Vestax vci 400 kokemukset

6 posts, 1 page, 5,129 views

35p3r

Posts: 51

#1 • • 35p3r
Eli onko kenelläkään mitään kokemuksia Vestaxin uudesta kontrollerista vai onko NI s4 vienyt voiton viimeaikaisissa ostopäätöksissä?

Näyttäisi aika toimivalta vehkeeltä ja hintakin on aika huokea (verrattuna s4:ään). :P Overlay on ainakin tosi näppärän oloinen ja napukoita riittää vaikka muille jakaa :D
walkout__

Posts: 401

#2 • • Edited walkout__ DJ
Mä ostin NI:n S4:en, koska uskon siinä olevan parempi support, koska se on NI ja softa tulee samalta valmistajalta.
m1kk3

Posts: 5,560

#3 • • m1kk3 no-life

Replying to Vestax vci 400 kokemukset:

Mä ostin NI:n S4:en, koska uskon siinä olevan parempi support, koska se on NI ja softa tulee samalta valmistajalta.


Joo, toi pitää paikkansa. Mutta VCI-400 on tukevampaa tekoa ja helpompi muokata omiin tarpeisiin, ja sitä pystyy käyttämään myös muilla softilla ku Traktorilla (joo niin S4:stakin, mut ei siinä oo oikein mitään järkeä). Ite kyllä miettisin aika tarkkaan noiden välillä, vaikka aiemmin olin ehdottomasti S4:n kannalla.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

L4T3

Posts: 843

L4T3

Posts: 843

#5 • • L4T3 - VOEMA Psy King -
Pienellä kokeilusessiolla vaikutti todella hyvältä. Erinomainen äänenlaatu, toimi Traktorissa heittämällä.

Tuolta voi ladata tarvittavat:
http://help.vestax.co.jp/en/catagoly.php?parent_id=111

TSI filun kun tuuppaa Traktoriin niin valikoista löytyy suoraan VCI-400.

Perusasetuksilla jo toimii hyvin mutta en ole perehtynyt vielä syvemmin tuohon muokattavuuteen.

4-dekin soitto toimii mutta ilman noita "overlay" kuvia helposti menee sekaisin joten kannattaa käyttää niitä. 1 tyhjä tuli mukaan johon voi itse kirjoitella ja ei tarvitse liimailla niitä tarroja, leikkelee vaan aukkojen paikat ja laittaa paikalleen.

Firmiksen päivityksen jälkeen testattiin standalone mikseri ominaisuus ja toimi vallan mainiosti.
35p3r

Posts: 51

#6 • • 35p3r
Kuulostaa kyllä kätevältä, oispa liikaa rahaa ;__;