksellä postaillut sille CDR-levyllä miksauksia.. mutta Elliot Ness sanoi sitten heti kättelyssä, että minun pitää hommata lisää kokemusta.. tämä oli jo 90'-luvulla.. no joo 98 pääsin Leena Lehtisen Dancemob-ohjelmaan yhdellä 30 min Techno-miksauksella jonka tein rikkinäisellaä Vestax A17 -mikserillä ja 2 rikkinäisellä Technic SL1210 MKII -levarilla.. Leena Lehtinen vain sanoi että no-namet ei tähän ohjelmaan pääse, mutta miksaukseni on niin hyvin miksattu, että tällä kertaa hän tekee poikeuksen no-namejen kanssa. Sain tästä melkein 100 € nettopalkaa ja tämä näkyy minun elkäpapereissa... joita voin aina ihailla, että tuntipalkka oli melkein 200 € nettona tunti.



T4rYutM.gif

ainii, mäki oon tavannu nessin.
Kolera

Posts: 4,256

#38 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
en osaa tehä näin hyvää mixiä. onnea

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Timce

Posts: 5,381

#39 • • Timce
Huh huh. Miten sekaisin sitä voi ihminen olla. Aivan käsittämöntä. Tämä ei siis ole henkilökohtaisesti ketään kohtaan, ajattelin vaan ääneen.

Leena Lehtinen ei muuten koskaan vetänyt Dancemobia.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

mark hamilton

Posts: 439

#40 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Josh Wink - Don't Laugh - Tribute #1:


---


Internet-kiusaaminen on...

---


Nyt ihan oikeasti, jos sua niin paljon harmittaa klubitus.orgin keskustelun taso: Voit ihan itse päättää mitä sivustoja käytät ja/tai luet. Ei kukaan pakota sinua postaamaan tänne näitä hölmöjä threadeja tai esittämään jotain mogulia yms. Ongelmasi poistuu helposti: älä lue klubitusta, älä postaa klubitukselle, älä irkkaa klubituksella. On oikeasti todella surullista että haet jotain hyväksyntää internetfoorumilta, niitä ihmisiä on muuallakuin kuin klubitus.orgissa...



Olet oikeassa..