Valaat tanssilattialla

12 posts, 1 page, 16,217 views

Kahvikettu

Posts: 2

#1 • • Kahvikettu
Minulla on ongelma. Olen nimittäin valas. Valtamerialus, tynnyri. Ihan oikeasti, elopainoni on varmaan kahden keskiverto(nais)tamppaajan luokkaa. Nautin täysin rinnoin tamppaamisesta ja musiikin mukaan fiilistelystä. Liikun, tanssin, ja näytän idiootilta. (Mutta onneksi minulla ei ole itsekritiikistä ja sensuurista jäljellä kuin häivät.)

Miten normaali bilekansa katsoo XXL-kokoisia konemusafiilistelijöitä? Mitä ajatuksia tankkerin kokoinen tamppaaja herättää? Kiinnitätkö enemmän huomiota kuin "normaaliin"? Onko se noloa vai pirun coolia?
Amuck

Posts: 2,396

#2 • • Amuck dub-i-dub
Ei ketään varmaan kauheasti kiinnosta.

:D Ei ollut tarkoitus kuulostaa noin tylyltä, mutta totta se on. Mä itse kiinnitän huomioni muihin tanssijoihin jos he tanssivat joko todella hyvin, tai jos näyttävät todella nauttivan tanssimisestaan. Ikinä, IKINÄ en katso kanssatamppaajia pahalla. Ja eikö olekin totta, että parhaissa transseissa olevat tanssijat näyttävät kaikki aika idiooteilta? :)

Ok, jos joku sikailee tanssilattialla tai huitoo niin etteivät muut mahdu joukkoon niin se on eri asia, mutta se ei ole kanssatamppaamista, se on sikailua.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ValaX

Posts: 3,891

#3 • • ValaX
Ei muuta kun sekaan vaan:)
tommib

Posts: 3,204

#4 • • tommib
Kahvikettu, olen samassa tilanteessa kuin sinä, eli on täällä ainakin yksi kohtalotoveri. *antihali*Lohdutuksena voin sanoa, ettei kukaan ole mitään negatiivista kommenttia tullut ikinä missään sanomaan, eikä muutenkaan välittänyt koko asiasta. Ainoastaan tullut ihmiset muuten vaan juttelemaan tai kommentoimaan paitaa. Eli älä suotta mieti koko asiaa vaan anna mennä! Itseäni risoo enempi se, ettei kivoista vaatteistä löydä kokoa...
sapeli

Posts: 11,768

#5 • • sapeli jokukukamikä?
Ei sellaisesta juuri kukaan välitä - paitsi ehkä ne, jotka ovat tulleet bileisiin vain parinhakumielessä (ja se on onneksi suht harvinaista konemusabileissä). Dance like nobody's watching!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

aikkis

Posts: 102

#6 • • aikkis
Päin vastoin, se on aina yhtä hienon näköistä, kun isommat konemusiikin edustajat uskaltautuvat tanssilattialle. Aina se on yhtä positiivinen yllätys. *sydän*

Sitä paitsi monilla on tamppaaminen niin hyvin hallussa, ettei todellakaan ole niin miehillä kuin naisillakaan mitään hävettävää. Ollaan kaikki ylpeänä sitä mitä olemme ja kaikki mukaan rohkeasti tanssilattalle, ettei yksinään siellä tarvitse kenenkään heilua. :)
*sydän* *plur* *tanssittel* *sydän*

*ökkö* *ökkö* *ökkö*
Juhgu

Posts: 7,921

#7 • • Juhgu Virnistelijä
Ainakin silloin ku ite kävin enemmän reiveis (tm) ni sinne mentiin tanssimaan eikä arvostelemaan. :) Jos joskus on tanssilattialla joku häirinny, ni palavan röökin kanssa huitovat ihmiset, öykkärit ja ne jotka tulee pitämään sinne jotain torikokousta ja seisoskelee kaikkien tiellä siellä missä halutaan tanssia. Mut noin pääsääntöisesti, ei oo koskaan häirinny kenenkään ulkonäkö tai tanssityyli tms.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

johnnytys

Posts: 489

#9 • • johnnytys idän pikajuna
lyhyesti ja ytimekkäästi

koolla ei ole mitään väliä pääasia on että nautit ja fiilistelet *plur**tanssittel**tanssittel*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#10 • • Hoihoimies Guest
Kotiin, dietille ja vuodenpäästä uusiksi tanssilattialle.
Jimmyfi

Posts: 904

#11 • • Jimmyfi
eiku vaan tanssimaan <3 elä ota nokkiin piripellejen huuteluista vaan naati musakkista *ökkö*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Avatar
#12 • • Hoihoimies Guest
Thomas Krome soitti sellasta musaa että yllätyin 'hands-in-the-air-monotrakin' olevan olemassa.