Vanhaa suomalaista rave-videomatskua?

10 posts, 1 page, 12,921 views

Thumpson

Posts: 41

#1 • • Thumpson
Löytyykö mistään/keneltään lisää videomatskua 90-luvun alun Suomessa järkätyistä bileistä?

Tämmöisiin olen itse törmännyt:

Mindfuck 1992 Tampere
&list=PL44AB89B3DCB01C63

Temple II 1993 Hki
osa 1

osa 2


Time Tunnel I 1994 Oulu
osa 1

osa 2


CoNE @ Nuku, Oulu 12.12.1994


"Tampere Rave video 1995" (ei live audioo)
nazarie

Posts: 176

#3 • • nazarie saapasjalkakissa
Ei ehkä sais tunnustaa ääneen mut ex-isäpuoli (eikö oo hieno titteli) joka tutustutti konemusaan bongattu näiltä videoilta :---D

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

hiphei

Posts: 493

#4 • • hiphei

Replying to Vanhaa suomalaista rave-videomatskua?:

Ei ehkä sais tunnustaa ääneen mut ex-isäpuoli (eikö oo hieno titteli) joka tutustutti konemusaan bongattu näiltä videoilta :---D



Hih, iskä reivaa ja tytär perässä, niin sitä pitää! :)
anqqa

Posts: 4,032

#6 • • anqqa tirehtööri
Jo jonkun aikaa miettiny että vois lisäillä kalenteriin lisää vanhoja bileitä joista löytyy jo flaikku gallerista mutta ei itse tapahtumaa. Samalla vois linkkailla vanhoja videoita niihin ja olis entistä enemmän arvokasta alakulttuurihistoriaa selailtavissa.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

homppa

Posts: 731

#9 • • homppa
hyvä idea anq...& btw, oon nähny noi mindfuck-videot joitain vuosia sit ja täytyy (edelleen) sanoo, et oisin halunnu olla tuolla, näyttää niin siisteilt bileiltä...ja musa... <3 olin tuolloin....8 vuotta...vanha...
Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#10 • • Morfin Mafer EVVK DJ and Producer
Niin sain Temple II -videon ihan kuvaajalta CD-R-levyllä siksi että lupasin hostata sen nettissä Downloadina ja pistin nettiin ja sitten tuli juman kauta tunnin sisällä eka ja viimeinen varoitus sähköpostilla suoraan ISP:ltä, että video on aihettanut jo 40Gt tiedonsiirron ISP:n kaistaan ja käskivät poistamaan videon välittömästi tai muussa tapauksessa laittavat kauheen laskun tulemaan mulle.

Muttä tällaista se oli ennen YouTubea.