Armin van Buuren INTENSE 15.11 2013

8 posts, 1 page, 13,267 views

HansuReetu

Posts: 1

#1 • • HansuReetu
Onko kukaan Suomesta menossa Amsterdamiin marraskuussa? Mitä odotettavissa Armin Onlysta? ASOT 600 oli aika villi kokemus, jotain eeppisempää ehkäpä tiedossa..? Olen vielä näillä näkymin menossa yksin että jos joku on menossa niin reippaasti yhteyttä!!
mardis

Posts: 334

#2 • • mardis Humppa-Hannele
No Armin Only eroaa merkittävästi ASOTeista siinä että siellä ei soita muita djtä kuin Armin. ;) Lisäksi paljon live-esiintyjiä: laulajia, bändi, orkesteri, tanssijoita jne. Ja kaikki tapahtuu yhdessä hallissa. Näin siis aiemmissa Armin Onlyissä. Tiedä sitten mitä se on tällä kertaa keksinyt.

--
~Dancers have happy feet~

YourSelf

Posts: 305

#3 • • YourSelf
Oj, oj, näitä pintaliitokiksubileitä.. *nauru*

Noina aikoina lähistöllä, kattoo ny jos menis hehkuttaa Arminia..
Onks muka Dameissa? Joskus vastaavissa käyny Utrechtissa..

Varmaan suolaiset hinnat..
Catch Your Light

Posts: 1

#4 • • Catch Your Light

Replying to Armin van Buuren INTENSE 15.11 2013:

Onko kukaan Suomesta menossa Amsterdamiin marraskuussa? Mitä odotettavissa Armin Onlysta? ASOT 600 oli aika villi kokemus, jotain eeppisempää ehkäpä tiedossa..? Olen vielä näillä näkymin menossa yksin että jos joku on menossa niin reippaasti yhteyttä!!



Menossa ollaan. :) Torstaina paikalle ja tiistaina pois.

Ziggo Dome on ainakin areenana pienempi kuin aikasemmat paikat, mutta äänentoisto on vissiinkin ihan viimesen päälle. Eli siis astetta intiimimmät bileet tiedossa.
DarkWaari

Posts: 102

#5 • • DarkWaari Addicted To Trance :D
Ai että eihän näihin enää oo pitkä aika *jiihaa* *nauru*

--
Team Sauna Strike Again!!!!

Overdrive

Posts: 15

#6 • • Overdrive
Kysymys! kuinka moni täältä menossa? Itse olen seilannut puolelta toiselle tämän päätöksen kanssa..
henkkatee

Posts: 8

#7 • • henkkatee
Menossa ollaan! Yksin tai kaverin kanssa, vähän epäselvää vielä. Keskiviikkona lento weezeen ja sunnuntaina poes.