Ma'fer

28 posts, 2 pages, 55,335 views

ezzy

Posts: 8,060

#21 • • ezzy Droid-pappa
Jospa vaikka lopettaisit noiden uusien käyttäjätunnusten tekemisen hyvän sään aikana?
RiD

Posts: 2,817

#22 • • Edited RiD Nukemi
Hei, en oikein tiedä miten noi sun postaukset liittyy mitenkään mihinkään.

En kuitenktaan tahdo pilata tätä topiccia, voidaan jatkaa kinaamista tuolla toisessa topicissa joka on jo "pilattu".

Postaa samat jutut sinne, niin voin ottaa kantaa siellä. Tää on sun artistiprofiilimainostusta, ja en rupea tässä vääntämään asiasta.

*piis*

--
*super* *possu*

mark hamilton

Posts: 439

#23 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer:

Jospa vaikka lopettaisit noiden uusien käyttäjätunnusten tekemisen hyvän sään aikana?



Mitä haittaa tuosta sitten on teille?

Bännäsin itteni kun meni muutamaan tyyppiin täällä taas hermot ja ajattelin, että pitäkää tunkine ja en aikonut tulla takaisin.

Mutta sitten tein kuiteskin uudet kun ei voi mitään minun vanhoja enää palauttaa.

Sori jos ole postannt aikaisemmin paskoja mainoksia omista jutuistani tänne ja puhellut vähän kaikesta epäymmärrettävästi.
mark hamilton

Posts: 439

#24 • • mark hamilton The Mogul
Moderaattoti voi tämän keskustelun laittaa nyt lukkoon.

Klubitus alkaa olla minun mielestä muutenkin vähän huono paikka mainostaa.
mark hamilton

Posts: 439

#26 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer:


---
Moderaattoti voi tämän keskustelun laittaa nyt lukkoon.

Klubitus alkaa olla minun mielestä muutenkin vähän huono paikka mainostaa.
---


tai sitte sun mainostus on vähä huonoa...



Ei ehkä. Ei se niin ole, että on hieno logo javisuaalinen ilme ja muu asiaan kuuluva viestinä hinoa. Jos kukaan ei pavelua tarvitse tai tuota on hanurista niin eipä niitä kukaan osta. Huonommallain digitaalisella viestinnällä saa myytyä palveluita ja tuotteita jos niillä oikeasti on kysyntää. ;) Tämä tietysti on vähän kiinni siitä mitä myydään. Teille kun myydään mielikuvilla niin huonot sellaiset ei oikein herätä vaukka tuote tai palvelu olisi hyvä.
¡ Previous post a few years ago !
mark hamilton

Posts: 439

#27 • • mark hamilton The Mogul

Replying to Ma'fer:

Terve, en tullut tähän topicciin postailemaan giffejä tai puhumaan susta pahaa.

Halusin vaan osottaa että toi sun itsekirjoitettu wikipedia käyttäjä artikkeli ei mennyt ihan putkeen.


Tämä käyttäjäsivu on merkitty poistettavaksi välittömästi, koska sen sisältö tai aihe ei sovi tietosanakirjaan tai se on tarpeeton.
Perustelut: K2: Käyttäjäsivukäytännön vastainen
Jos olet eri mieltä, kerro mielipiteesi keskustelusivulla. Jos korvaat sivun kelvollisella tai merkintä on mielestäsi ilmeisen virheellinen, poista tämä huomautus ja kerro perustelusi yhteenvedossa tai keskustelusivulla. Älä kuitenkaan poista huomautusta, jos olet itse luonut tämän sivun. Vain ylläpitäjät voivat poistaa sivun. Sivun tyhjentäminen ei vastaa poistamista. Sivujen poistaminen perustuu poistokäytäntöön.



Kiitti moi

*piis*



En halua syyttää sinua mistään mutta tuo Wikipedia-kirjotus ei ollut itseni tekemä vaan ostin Fivveristä palvelun 5 USD.. ja tietenkin rahat meni hukkaan koska Wikipedia-artikkeli minustaa ei mennyt läpi.

Kaikkea hyvää vaan sulle.