M

15 posts, 1 page, 11,986 views

Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#1 • • Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Myyntiin lähtee täysin uudenveroisessa kunnossa oleva Traktor Kontrol S4 ja NI:n oma flight case. Laitteen ostopäivä 15.2.2012, kuitti tallessa. Olen kontrollerin toinen omistaja ja ostin sen toiselta klubituslaiselta vajaa puoli vuotta sitten. Itse olen soittanut kontrollerilla vain muutaman klubikeikan, ja laitteen kunnosta päätellen ensimmäinen omistaja vielä vähemmän.

Laitan kuvia myöhemmin tänään, heti kun pääsen töistä.

Hintaa koko paketille 550e. Sijainti Mikkelissä.



Hei, minulla on vielä takuuta jäljellä vanhassa ja siinä on yksi nappula hieman viallinen. Otanko takuuseen uuden vai ostanko sinulta vara vermeen? Juuri nyt olen rahan meno tilanteessa, että juuri nyt heti en voi ostaa.
bromeo

Posts: 43

#2 • • Edited bromeo
Meikältä löytyy sama kontrolleri, mutta mulla löytyy se jännä tehdasvika, että channel A alkaa kesken soiton vuotamaan (takuu mennyt eli pitäisi itse avata koppa ja tutkia). Eli siis S4:ssa channel A fader on 100%, mutta softassa se alkaa liukua yhtäkkiä alaspäin. Muuten laite toimii normaalisti (eli B, C, D deckeissä ei mitään ongelmia).

Mietin vaan, että kiinnostaisiko sua ehkä vaihtaa laitteita päittäin ja antaisin messiin välirahaa? Voisin maybe ottaa hard casen mukaan siinä samassa. :)

Tämä on siis ihan yleinen ongelma, johon Native Instruments ei ole tarjonnut mitään muuta apua kuin "lähetä meille takaisin". Huollot ja postit maksaisi jotain 200-250 euroa, hah!

www.youtube.com/watch?v=LetfvhXhV60

EDIT: Eli kun tuota meitsin S4:sta lähtee myymään niin pakko varmaan dropata hinnasta 50-100 euroa, jos ei löydy korjauskeinoa.
m4

Posts: 35

#4 • • m4
uP
LJ123

Posts: 148

#5 • • LJ123
Sori offtopic, mutta tuosta tyyppiviasta vielä, jota ymmärtääkseni EI OLE tässä myytävässä S4:ssä. Saako Native Instrumentsilta noita fadereita, jos ne helposti alkavat vuotamaan (softassa)?
m4

Posts: 35

#6 • • Edited m4
.
m4

Posts: 35

#7 • • Edited m4
.
m4

Posts: 35

#8 • • Edited m4
.
Rrreiska

Posts: 1

#9 • • Rrreiska
Jos saat tuon Traktor Pron lisenssin siirrettyä, niin kaupat tuli.
Daboi

Posts: 2

#10 • • Daboi
Löytyykö vielä kyseinen setti?

xpoks(miukumauku)hotmail.com