Goldie (UK), 501 6.10.2012 @ Helsinki

13 posts, 1 page, 5,795 views

RENEGADE

Posts: 684

#1 • • RENEGADE
6.10.2012, Circus Helsinki
22-04

Goldie (Metalheadz, UK)
501
Muffler
Proteus special set
Lenno

22:00 Lenno
00:00 501
01:00 Goldie
02:30 Muffler & Proteus

g6.10.jpg
roberto

Posts: 251

#2 • • roberto
Hyvä et tännekki saatiin tieto 7 tuntia ennen bileitä... *toktok*
Kolera

Posts: 4,256

#3 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to Goldie (UK), 501 6.10.2012 @ Helsinki:

Hyvä et tännekki saatiin tieto 7 tuntia ennen bileitä... *toktok*



en mä tänne olis tullutkaan mutta hyvää kuplaa otsaani kasvattelin naamakirjan hakutoiminnosta kun tapahtuman nimellä teki haun niin kyseistä tapahtumaa naamakirjan puolelta ei löytynyt niin millään =P
sitku sattu bongaa jotain kautta renegade helsinki järjestäjän niin löyty itse bileetkin sieltä.
et kyl se kusee aika hyvin omaan nilkaan jos vain naamakirjaan jaksetaan panostaa

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sapeli

Posts: 11,768

#5 • • sapeli jokukukamikä?
Oon kyllä harmikseni huomannut saman, että tänne ei enää promoottorit jaksa tai koe tarpeelliseksi postata tapahtumiensa tietoja. *uuh*

Sinänsä vähän vikatikki, koska tää on kuitenkin promoottoreille ilmainen, ja se yksikin klubbarilainen joka tulee kuuntelemaan jotain lemppariartistiaan voi tuoda 10 kaveriaan mukana...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jokke L

Posts: 1,203

#7 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Goldie (UK), 501 6.10.2012 @ Helsinki:

Hyvä et tännekki saatiin tieto 7 tuntia ennen bileitä... *toktok*



eipä voi olla kovin yllättynyt kun kattoo järjestäjää... AINA on jotain...

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Stone Cold

Posts: 114

#8 • • Stone Cold
Oisin kans tätä voinu lähtee kattoon... jos tästä ois tänne tullu infoo vähä aikasempaa!!!!
Timce

Posts: 5,381

#9 • • Timce
Täältäkin olis löytynyt maksava asiakas. Harmin paikka, että jäi Goldie näkemättä.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

m1kk3

Posts: 5,560

#10 • • Edited m1kk3 no-life
Joo, mutku facebook. Oikeesti mitä hittoo, ainoo konsti saada tietoa bileistä on et tykkäät jostain organisaatiosta facebookissa. Nii, vittuuko niistä ihmisistä välittämään jotka ei sitä käytä. Pysyköön poissa bileistä, ne on varmaan muutenki tosi epäsosiaalisia ku eivät käytä facebookkia... hohhoijjaa...

Joo kyllä mä sitä itekin käytän mut mua alkaa oikeesti vituttamaan että ainoo paikka saada tietoa bileistä on et "tykkäät" jostain. Ei kaikki ihmiset oo siellä oikeesti. Eikä kaikki lue sitä. Jos se on ylivoimaisen vaikeeta perustaa tänne (jossa käy ja jota lukee oikeesti konemusaa ja bileitä arvostavaa porukkaa) kalenterimerkintä ja vaikkapa vielä topic jossa on linkki vaikka sinne facebookiin ni pitäkää bileenne. Onhan tää paikka toki hiljaisempi toki kun joskus ennen facebookia mut ei se muuta sitä tosiasiaa että asiansa osaava ja ihmisistä välittävä bilejärjestäjä laittaa infoa myös tänne. Jos ei muuten ni vaikka niitä varten jotka haluaa käydä bileissä mutta ei käytä fb:tä. Ja siitä kiitos niille järjestäjille jotka niin toimivat.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

bad loop

Posts: 108

#12 • • Edited bad loop .idm setä
Mun oli ihan pakko kirjautua tänne vuosien jälkeen mutta mä satuin käymään kyseisissä kemuissa.. ja mä en oikeesti uskonu mitä näin. Kaverin kanssa laskettiin että paikalla oli meidän lisäks 39 ihmistä. ... V*ttu toi on sentään Goldie joka ei IHAN ILMAINEN ole ja Cirkuksen baaripantti taitaa olla aika rapea kanssa.. Takkiin tais tulla.

Oheinen kuva niille jotka ei usko.
Amnesia

Posts: 888

#13 • • Edited Amnesia

Replying to Goldie (UK), 501 6.10.2012 @ Helsinki:

Mun oli ihan pakko kirjautua tänne vuosien jälkeen mutta mä satuin käymään kyseisissä kemuissa.. ja mä en oikeesti uskonu mitä näin. Kaverin kanssa laskettiin että paikalla oli meidän lisäks 39 ihmistä. ... V*ttu toi on sentään Goldie joka ei IHAN ILMAINEN ole ja Cirkuksen baaripantti taitaa olla aika rapea kanssa.. Takkiin tais tulla.

Oheinen kuva niille jotka ei usko.



Hämmentävää *ding* Itse esim. huomasin infot noin neljä tuntia ennen Goldien keikkaa, kelasin että "oho, Goldie", mietin mukavia muistikuvia jostain 16 vuoden (köh *nauru*) takaa kun diggasin kovastikin erityisesti Timeless- albumista (edit: edelleen yksi kaikkien aikojen parhaita albumeita genrestä riippumatta), mietin että tulisinko paikalle...mutta yhdistelmä "mitävittuanyttaas- markkinointia", muutaman tunnin varoitusaikaa ja Circusta vahvisti että enpä nyt sitten tullut. Jos bileet järkkää, niin kai niitä yleensä kannattaa markkinoida? UG- bileet circuksessa *igor*