Sielunveli romanttiseen suhteeseen

4 posts, 1 page, 3,798 views

Avatar
#1 • • salainen Guest
Moi, olen Teemu. Asun Turun seudulla. Olen 31-vuotias mies. Käyn töissä terveyskeskuksessa ja opiskelen Joensuun yliopiston sosiologian laitoksella. Harrastan maantiepyöräilyä, tekniikkaa jne. Olen raitis. Olen aina ollut kova filosofioimaan. Elämäni on ollut jo vuosikymmenen tasapainossa. Minusta tulee isona sosioanalyytikko. Vihaan sosiaalisia itsestäänselvyyksiä, ylivaltaa, teennäistä oikeutta ja kiusaamista. Minua on aina sorsittu. Olen asunut mielisairaalassa, sellissä ja kasarmilla. Kannatan pitkäaikaisia ja emotionaalisesti täyttäviä ihmissuhteita. Minulla ei ole yhtään ystävää, mitään seuraa melkein koskaan, enkä ole ollut kuin kerran treffeillä kaksi vuotta sitten. Se meni oikein hyvin. En ole koskaan suudellut. Uskon naisen ja miehen tasavertaisuuteen, itsenäisiin ja tunteviin yksilöihin. Odotan ystävällisyyttä ja intohimoisuutta. Kannatan tunteiden estotonta ilmaisua. Pyrin luottamukseen, joka syntyy siitä kun kaikki on avoimesti ilmaistu. Olen tavallista kriittisempi, hellempi ja taitavampi mies. Etsin naista Turussa, eli aikuistunutta sielunveljeä samasta sosiaalisesta luokasta. En halua olla ilman ihmissuhdetta ja seksielämää. Haluan tutustua sinuun paremmin ja olla poikaystäväsi. *Haluaisin* lapsia! *iloinen* Lähdetkö syömään kiinalaista minun kanssani?
Jokke L

Posts: 1,203

#2 • • Jokke L [GoodMusic]
:D

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

sapeli

Posts: 11,768

#4 • • sapeli jokukukamikä?
Sts on kyllä ihan oikeassa, näille on jo oma topikkinsa joten lukitsen tämän ja siirrän pois uudet-boxista viemästä tilaa. *piis*

*lukko*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.