- Saa poistaa -

47 posts, 3 pages, 49,598 views

nomic

Posts: 4,120

#1 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Tuleeko vielä miten monta uutta artistisivua? :)
Sjel

Posts: 371

#3 • • Sjel Apprentice.
Popparit tulille, aloitus oli jo vahva

--
Will work for bandwith. :)

T3k

Posts: 1,221

#4 • • Edited T3k semmonen





Siis pointi oli, miksi et keskustele asioista asiallisesti kuten aikuset. Kyllä mä nyt itse tiedän ettei kovia tuolja ole tulossa hetkeen ;)

channel-views-29-12-2013.png

Morfin Mafer


ja ensin laitat että pian on miljoonia tilillä. ei siihe sovi muuu kuin giffi vastaus

Tärkeempi pointti tähä on se että : mihis nuo katsojamäärät taas liitty taas mitenkää?

Sama keissi millä on saatu monta hyvää settiä käyntii jo aiemmin.
Bill-Hader-Popcorn-reaction-Gif-On-The-Daily-Show.gif

Morfin Mafer
T3k

Posts: 1,221

#5 • • T3k semmonen

Youtube-kanavani i4wareRecords on nyt Filmselect-verkoston Zoomin.TV-yhtiön kapallistama ja nyt olen saanut jo ensimmäisiä tuloja mainostajiltani ja ne ovat olleet 1-8 € per päivä n. 1000-8000 katsojalla ja eCPM on ollit 0,01-3,00 €.

Eli jatksossa voin tehdä minun Wlan/Wi-Fi GoPro HERO3 White Edition kameralla livelähetyksiä kun muodostan Wlan-verkon kamerani Wi-Fi-tekniikalla ja kytken TV-asemakoneen tähän Wlanilla. Minulla on 28M/2M ADSL, joten pitäisi homman onnistua.

Eli, nyt mulla on melkein kuin olisi oma TV-yhtiö *plur*

Kuukaudessa minulla tulee olemaan 100000-300000 katsojaa joka tekee vuodesssa miljonia. *iloinen*

Morfin Mafer


Ensin jauhetaan kauheen tarkkaan montako euroa tekee nykyisillä katsojamäärillä. Lopussa puhutaan kuinka tehdään miljoonia. Kyllä. Täysin selvää.

Btw. Jos sä ostat 99,99,99% noist katselusta, paljoko sit jäät voitolle?
Kolera

Posts: 4,256

#7 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää


ePCM on mainoksen klikkauksesta tuleva tulo joten ehkäpä yhdestä 1 milj. n vain 100 klikkaa mainosta jooin saan rahaa vain 300 € / kk.

Morfin Mafer


siis 3e/klik?
jumalauta meikä rupeeki klikkailee anqqan mainoksia enemmänki ni alkaa sivusto kehittyy

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

T3k

Posts: 1,221

#8 • • T3k semmonen

Paljoko ne miljoona katselua makso onki kysymys...



Kuten huomaat puhun tulevaisuudesta en menneisyydestä. 1 milj. katsojaa maksaa 1000 € koska 100k maksaa 100 €.

Eli jos raskin pitsästää 100 € / kk markkinointiin niin n. 1 milj. katsojaa minulla on vuodenpäästä.

Morfin Mafer


montako bottikatsojaa tarvitaan ibizan keikan varmistamisee?
Sjel

Posts: 371

#9 • • Sjel Apprentice.
Katselemaan mitä? Uusimmassa videossa vaihteeksi kerroit naisjutuista kuinka pimpukkaa on tullu ovista ja ikkunoista unohtamatta tietenkään random vaatekappaletta ja samaa teoston lehdykkää.

Muotoillaan näin; mitä meinaat oikein tuolla kanavalla pyörittää, millä saat nuo miljoonakatsojat?

--
Will work for bandwith. :)

VicTor miKe

Posts: 268

#10 • • VicTor miKe
Hieno homma, peukku ylös. Itsehän vedättelen menemään edelleen sainaamattomana *enkeli*

--
Bäng bäng!

Kolera

Posts: 4,256

#11 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Mikähän pahoinpitelyn vanhenemisaika on? Ei anna ihan hyvää kuvaa ihmisestä kun kertoo että on ollut joukkopahoinpitelyssä mukana. Sen lisäks miten sä 6kk jälkee jaksoit taas tarttua näihin?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Juhgu

Posts: 7,921

#12 • • Edited Juhgu Virnistelijä


- - ja samallainen tyyppi on Juhgy. Nämä tyypit eivät tajua esim. sitä mitä kyseisellä käytöksellä ihan rea'alielämässä voi käydä - - minä ainakaan en sitten ota vastuuta seurauksista - - Esim. Armeijassa meillä vedettiin sitten joukolla turpaan jne.

Morfin Mafer


Tästä saattaa herätä kysymys, että mitä se Juhgy nyt on menny Maferia kiusaamaan kun pitää taas tulla uhoamaan jotain turpaanvetojuttuja ja armeijaväkivaltafantasioita.

Vastaus on, että en mitään. En ole kirjoittanut Maferille kuukausiin eikä tässäkään ketjussa ole postauksiani tätä ennen. Tässä on vain jokin mielenhäiriö Maferilla oireilemassa.

Arvaan homman johtuvan siitä, että olen joskus menneisyydessä forumilla kommentoinut, että Maferin levylafka- tms. bisnekset eivät vaikuta kovin lupaavilta, ja yrittänyt opastaa Maferia. Tästä on sitten loukkaannuttu pysyvästi, ja se kiukku purkautuu ajoittain tälläisenä ihmeellisenä vaahtoamisena turpaanvedoista ym. aina kun joku mielisairaus hänellä etenee johonkin maaniseen vaiheeseen. Minä en siis ole provosoinut tätäkään avautumista vaikka nimimerkkini siinä esiintyykin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Yanda

Posts: 125

#14 • • Yanda Windwalker

Esim. Armeijassa meillä paloi käämit yhteen tyyppiin kun se ei muuta tehnyt kun auko päätä kaikille ja vedettiin sitä sitten joukolla turpaan jne.

Morfin Mafer

ei se Kolera sun sanomisia kamalasti vääristellyt...
surullista...

--
MindDrive

Juhgu

Posts: 7,921

#15 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Juhgy: Olet väittänyt [joskus kauan sitten], että en voi laskuttaa laskutuspalveluiden - - kautta AVL-verollista hintaa ja väittänyt mulle, että minun [kannattaisi] parustaa oma toiminimi - - Sitten olet neuvonut minua palauttamaan Thoomannlille - - Ja sitten olet väittänyt että mun Wavelab 8 ei voi tehdä masterointia

Morfin Mafer


No siinähän sitä onkin sitten jo syytä kerrakseen turpaanvetofantasioille sun muulle höyryämiselle...

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#16 • • Hoihoimies Guest
Sun musiikki on sentää kuin heviä! Ei oo mitää vitun diskoilua! Mä arvostan sua! sut vois ottaa joskus kun pääsen hoidosta vapaalle niin juomaa aikamiesten kanssa viinaa amorphiksen bändikämpälle! Eihän nää kaikenmaailman hottentotit arvosta oikeaa musiikkia! sun musiikissa on sitä kitaranhevisielua!

Mä ostaisin sun biisejä jos kaikki mun rahat ei menis noihin vitun hoitolääkkeisiin ja viinaan kun oon hoitovapaalla! Muista älä vittuakaan välitä näistä vitun hottentoteista mitä ne sanoo, sul palaa hevimiehen sielu syvälläsi!

Mäki olin intissä aikoinaa siinä kasarin loppupuolella, vittu sain olla 2kk ennenku potkivat pois! En nähny ite ainakaan haitaks jos vedin diapameja kesken metsäleirin! vittu intti kun tää vitun klubitus.org.

Mul on nyt kaikki relassa.. teeks muutes amorphiseta sun on oman version? häh?

Mul muutes just nostettiin lääkitystä, aivan vitun vahvoi peratsiineja.

Vastaahan hevi ystävä!
Kolera

Posts: 4,256

#18 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Olis tosi fantsuu jos viittisit käyttää quotee et myö muut köyhät ja paskat tiedettäis mistä sä puhut.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

T3k

Posts: 1,221

#19 • • Edited T3k semmonen

Niin ja mua alkaa vituttaan se joku vitun t3k alkaa vittuilla siitä että minua on kusetettu. Kun erinäisissä palveluissa luvataan että linkit mm. Youtube-videon postataan sosiaaliseen mediaan oikeille ihmisille vaikka kyseessä on kusetus, jossa todellisuudessa laitetaan botit katsomaan sun videota. Ja mitä vitia jos homma maksoi joku 17 € niin se on "tosi iso menetys", joo joo. Menkää vittu perseaukiset valittaan jonnekin muualle joiden mielestä on kauhee menetys jos sulta kusetetaan 17 € rahaa.

Morfin Mafer


Tuliko ikävä?

Ja totta vitussa mä vittuilen tuommosesta.
Ei siin oo kahta sanaa.
Jos on nii tyhmä et menee tommosee ja alkaa tääl viel pätee sillä, ei se muuta pyydä ku vittuilua.
Thug life!
T3k

Posts: 1,221

#20 • • T3k semmonen

> Tuliko ikävä?

> Ja totta vitussa mä vittuilen tuommosesta.
> Ei siin oo kahta sanaa.
> Jos on nii tyhmä et menee tommosee ja alkaa tääl viel pätee sillä, ei se muuta pyydä ku vittuilua.
> Thug life!

Ketä oikeesti kiinnostaa? Ei yhtään ketään.

Tietänet että ihmisille vuodesta toiseen vittuilu netissä on rikos josta saa isot sakot tai linnaa?

Sulla on oikeesti päässä jotain vikaa kun pitää vuodesta toiseen häritä muita ihmisiä. Luovuta jo SAATANA!

Morfin Mafer


Nii minähän aloitin tällä kertaa eikösjuukos?! :D

tumblr_lpy1veLiT21qii6tmo1_250.gif