Ongelmat tupakan vieroitusoireista

9 posts, 1 page, 15,647 views

walkout__

Posts: 401

#1 • • Edited walkout__ DJ
Minulla on ongelmia tupakan vieroitusoireista. Kun mulla on rahat loppu eikä ole varaa ostaa tupakkaa niin kaupugilla kävellessä alan käyttäytä niin epäilyttävästi että poliisit pysäyytlee minua ja kysyy henkilötodistuksen ja tarkistaa, että onko minulla rikosrekisteriä. Käyttäytminen on epäilyttävää koska vaeltelen kaupungilla etsien ihmisten hukkaamia röökiaskeja ja yksittäisiä röökejä. Syytä tarkastuksiin poliisi ei kerro. Koska mulla ei ole rikosrekisteriä niin poliisi vaan toivottaa hyvää päivän jatkoa ja sanoo että ei ole meidän kanssa historiaa. Ja tämä on minusta niin nolo ongelma, että en viitsi kertoa poliisille miksi liikun kaupungilla epäilyttävästi.
Oj

Posts: 1,349

#2 • • Oj Keep it FILTHY
Olisiko nyt korkea aika koittaa kaikin keinoin irtaantua siitä paskasta!

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

walkout__

Posts: 401

#3 • • Edited walkout__ DJ

Replying to Ongelmat tupakan vieroitusoireista:

Olisiko nyt korkea aika koittaa kaikin keinoin irtaantua siitä paskasta!



Olisi koska mulla on muitakin ongelmia. Esim. mun hampaat ovat aivan hirveän näköiset ja voin fyysisesti todella pahoin ja nään muista ihmisistä itsenivertailun perusteella että kuinkä hyvässä kunnossa ne ovat muhun verrattuna.
Mulla ei ole varaa tupakkaan niin paljon, että se riittäisi koko kuukaudeksi, koska firmalla menee nyt huonosti ja en voi lopettaa sitä, koska mulla on mapillinen sopimuksia ulkomaalaisten asiakkaiden kanssa ja asiakkaita johin liittyy sopimukset, että olen toimitusvastuussa ja tuotteideni toimitusta ei voi lopettaa. Ja jos lopetan firman niin minulla menee 20000 eron sijoitukset hukkaan ja kaikki mahdollisuudet työllistyä ja yritys on mun elämä. Samoin koska olen tehnyt erinäisille yrityksille ilmaiseksi töitä ne ovat sijoittaaneet ohjelmistolisenssejä minulle kymmelillätuhansilla euroilla. Minulla on vielä mahdollisuus saada firma toimimaan uudestaan. Jos lopetan toiminnan niin asiakkaat voivat olla todella pettyneitä. Eikä sekään olisi hyvä jos lopettasin firman niin sitten selittelisin asiaa koko loppuelämämi jossain räkäkapakssa ja lopulta kukaan ei mua enää usko. Yrityksestä on myös se iloa että saan viittää monesti ilmaisia iltoja baarissa kun jotkut känniääliöt tarjoilee mulle juomia siinä uskossa että ottaisin jonkun ventovieraan känniääliön töihin. Ja varsinkaan en ota töihin sellaista, joka puhuu megalomaanisia asioita että me kasvetaan yhtäisoksi yritykseksi kuin mm. aamulehti. Koska minun bisness on yhden miehen yrityksen pisnestä ja monien asiantuntioiden (Ensimetri, Yritysuomi, Technopolis Ventures, Spinno Enterprice Center) mukaan kasvua yritykselle ei ole näkyvissä ne ovat arivoineet korkeintaan 100000 € liikevaihtoa vuodessa jolla ei voi palkata kuin yhden ihmisen eli itseni. Yksi ilo yrityksestä on myös se että saa reissata paljon hienoissa seminaareissa, joissa on oikeita menestyviä yrittäjiä joiden kanssa saa vaihtaa kokemuksia. Esim. kävin TIKE:n bisnesstreffeillä ja sain kuvata seminaaria ja videoni tuli sitten TIEKE:n lehdistötiedotteeseen. Samoin DJ-harrastuksen myötä mulla on paljon tuttuja jotka tarjoilevat mulle juomia bileissä. Mutta jostain syystä en silti ole kovin onnellinen vaikka monet ihmiset voisivat olla minulle kateelisia. Näin ainakin sanottiin Ensimetrissä ELY-keskuksessa. Itse en usko että ihmiset olisivat katellisia koska mitään ellaisia tilanteita ei ole tullut missä selkeästi asia voisi olla totta ja sitä paitsi se että kuvittelee että ihmiset on kateellisia liittyy narsistiseen personaallisuus häriöön.

On yritystoiminnassa ollut yksi ikävä vastoin käyminen. Eräs naisalihankija teki minulle oharit ekalta liikematkalta jonne olisin halunut hänet mukaan. Myöhemmin selkisi, että sillä on alvivelkoja ja kun aloin tarkistella sen referenssejä mistä mulla on omakohtasia kokemuksia, että ne ovat maksukysyttömiä asiakkaita jotka eivät maksa laskujaan ja näin sitten joutuu noidan kehään mistä tulle alvivelkoja jos ei osaa hoitaa kirjanpitoa oiken. Minulla on sen verran isot asiakaat jotka ovat Oyj-tason asiakkaita ja suomen laki sanoo että ks tason yritykset eivät saa tehdä bisneksiä alvivalkaisten yritysten kanssa (samoin jos toimin ks. Oyj-tason yritysten kanssa minulla ei saa olla alvivekasia alihankijoita) ja irtisanoin sitten sopimuksen ks. alihankijan kanssa että se suuttui niin paljon että haukkui minut apäräksi ja kun sitten yritin toistamiseen selittää sille asiaa onnistumatta niin se alkoi uhkailla minua poliisitutkinnasta ahdistelusta. Ks. yrittäjä ei koskaan ymmärtänyt tätä eikä taida ymmärtää vieläkään. Olen onnellinen ks. alihankijan puolesta koska se pääsi nk. oikeisiin töihin hyvälle työn antajalle ja yksi mun sanommista oli että alihankkijan kannalta on parempi että näin kävi. Olen kerran tenyt samallaisen projektin kuin ks. työttöyrittäjä ja asiakkan kanssa oli aina ogelmia sen kanssa että se ei maksa laskuja perättömillä syillä ja yrityksen hallitus sanoin että ne erottaa minun tehtävistä jos teen vielä ks. asiakkalle yhtään mitään. ja tästäkin syytä tiedän mistä puhun.

Sori jos meni vähän offtopikiksi.
Avatar
#4 • • astaroth Guest
walkout__

Posts: 401

#5 • • Edited walkout__ DJ

Replying to Ongelmat tupakan vieroitusoireista:

astaroth


Ei postailla tällaisia kuvia, koska en ymmärrä niiden sanomaa ja koen ne loukkaavaksi epäasialliseliseksi palutteeksi. Te ette tiedä tasan tarkaan mites vaikeaa homma yrityksen pyörittäminen on ja joskus vaan tulee vastoin käymisiä joille ei voi mitään. Esim. että minulle tulee sauraskohtaus kolmeksipäiväksi ja sitten asiakas menee paniikkiin kun en kykene vastailemaan sähköpostetin ja toimitus ei pelaa ja ne uhkalilee jo korvausvaatimuksilla kun niillä on hirveä kiire saada se ilmoitus lehteen. Monet asiakaat kun eivät osaa olettaa että minulla on sairaskohtaus ja yleisten sopimusehtojen mukaan sähköposteihin vastaamiseen on sopimusten mukaan 3 työpäivää aikaa ja kaikilla asiakkailla ei ole mitään käsityksiä sopimuksista. Asiakkailla on myös harhakäsityksiä, että jos aloitan tällaisia avautumisia netissä niin ne voivat haastaa minut oikeuteen kunnianloukkauksesta ja vaatia minulle joka 6 kk linnareissua tai 4000 € korvausvaatimuksia.
NwB

Posts: 327

#6 • • Edited NwB
Nyt vittu oikeesti. Puhutaanko tupakan vieroitusoireista, eikä stögöistä ja työongelmista.

Itse olen ollut taas kolmatta päivää polttamatta, eikä tunnu missään muuten kuin että vituttaa.
Varmaan sitä pitää taas kohta polttaa, jottei vituttaisi.

--
Jee! Kumpi voitti!!

walkout__

Posts: 401

#7 • • Edited walkout__ DJ

Replying to Ongelmat tupakan vieroitusoireista:

Nyt vittu oikeesti. Puhutaanko tupakan vieroitusoireista, eikä stögöistä ja työongelmista.

Itse olen ollut taas kolmatta päivää polttamatta, eikä tunnu missään muuten kuin että vituttaa.
Varmaan sitä pitää taas kohta polttaa, jottei vituttaisi.



Sori meni nyt vähän offtopikiksi. Ja nyt sitä ei voi enää korjata kun asiaan liittyen on jo tullut keskustelua.

Samoin mun ei kannattasi välttämättä puhua netissä mun ongelmista koska olen joutunut tilanteisiin missä ihmiset joka näitä ovat käyneet lukemassa aikaa levitellä näistä omasta päästä keksittyjä versioitaan netissä.
NwB

Posts: 327

#8 • • NwB

Replying to Ongelmat tupakan vieroitusoireista:

Samoin mun ei kannattasi välttämättä puhua netissä mun ongelmista koska olen joutunut tilanteisiin missä ihmiset joka näitä ovat käyneet lukemassa aikaa levitellä näistä omasta päästä keksittyjä versioitaan netissä.



Hei ei tota stögöjuttua voi kertoa väärin.

&feature=related

--
Jee! Kumpi voitti!!

lopez

Posts: 1,972

#9 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Ongelmat tupakan vieroitusoireista:

astaroth

*lmao*

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.